Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектебі: Мұхтар Әуезов мектеп-гимназиясы Махаббат және абырой Мұғалімнің аты-жөні: Алимбекова Патима Сейтханқызы Күні: 27.07.2018 жыл Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Міржақып Дулатов «Бақытсыз Жамал» |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. 8.2.4.1. Шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: «тамам болу, жамағат, қатасыз, шаңырағына қобыз тарту, мазмұна» сөздерінің мағынасын түсінеді. |
||||||||||||||||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||
Не себепті .... деп ойлайсыз? Сен Жамалдың орнында болсаң не істер едің? Сәрсенбайдың іс-әрекетін қалай түзетер едің? |
|||||||||||||||||
Ишара: |
|||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, 5-сынып |
||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Міржақып Дулатов «Бақытсыз Жамал» романын оқып келу |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР:
|
Түсті қағаздар |
|||||||||||||||
ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЫ: «Сыйлық» әдісі. А4 парағына үй тапсырмасы бойынша сұрақтар жазып, ортасына сыйлықтар салу. Жауап берген бала сыйлыққа ие болады.
|
Сұрақтар жазылған А4 парағы |
||||||||||||||||
КІРІСПЕ: Оқу мақсатымен таныстыру. 8.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау 8.2.4.1. Шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. Бағалау критерийі:
|
Таныстырылыммен жұмыс |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут |
ДАМУ: Саралау тапсырмасы. «Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі. Тапсырма қадамдары: -шығарманы композициялық құрылысына қарай талдайды; - пролог пен эпилогті ажыратады. Дескриптор: - шығарманы композициялық құрылысына қарай талдайды; - пролог, эпилогтарды ажыратады. Өзара бағалау: тапсырманың орындалу қадамдарына сай ауызша кері байланыс береді. |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||
12 минут |
Топтық жұмыс. «Айналмалы бекет» әдісі. -роман кейіпкерлері туралы кесте толтырады.
Дескриптор: -Шығарманың идеясын ашады. -кейіпкерлері туралы мәлімет береді. - кейіпкерлерге мінездеме береді. -кейіпкерлердің портреттік сипаттамасын тауып жазады. -кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді. Әр топ өздеріне қайтып келген кестелеріндегі ескертпелерді оқи отырып, өзін-өзі бағалайды. |
Флипчарт, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||
15 минут |
Эссе. Тапсырма алгоритмі:
Сұрақтар:
Дескриптор:
Жазған жұмыстарын топта оқиды, ең үздік деген бір жұмыс «Автор орындығы» әдісі арқылы сыныпта оқылады. Өзге топтар дескриптор негізінде «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен баға береді. |
Эссе жазуға арналған парақшалар, автор орындығы «Мәңгілік Ел» |
|||||||||||||||
Сабақтың аяғы 3 минут
|
БҮКІЛ СЫНЫП ОРЫНДАЙТЫН ЖҰМЫС: Кері байланыс 1. Менің білгенім 2. Менің қолымнан келді 3. Мен үшін қиын болғаны 4. Маған ұнаған іс-әрекет |
Кері байланыс парағы |
|||||||||||||||
КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР: Үйге тапсырма: Романды толықтырып оқу, автор шығармашылығы туралы қосымша іздену. |
Қазақ әдебиеті хрестоматиясы |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс; денсаулық және қауіпсіздік; АКТ-мен байланыс; құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||||||
«Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі кезінде топтық, жұптық жұмыс жүреді. Барлығы: қабілеті төмен оқушыға жұптық жұмыс кезінде қолдау жасалады. Басым бөлігі: топ мүшелеріне сөз тіркестерін ұсыну арқылы мұғалім қолдау жасайды. Кейбіреуі: бағыттаушы сұрақтар арқылы мұғалім қолдау жасайды. Диалог және қолдау көрсету бойынша саралау жүреді. «Айналмалы бекет» әдісі кезінде барлық оқушылар тартылады. Қателескен оқушыға сөз тіркестерін ұсыну арқылы қолдау көрсетемін. Оқыту ортасы бойынша саралау жүреді. Эссе жазу кезінде жеке жұмыс жүргізіледі. Жетелеуші сұрақтар ұсыну арқылы қолдау көрсетемін. Бұл жерде сабақтағы жылдамдық бойынша саралау жүреді. |
1.«Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі кезінде топтар бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды. 2. «Айналмалы бекет» әдісі кезінде топтар өзін-өзі бағалайды. 3.«Автор орындығы» әдісі кезінде тапсырманы орындау және оқуын қолдау үшін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы өзара бағалау жүреді. 4.Мұғалім тарапынан ауызша кері байланыс; Мұғалімнің сыныпты аралап жүріп бағалауы жүреді. |
1.Оқу құралдарының қауіпсіздік ерекшелігі туралы ескерту. 2. Таныстырылым-мен жұмыс. 3. «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 3-ші құндылығы. Зайырлы қоғам және жоғары руханият: өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. |
|||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қол жетімді ме? Оқушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді? |
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім |