Өтілу
мерзімі
|
Сағат
саны
|
Тарау /сабақ
тақырыбы, мақсаты
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту
формасы
|
Барлық оқушыларды
сабаққа тарту жұмысы
|
Оқушылардың оқып
үйрену барысын бағалау
|
Негізгі
деректеркөздер, құрал-жабдықтар
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
12
|
І тарау. Натурал
көрсеткішті және бүтін көрсеткішті
дәреже.
Мақсаты:
5 сыныптағы дәреже тақырыбы
бойынша білімдерін кеңейте отырып, натурал көрсеткішті және бүтін
көрсеткішті дәреже ұғымдарын меңгерту.
|
А) 5 сыныптағы дәреже тақырыбы
бойынша білімдерін кеңейтеді және натурал көрсеткішті және бүтін
көрсеткіші дәреже туралы біледі..
В)
Жаңа түсініктер
негізінде есептер
шығарады.
С)Натурал көрсеткішті
дәрежелерді есептейді, көрсеткіштерді дәрежелейді, есептерді
талдап, қорытынды жасайды.
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап,
Оқытудағы жаңа тәсілдер: сабақ
құрастырғанда сабақ ортасында постер
құру, топтық, жұптық
әңгіме.
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «бағдаршам
түстері», жоғары және төмен дәрежелі
сұрақтар,сәйкестендіру.
АКТ: белсенді тақта, проектор,
және оқулықпен жұмыс.
Оқыту формасы: жеке, жұптық
жұмыс.
|
Постер
дайындау,
Оқушылардың жеке
ерекшеліктерін ескере отырып, жұптық жұмыста барлығына бірдей
қолжетімді тапсырма, қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С
деңгейлік тапсырмалары:
А – формулаларды
қолдану;
В – түрлендіріп
қолдану;
С – арнайы қатесі бар
математикалық диктант,
кеңейтілген
тапсырмалар,
мәртебесі төмен, жоғары
сұрақтар, маршуттық карта,
Сергіту сәттерін
ұйымдастыру.
Қажет болса кеңес
беремін.
|
Сумативті бағалау: тест
жұмысы.
Формативті бағалау: өзін-өзі ,
жұпта, топта өзара: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «стикер»,
«фигураларды» тарату», «смайликтер сөйлейді», «сіздің ойыңыз»,
«Қара және ойыңды айт», бағалау парақтары арқылы бағалауы,
критериалды бағалау, бағдаршам және бағалау ағашын беру арқылы кері
байланыс, кеңес беру, сенім білдіру, уәждеме,
мадақтау.
|
Әбілқасымова А, Корчевский В,
Абдиев А, Жұмағұлова З.
Алгебра-7с, «Мектеп» баспасы,
2012.
Шыныбеков
А.
Алматы
« Атамұра»
2012
Алгебра-7: Дидактикалық
материалдар.
АКТ,
проектор, жұптарға
арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, маршруттық
карта, түрлі түсті қарындаш, сызғыш.
|
11
.09
|
1
|
Натурал көрсеткішті және
көрсеткіші нөлге тең дәреже.
Мақсаты:
5 сыныптағы дәреже тақырыбы
бойынша білімдерін кеңейте отырып, натурал көрсеткішті және
көрсеткіші нөлге тең дәреже ұғымдарын
меңгерту.
|
А) 5 сыныптағы дәреже тақырыбы
бойынша білімдерін кеңейтеді және натурал көрсеткішті және
көрсеткіші нөлге тең дәреже туралы
біледі..
В)
Жаңа түсініктер
негізінде есептер
шығарады.
С)Натурал көрсеткішті
дәрежелерді есептейді, көрсеткіштерді дәрежелейді, есептерді
талдап, қорытынды жасайды.
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап.
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
постер құру, топтық жұмыс, зерттеушілік
әңгіме.
АКТ мүмкіндігін пайдаланып,
зейінділікті дамытатын тренинг;
Сыни тұрғыдан ойлану: «Бірге
ойламыз, сөйлейміз, есептейміз», «БББ» кестесі, «Бағдаршам»,
«жұппен талқылау және қалғандарымен
бөлісу».
Оқыту формасы: жеке,
жұптық, топтық, жаппай.
|
Топ жұмысын қорғайды,
бір-бірін толықтырады, қателерін түзейді, есептерді талдайды, қажет
жағдайда оқушының қабілетіне қарай логикалық есептер беріледі.
Қабілеті әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік
тапсырмалары:
А – формулаларды
қолдану;
В – түрлендіріп
қолдану;
С – арнайы қатесі бар
математикалық диктант.
Қажет болса кеңес
беремін.
|
Формативті бағалау: өзін-өзі
бағалау парағы арқылы, жұптық өзара
«Ойлан, бірік, бөліс» арқылы
және топтың «Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз» арқылы топтың
өзара бағалауы. Сенім білдіру, мадақтау.
|
Жұмағұлова
З.
Тулеубаева
С
Алгебра-7: Дидактикалық
материалдар.
АКТ,
проектор, топтарға арналған
тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш,
сызғыш.
|
13.09
|
1
|
Натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттері.
Мақсаты: Натурал көрсеткішті дәреже мен
оның қасиеттері тақырыбын толық меңгерту мақсатында Блум
таксономиясын басшылыққа ала отырып тақырыпты толық түсіндіру,
меңгерту.
|
А) Натурал көрсеткішті дәреже
және оның қасиеттері туралы біледі.
В) Натурал көрсеткішті
дәреженің және оның қасиеттерінің анықтамасын айтады және дәреженің
қасиеттеріне есептер шығарады.
