Материалдар / Математикадан 5-сыныпқа орта мерзімді жоспарлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математикадан 5-сыныпқа орта мерзімді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
А)- натурал сан, жұп және тақ натурал сандар ұғымдарын біледі; В) - есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдардың қасиеттерін қолданады; С) - Санды және әріпті өрнектерді, олардың мәндерінесептей алады, есептерді арифметикалық және алгебралық тәсілдер арқылы шығарады.Түсіндіру, сұрақ-жауап, Оқытудағы жаңа тәсілдер: топтық, жұптық әңгіме. Талантты және дарынды балдарды оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «бағдаршам түстері», «бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз», жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар,сәйкестен діру. АКТ: белсенді тақта, проектор, және оқулықпен жұмыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
667
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















В1 есебіОрта мерзімді жоспарлау туралы жазбалар

































Орта мерзімді (тарауға) жоспар. Математика , 7-сынып

Өтілу мерзімі Сағат саныТарау /сабақ тақырыбы, мақсатыКүтілетін нәтижеОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыОқушылардың оқып үйрену барысын бағалауНегізгі деректеркөздер, құрал-жабдықтар
12345678


12І тарау. Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже. Мақсаты: 5 сыныптағы дәреже тақырыбы бойынша білімдерін кеңейте отырып, натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже ұғымдарын меңгерту.

А) 5 сыныптағы дәреже тақырыбы бойынша білімдерін кеңейтеді және натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткіші дәреже туралы біледі.. В) Жаңа түсініктер негізінде есептер шығарады.С)Натурал көрсеткішті дәрежелерді есептейді, көрсеткіштерді дәрежелейді, есептерді талдап, қорытынды жасайды.

Түсіндіру, сұрақ-жауап, Оқытудағы жаңа тәсілдер: сабақ құрастырғанда сабақ ортасында постер құру, топтық, жұптық әңгіме.Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «бағдаршам түстері», жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар,сәйкестендіру.АКТ: белсенді тақта, проектор, және оқулықпен жұмыс. Оқыту формасы: жеке, жұптық жұмыс.

Постер дайындау,Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұптық жұмыста барлығына бірдей қолжетімді тапсырма, қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік тапсырмалары:А – формулаларды қолдану;В – түрлендіріп қолдану;С – арнайы қатесі бар математикалық диктант,кеңейтілген тапсырмалар, мәртебесі төмен, жоғары сұрақтар, маршуттық карта, Сергіту сәттерін ұйымдастыру.Қажет болса кеңес беремін. Сумативті бағалау: тест жұмысы.Формативті бағалау: өзін-өзі , жұпта, топта өзара: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «стикер», «фигураларды» тарату», «смайликтер сөйлейді», «сіздің ойыңыз», «Қара және ойыңды айт», бағалау парақтары арқылы бағалауы, критериалды бағалау, бағдаршам және бағалау ағашын беру арқылы кері байланыс, кеңес беру, сенім білдіру, уәждеме, мадақтау.

Әбілқасымова А, Корчевский В, Абдиев А, Жұмағұлова З.Алгебра-7с, «Мектеп» баспасы, 2012.Шыныбеков А.Алматы « Атамұра» 2012Алгебра-7: Дидактикалық материалдар.АКТ,проектор, жұптарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, маршруттық карта, түрлі түсті қарындаш, сызғыш.
11 .09

1Натурал көрсеткішті және көрсеткіші нөлге тең дәреже. Мақсаты: 5 сыныптағы дәреже тақырыбы бойынша білімдерін кеңейте отырып, натурал көрсеткішті және көрсеткіші нөлге тең дәреже ұғымдарын меңгерту.

А) 5 сыныптағы дәреже тақырыбы бойынша білімдерін кеңейтеді және натурал көрсеткішті және көрсеткіші нөлге тең дәреже туралы біледі.. В) Жаңа түсініктер негізінде есептер шығарады.С)Натурал көрсеткішті дәрежелерді есептейді, көрсеткіштерді дәрежелейді, есептерді талдап, қорытынды жасайды.



Түсіндіру, сұрақ-жауап. Оқытудағы жаңа тәсілдер: постер құру, топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме. АКТ мүмкіндігін пайдаланып, зейінділікті дамытатын тренинг; Сыни тұрғыдан ойлану: «Бірге ойламыз, сөйлейміз, есептейміз», «БББ» кестесі, «Бағдаршам», «жұппен талқылау және қалғандарымен бөлісу».Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық, жаппай.Топ жұмысын қорғайды, бір-бірін толықтырады, қателерін түзейді, есептерді талдайды, қажет жағдайда оқушының қабілетіне қарай логикалық есептер беріледі. Қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік тапсырмалары:А – формулаларды қолдану;В – түрлендіріп қолдану;С – арнайы қатесі бар математикалық диктант.Қажет болса кеңес беремін.Формативті бағалау: өзін-өзі бағалау парағы арқылы, жұптық өзара «Ойлан, бірік, бөліс» арқылы және топтың «Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз» арқылы топтың өзара бағалауы. Сенім білдіру, мадақтау.





Жұмағұлова З.Тулеубаева САлгебра-7: Дидактикалық материалдар.АКТ,проектор, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш, сызғыш.



13.091Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері.Мақсаты: Натурал көрсеткішті дәреже мен оның қасиеттері тақырыбын толық меңгерту мақсатында Блум таксономиясын басшылыққа ала отырып тақырыпты толық түсіндіру, меңгерту.

А) Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері туралы біледі.В) Натурал көрсеткішті дәреженің және оның қасиеттерінің анықтамасын айтады және дәреженің қасиеттеріне есептер шығарады. С) Натурал сандардың дәрежесін табуды, күрделі есептерді шешілу барысын өзара талдап, қорытынды жасайды.







Түсіндіру, сұрақ-жауап, Оқытудағы жаңа тәсілдер: постер құру, топтық, жұптық әңгіме.Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар»АКТ: Power Point, сергіту сәтін ұйымдастыруда видеоролик, ғаламтор және оқулықпен жұмыс. Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс.Постер дайындау, қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік тапсырмалары, мәртебесі төмен, жоғары сұрақтар, маршуттық карта, Сергіту сәттерін ұйымдастыру.Қажет болса кеңес беремін.А) статистикалық мәліметтерді топтау;В) оған талдау жүргізу;С) аталған мәліметтерге диаграмма немесе гистограмма тұрғызу.Формативті бағалау: жұптық өзара «Ойланыңыз, жұппен талқылаңыз, бөлісіңіз», «сіздің ойыңыз» арқылы, ал топтарда «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топтың өзара бағалауы.Сенім білдіру, мадақтау. Бағдаршам түсі арқылы оқушыларды бақылап, жеке кеңес беру.



Жұмағұлова З.Тулеубаева САлгебра-7 Дидактикалық материалдар.АКТ,проектор, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш, сызғыш.



15.091Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері.Мақсаты: натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;

А) Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін біліп ажыратады.В) Санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынына зерттеу жүргізіп, оның қорытындысын өңдеп, кесте түрінде көрсетеді.С) Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін есептелу жолдарын өзара талдап салыстырады. Түсіндіру, сұрақ-жауап, Оқытудағы жаңа тәсілдер: постер құру, топтық, жұптық әңгіме.Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «бағдаршам түстері», «бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз»АКТ: белсенді тақта, Power Point және Excel, оқулықпен жұмыс. Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс.Постер дайындау, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық жұмыста барлығына бірдей қолжетімді тапсырма беру; деңгейлік тапсырмалар, мәртебесі төмен, жоғары сұрақтар, маршуттық карта, Сергіту сәттерін ұйымдастыру.Қажет болса кеңес беремін.



Формативті бағалау: өзін-өзі «БББ» кестесі, бағалау парағы арқылы, жұптық «Қара және ойыңды айт» өзара және топтың «Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз» арқылы топтың өзара бағалауы. Сенім білдіру, мадақтау.Жұмағұлова З.Тулеубаева САлгебра-7 Дидактикалық материалдар.АКТ,проектор, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, маршруттық карта;түрлі түсті қарындаш, сызғыш.

18.09

1Бүтін көрсеткішті дәреже. Мақсаты: нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін білу;бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;



А) Бүтін көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін біліп ажыратады.В) Бүтін санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынына зерттеу жүргізіп, оның қорытындысын өңдеп, кесте түрінде көрсетеді.С) Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін есептелу жолдарын өзара талдап салыстырады. Түсіндіру, сұрақ-жауап, Оқытудағы жаңа тәсілдер: постер құру, топтық, жұптық әңгіме.Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар»АКТ: Power Point, сергіту сәтін ұйымдастыруда видеоролик, ғаламтор және оқулықпен жұмыс. Оқыту формасы: жеке, жұптық, топтық жұмыс.Постер дайындау, қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік тапсырмалары, мәртебесі төмен, жоғары сұрақтар, маршуттық карта, Сергіту сәттерін ұйымдастыру.Қажет болса кеңес беремін.А) статистикалық мәліметтерді топтау;В) оған талдау жүргізу;С) аталған мәліметтерге диаграмма немесе гистограмма тұрғызу.Формативті бағалау: жұптық өзара «Ойланыңыз, жұппен талқылаңыз, бөлісіңіз», «сіздің ойыңыз» арқылы, ал топтарда «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топтың өзара бағалауы.Сенім білдіру, мадақтау. Бағдаршам түсі арқылы оқушыларды бақылап, жеке кеңес беру.



Жұмағұлова З.Тулеубаева САлгебра-7 Дидактикалық материалдар.АКТ,проектор, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш, сызғыш.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!