р/с
|
Іс- шаралар
мазмұны
|
Мақсаты
|
Нәтижесі
|
Әдіс-тәсілдер
|
ресурс
|
қатысушылар
|
Жауап
ты
адам
|
1.
2.
|
Мектеп
басшылығымен
кездесу, кәсіби
қоғамдастық құру туралы ұсыныс
айту.
|
Кәсіби қоғамдастық
арқылы мектеп мұғалімдері өзгеріс енгізуге ұсыныс
береді.
|
Мектептің даму
жоспарымен таныса отырып, 2017-2018 оқу жылының мониторингісін
қарастыру.
|
кездесу,
ұсыныс
|
МАН.
2016
ж
|
Зерттеу тобы,
тәлімгер, коуч, І,ІІ,ІІІ деңгей
мұғалімдері
|
көш
басшы
|
«Әлем өзгеруімен біз де
өзгереміз»
мұғалім, оқушы,
ата -аналардан сауалнама
алу.
|
Оқу мен оқыту
үдерісінде кездесетін қиыншылықтар мен кедергілерді
анықтау.
|
Алынған сауалнама
мектептің дамуына үлес қосады, сыни ойлап, өзін- өзі реттеуге
үйренеді.
|
сауалнама
СТО
|
сауална
ма,
парақ
тары
|
мұғалім,
оқушы,
ата –аналар
|
көш
басшы
|
3.
|
Коучинг
«Оқушылардың
бақылау, талдау, тыңдау дағдыcын қалыптастыруда сын тұрғысынан
ойлау модулінің тиімділігі»
|
Cын тұрғысынан ойлау
стратегияларын кіріктіріп cабақты тиімді
жоспарлау
|
«Жигсо», «Кубизм»,
«Серпілген сауал», «Үй мен тұрғын» стратегияларын cабақта тиімді
пайдалануды үйренеді оның ойлау дағдыcын қалыптастырудағы
маңыздылығын бағалайды
|
«Жигсо», «Кубизм»,
«Серпіл
ген сауал», «Үй мен
тұрғын»
|
постер,
маркер,
стикер, А4
парақ
тары
|
жас ұстаздар,
жаңартылған білім беру мазмұнын меңгерген
ұстаздар.
|
көш
басшы
|
4.
|
Коучинг
«Сөйлеу дағдысын
қалыптастыру
дағы әңгіме- дебаттың
рөлі»
|
Cабақ барысында сөйлеу дағдысы
мен таным деңгейін қалыптастыруда әңгіме- дебаттың рөлін
түсінеді.
|
Мұғалімдер әңгіме -дебаттың
сөйлеу, ойлау, таным дағдыларын дамытатын оңтайлы тәсіл екенін
түсінеді.
|
«Шаттық
шеңбері» «Жемістер
салаты»,
танысты
рылым, ЖИГСО, «ПОПС»
, «Cиқырлы қалпақ»
|
презентация,
бейнеро
ликтер ,постер,
маркер,
стикер, А4
парақ
тары,
МАН-
30-37
-бет
|
Жас ұстаздар,
жаңартыл
ған білім беру
мазмұнын меңгерген ұстаздар
|
көш
басшы
|
5.
|
Тәліппен сұхбаттасу,
әдістемелік көмек көрсету.
|
Тәлім алушының қажеттіліктерін
анықтау арқылы бағыт беру.
|
Тәлім алушы деңгейлік
бағдарламаның идеясын ұғады, жаңа әдіс-тәсілдердің пайдалана алады.
Ынтымақтастық
орнайды.
|
әңгімелесу
сұрақ-жауап
арқылы
|
МАН
|
коуч, тәлім
алушы.
|
көш
басшы
|
6.
7.
|
Тізбектелген сабақ
жоспарын жасау, талдау. (іске асыру үшін мұғалім өз пікірін
айтады)
|
Cын тұрғысынан ойлау
модулінің «Жигсо», «Кубизм», «Серпілген сауал», «Үй мен тұрғын»
cтратегияларын пайдалану
|
Cын тұрғысынан ойлау
стратегияларын кіріктіріп cабақты
жоспарлайды.
|
түсіндіру,
практика
лық
жұмыc
|
|
коуч, тәлім
алушы.
|
көш
басшы
|
Тәлім алушының сабағына
қатысу,талқы
лау,
әңгімелесу
|
Сабақты жаңаша
жоспарлауға,
7 модульді
ықпалдастыра алуына көмектесу. Жүргізген cабағының артықшылығы
,кемшіліктерін анықтап, талдауда кәсіби әңгіме
жүргізу
|
Сабаққа қатысып
,сабақ соңыннан бірлескен сабаққа ашық рефлекция болады. Тәліп
мықты және әлсіз жақтарын анықтайды, келеcі қадамын
жоспарлайды
|
кәсіби
әңгіме
кері
байланыc
|
фото, кері
байла
ныс
|
коуч,
тәлім
алушы,
мұғалімдер
|
көш
басшытәліп
|
8.
|
«Мұғалімнің кәсіби өрлеу
жолы»«LESSON STUDY»-ге
қатысушылар
дың жұмысын
жоспарлау,
талқылау
|
Зерттеу әдісін
мектеп мұғалімдерінің тәжірибесіне енгізуіне ықпал жасау,негізгі
пәндерге қолдану.
|
Зерттеу тобы
құрылады, LESSON STUDY міндеттерін түсінеді, зерттеу субьектілерін
анықтайды, мәселелердің жойылғанына көз
жеткізу.
|
LESSON
STUDY
жоспар
жасау
кәсіби
әңгіме
|
презента
ция
|
І,ІІ,ІІІ деңгей
мұғалімдері, мектеп
психологі
|
көш
басшы
|
9.
|
Тәжірибе
мониторингі: «Не істедік, неге қол
жеткіздік?"
|
Коуч, әріптестердің,
ата -аналардың пікірі негізінде мониторинг
жасау.
|
Аралық
іс-әрекетіміздің
қорытындысын жасау.
|
мониторинг
|
парақ
тар
|
Зерттеу тобы,
тәлімгер, коуч, І,ІІ,ІІІ деңгей
мұғалімдері
|
көш
басшы
|