С) Натурал сандардың дәрежесін
табуды, күрделі есептерді шешілу барысын өзара талдап, қорытынды
жасайды.
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап,
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
постер құру, топтық, жұптық әңгіме.
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «жоғары және
төмен мәртебелі сұрақтар»
АКТ: Power Point, сергіту
сәтін ұйымдастыруда видеоролик, ғаламтор және оқулықпен
жұмыс.
Оқыту формасы: жеке,
жұптық, топтық жұмыс.
|
Постер дайындау, қабілеті
әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік
тапсырмалары,
мәртебесі төмен, жоғары
сұрақтар, маршуттық карта,
Сергіту сәттерін
ұйымдастыру.
Қажет болса кеңес
беремін.
А) статистикалық мәліметтерді
топтау;
В) оған талдау
жүргізу;
С) аталған
мәліметтерге диаграмма немесе гистограмма
тұрғызу.
|
Формативті бағалау: жұптық
өзара «Ойланыңыз, жұппен талқылаңыз,
бөлісіңіз», «сіздің ойыңыз» арқылы, ал топтарда «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» арқылы топтың өзара бағалауы.
Сенім білдіру, мадақтау.
Бағдаршам түсі арқылы оқушыларды бақылап, жеке кеңес
беру.
|
Жұмағұлова
З.
Тулеубаева
С
Алгебра-7 Дидактикалық
материалдар.
АКТ,
проектор, топтарға арналған
тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш,
сызғыш.
|
15.09
|
1
|
Натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттері.
Мақсаты: натурал көрсеткішті дәреже
анықтамасын және оның қасиеттерін
білу;
санның дәрежесі қандай цифрға
аяқталатынын анықтау;
натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттерін
қолдану;
|
А)
Натурал көрсеткішті дәреже
анықтамасын және оның қасиеттерін
біліп
ажыратады.
В)
Санның дәрежесі қандай цифрға
аяқталатынына зерттеу жүргізіп, оның
қорытындысын өңдеп, кесте түрінде
көрсетеді.
С) Натурал көрсеткішті
дәреженің қасиеттерін
есептелу жолдарын өзара талдап
салыстырады.
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап,
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
постер құру, топтық, жұптық әңгіме.
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «бағдаршам
түстері», «бірге ойлаймыз, сөйлейміз,
есептейміз»
АКТ: белсенді тақта, Power
Point және Excel, оқулықпен жұмыс.
Оқыту формасы: жеке, жұптық,
топтық жұмыс.
|
Постер дайындау, оқушылардың
жеке ерекшеліктерін ескере отырып, топтық жұмыста барлығына бірдей
қолжетімді тапсырма беру; деңгейлік
тапсырмалар,
мәртебесі төмен, жоғары
сұрақтар, маршуттық карта,
Сергіту сәттерін
ұйымдастыру.
Қажет болса кеңес
беремін.
|
Формативті бағалау: өзін-өзі
«БББ» кестесі, бағалау парағы арқылы,
жұптық
«Қара және ойыңды айт» өзара
және топтың «Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есептейміз» арқылы топтың
өзара бағалауы. Сенім білдіру, мадақтау.
|
Жұмағұлова
З.
Тулеубаева
С
Алгебра-7 Дидактикалық
материалдар.
АКТ,
проектор, топтарға арналған
тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, маршруттық
карта;
түрлі түсті қарындаш,
сызғыш.
|
18.09
|
1
|
Бүтін көрсеткішті
дәреже.
Мақсаты: нөл және бүтін теріс
көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін
білу;
бүтін көрсеткішті дәреженің
санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде
көрсету;
көрсеткіші нөлге тең дәреженің
негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін
табу;
|
А)
Бүтін көрсеткішті дәреже
анықтамасын және оның қасиеттерін
біліп
ажыратады.
В) Бүтін
санның дәрежесі қандай цифрға
аяқталатынына зерттеу жүргізіп, оның
қорытындысын өңдеп, кесте түрінде
көрсетеді.
С) Бүтін көрсеткішті
дәреженің қасиеттерін
есептелу жолдарын өзара талдап
салыстырады.
|
Түсіндіру,
сұрақ-жауап,
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
постер құру, топтық, жұптық әңгіме.
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегиялары: «БББ» кестесі,«Ойлан, бірік, бөліс», «жоғары және
төмен мәртебелі сұрақтар»
АКТ: Power Point, сергіту
сәтін ұйымдастыруда видеоролик, ғаламтор және оқулықпен
жұмыс.
Оқыту формасы: жеке,
жұптық, топтық жұмыс.
|
Постер дайындау, қабілеті
әртүрлі оқушыларға арналған А, В, С деңгейлік
тапсырмалары,
мәртебесі төмен, жоғары
сұрақтар, маршуттық карта,
Сергіту сәттерін
ұйымдастыру.
Қажет болса кеңес
беремін.
А) статистикалық мәліметтерді
топтау;
В) оған талдау
жүргізу;
С) аталған
мәліметтерге диаграмма немесе гистограмма
тұрғызу.
|
Формативті бағалау: жұптық
өзара «Ойланыңыз, жұппен талқылаңыз,
бөлісіңіз», «сіздің ойыңыз» арқылы, ал топтарда «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс» арқылы топтың өзара бағалауы.
Сенім білдіру, мадақтау.
Бағдаршам түсі арқылы оқушыларды бақылап, жеке кеңес
беру.
|
Жұмағұлова
З.
Тулеубаева
С
Алгебра-7 Дидактикалық
материалдар.
АКТ,
проектор, топтарға арналған
тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, түрлі түсті қарындаш,
сызғыш.
|