Материалдар / Масса және денелердің массасын өлшеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Масса және денелердің массасын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: күштерді ажыратады, бағытын анықтайды, таңбалайды Басым бөлігі: бағыттас, әр бағыттағы күштерді қосудың маңыздылығын біледі Кейбір оқушылар: өмірден мысалдар келтіреді, өзге пәндермен тақырыпты байланыстырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
162
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІ.Жаңа тақырып Жаңа тақырыпты меңгеру. Массаның анықтамасы енгізіледі. Дененің массасы Өткізілген тәжірибелер бойынша массасы көп дене өз жылдамдығын аз шамаға өзгертеді деген қорытынды жасауға болады. Денелердің бірінің массасын білу арқылы екіншісінің массасы туралы болжам жасауға болады: · Егер әрекеттесу нәтижесінде денелер жылдамдықтары бірдей шамаға өзгерген болса, ол денелердің массасы бірдей. · Егер жылдамдықтар әр түрлі шамаға өзгерген болса, екінші дененің массасын осы денелердің жылдамдықтарының қатынасы арқылы табуға болады. ХБЖ массасның бірлігі ретінде 1 кг қабылданған. Массаның эталоны Франциядағы Севр қаласында сақтаулы. Сұрақ:Бұл эталон не үшін қажет? Егер уақыт өте келе эталон өзгеретін болса, не болар еді? Массаның туынды өлшем бірліктері: 1 г = 0,001 кг 1 т = 1000 кг 1 мг = 0,000001 кг 1 ц = 100 кг 1т=10 ц Физикадан масса m әрпімен белгіленеді тақырыпты талқылау. Қосымша 1

1мин Сергіту сәті: дене қозғалысына жаттығу YouTube https://youtu.be/SCvZLP26q0E

5 мин Денелерді өлшеу. Оқушылар иінді таразымен өлшеулер жүргізеді. ТҚ және өлшеу ережелері талқыланады. Өлшеу нәтижелерін тексеруді өздігінен электронды таразылардың көмегімен жүзеге асырады. Мұғалім өлшеу процесін бақылайды, таразыны баптауға көмектеседі, әр оқушыға таразының қосымша шкаласымен қалай жұмыс жасау керек екендігін түсіндіреді. Өлшеу бойынша нұсқау ауызша беріледі. Таразыны шкаласын өзіңізге қаратып қойыңыз. Жүгірткіні сол жақ шетіне қарай жылжытыңыз. Таразы табақшаларының тепе теңдігіне көз жеткізіңіз. Қажет болған жағдайда таразының оң жағындағы бұранданы бұрап теңдікке келтіріңіз. Массасы өлшенетін денені абайлап таразының бір табағына, ал гир тастарын екінші табағына салыңыз. Массасы өте аз гир тастарын арнайы қысқыштың көмегімен ұстаңыз. Таразы өлшей алатын шамадан артық жүкті өлшеуге болмайды. Қажет болған жағдайда таразы шкаласындағы жүгірткіні жылжытыңыз. Таразы теңескен кезде дененің массасын қарсы жақтағы гир тастары массасының қосындысына тең болады. Гир тастарын түгендеп арнайы қорапшаға салыңыз. Өлшеу нәтижесін электронды таразының көмегімен тексеріңіз. Қорытынды: дененің массасын анықтау үшін оны белгілі массамен салыстыру керектігіне көзіңіз жетті. Өлшеу нәтижелері тақта мен оқушылар дәптерлеріне жазылады. Өлшем бірліктер мен өлшеу дәлдігіне назар аударыңыз (таразының өлшеу дәлдігі грамның оннан бір бөлігіне тең). Динамометр жүктеме

«Ой қозғау» топтық жұмыс 1. Бүгін апай дүкеннен 200 г ірімшік, 350 г кәмпит, массасы 1 кг 150 г болатын бір торт және 600 г Таратпа қағаздар

20 мин шұжық сатып алды. Сатылып алынған барлық тағамның массасын анықтаңыз. 2. Автомобиль таразылары автомобильдің массасын 10 кг дәлдікке дейін анықтайды. Жүк машинаның массасы 22 тонна. Машинаның массасын қателікті ескере отырып килограммен жазыңыз. 3. Массасы 145 г болатын алманың массасын иіндікті таразымен өлшеу керек. Қандай массадағы гирлерді қолданып алманың массасын өлшеуге болады? Жауаптың бірнеше нұсқасын ұсыныңыз. Жиынтықта 100 г, 50г, 50 г, 20 г, 20 г, 10 г, 10 г, 5 г массадағы гирлер бар. Тапсырма №2ҚБ:Топтар жауап кестесімен алмасады, бағалайды

5 мин Тапсырма № 3 Жаңа терминді қолдану арқылы диалогке түсіру: Масса... Обьем это...... scales... ҚБ: Жеке оқушылар жауабын бағалайды

Сабақтың соңы Үйге тапсырма: Үй тапсырмасы: Р. Башарұлы § 31,32 оқу, тапсырма парағы 1. 200 г = ….. (0,2 кг) 2. 4500 мг = ….. (0,0045 кг) 3. 0,5 т = ….. (500 кг) 4. 3,5 ц = ……. (350 кг) 5. 2500 г = ….. (2,5 кг) 6. 0, 07 т = ……… (70 кг) 7. 20 ц = ……….. (2000 кг)

2 мин Қорытынды: Бағалау : Ыстық орындық әдісімен оқушылар сабақты қаншалықты түсінгенін, меңгергенін тексеру. Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек әдісі бойынша кері байланыс.Өткен тақырып бойынша жұп-жұппен бір-біріне сұрақтар қояды және жауаптар толықтырылады. Стикерлер

2мин Рефлексия: Мен үйрендім! Мен таңқалдым! Қосымша 4

Саралау, қабілетті оқушыларға

қандай тапсырмалар

жоспарлайсыз? Бағалау –оқушылардың білімін қалай тексересіз Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелерін сабақ барысында сақтау

Барлық оқушылар:

күштерді ажыратады, бағытын

анықтайды, таңбалайды

Басым бөлігі:

бағыттас, әр бағыттағы күштерді

қосудың маңыздылығын біледі

Кейбір оқушылар:

өмірден мысалдар келтіреді, өзге

пәндермен тақырыпты

байланыстырады Өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау кезінде «күш» белгісімен берілген парақтармен әр кезеңдегі іс-әрекеттерін бағалау тиімді болды. Ең көп парақ жинаған оқушыны анықтау өзгелердің өздігінен реттелуіне мүмкіндік берді. Геометрия, ағылшын тілі пәні алған білімдерін қолданады, күнделікті өмірмен байланыстыра диалогке түсті. Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында физминутка жасалып, өздерін партада тік ұстап отыруларына нұсқау берілді.

Рефлексия

Сабақ мақсатына жетуде

қолданған әдістер оқушылардың

белсенділігін артыруға жұмыс

жасады.

Өмірден мысалдар келтіру

қызықты болды. Оқу мақсаттары толығымен ашылды . Келесі сабақта өзін-өзі бағалау әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы тақырып бойынша білімдерін нақтылау қажет.

Қысқашабағалау

Қандайекізатбарыншажақсыболды (сабақ беру мен игерудіқарастыру)?

1:

2:

Қандайекізатсабақтыжақсартты (сабақ беру мен игерудіқарастыру)?

1:

2:

Меніңкелесісабағымөтетінсынып пен жекетұлғаларғақатысты осы сабақта мен не игердім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!