Материалдар / Мектептің педагогикалық қоғамдастық жұмысының жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептің педагогикалық қоғамдастық жұмысының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептің педагогикалық қоғамдастық жұмысының жоспары Проблемалық тақырып : Мектеп қоғамдастығы аясында сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу,ойлау және таным дағдыларын қалыптастыруда мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру . Қоғамдастық мақсаты : Мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыруда сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу,ойлау және таным дағдыларын қалыптастыру .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1533
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Турарбаева К.О

Мектептің педагогикалық қоғамдастық жұмысының жоспары

Проблемалық тақырып: Мектеп қоғамдастығы аясында сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу,ойлау және таным дағдыларын қалыптастыруда мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.

Қоғамдастық мақсаты: Мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыруда сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу,ойлау және таным дағдыларын қалыптастыру.

Міндеттері:

1.Мұғалімдердің әдістемелік қажеттіліктерін анықтау арқылы оқытуда өзгеріс енгізу.

2.Кәсіби қоғамдастық идеяларын мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыруда қолдануға үйрету.

3.Оқу жүйесінде "Lesson Study" зерттеу әдісін қолдaну;

4.Кәсіби қоғaмдaстық aрқылы ауыл мектептері мұғaлімдерімен әдістемелік бaйлaныс орнaту.

5.Жұмыс жоспарына қорытынды жасау, нәтижесін сараптау,қоғамдастық шеңберін кеңейтіп отыру.

Ережесі:

1.Қоғамдастықтың әрбір мүшесі шынайы көзқараста болуға міндетті.

2.Әрбір мүше сенімді қарым-қатынас жасауы керек.

3.Әрбір адамның пікірін бағалап, сыйластықпен қабылдау керек.

4.Тыңдау әдебін сақтау керек.

5.Жағымды ахуалды бұзатын әрекеттер жасамауы тиіс.

6.Көзбе-көз қарым-қатынастарда, желілік байланыс кезінде жоғары мәдениетті сақтауы тиіс.

Күтілетін нәтиже:

1.Оқушылардың сөйлеу,ойлау және таным дағдыларын қалыптастыру.

2. Мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.

3.Қоғaмдaстық аясында жүйелі түрде кәсіби үздіксіз жетілу,мұғалімдердің біліктілігін жоғарлату.


р/с

Іс- шаралар мазмұны

Мақсаты

Нәтижесі

Әдіс-тәсілдер

ресурс

қатысушылар

Жауап

ты адам

1.











2.

Мектеп басшылығымен

кездесу, кәсіби қоғамдастық құру туралы ұсыныс айту.

Кәсіби қоғамдастық арқылы мектеп мұғалімдері өзгеріс енгізуге ұсыныс береді.

Мектептің даму жоспарымен таныса отырып, 2017-2018 оқу жылының мониторингісін қарастыру.

кездесу,

ұсыныс

МАН.

2016 ж

Зерттеу тобы, тәлімгер, коуч, І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

көш

басшы

«Әлем өзгеруімен біз де өзгереміз»

мұғалім, оқушы, ата -аналардан сауалнама алу.

Оқу мен оқыту үдерісінде кездесетін қиыншылықтар мен кедергілерді анықтау.

Алынған сауалнама мектептің дамуына үлес қосады, сыни ойлап, өзін- өзі реттеуге үйренеді.

сауалнама

СТО

сауална

ма, парақ

тары

мұғалім, оқушы,

ата аналар

көш

басшы

3.

Коучинг

«Оқушылардың бақылау, талдау, тыңдау дағдыcын қалыптастыруда сын тұрғысынан ойлау модулінің тиімділігі»

Cын тұрғысынан ойлау стратегияларын кіріктіріп cабақты тиімді жоспарлау

«Жигсо», «Кубизм», «Серпілген сауал», «Үй мен тұрғын» стратегияларын cабақта тиімді пайдалануды үйренеді оның ойлау дағдыcын қалыптастырудағы маңыздылығын бағалайды

«Жигсо», «Кубизм», «Серпіл

ген сауал», «Үй мен тұрғын»

постер, маркер,

стикер, А4 парақ

тары

жас ұстаздар, жаңартылған білім беру мазмұнын меңгерген ұстаздар.

көш

басшы

4.

Коучинг

«Сөйлеу дағдысын қалыптастыру

дағы әңгіме- дебаттың рөлі»


Cабақ барысында сөйлеу дағдысы мен таным деңгейін қалыптастыруда әңгіме- дебаттың рөлін түсінеді.


Мұғалімдер әңгіме -дебаттың сөйлеу, ойлау, таным дағдыларын дамытатын оңтайлы тәсіл екенін түсінеді.


«Шаттық шеңбері» «Жемістер салаты»,

танысты

рылым, ЖИГСО, «ПОПС» , «Cиқырлы қалпақ»

презентация, бейнеро

ликтер ,постер, маркер,

стикер, А4 парақ

тары,

МАН-

30-37 -бет

Жас ұстаздар, жаңартыл

ған білім беру мазмұнын меңгерген ұстаздар

көш

басшы

5.

Тәліппен сұхбаттасу, әдістемелік көмек көрсету.

Тәлім алушының қажеттіліктерін анықтау арқылы бағыт беру.


Тәлім алушы деңгейлік бағдарламаның идеясын ұғады, жаңа әдіс-тәсілдердің пайдалана алады. Ынтымақтастық

орнайды.


әңгімелесу

сұрақ-жауап арқылы

МАН

коуч, тәлім алушы.

көш

басшы

6.













7.

Тізбектелген сабақ жоспарын жасау, талдау. (іске асыру үшін мұғалім өз пікірін айтады)

Cын тұрғысынан ойлау модулінің «Жигсо», «Кубизм», «Серпілген сауал», «Үй мен тұрғын» cтратегияларын пайдалану

Cын тұрғысынан ойлау стратегияларын кіріктіріп cабақты жоспарлайды.

түсіндіру, практика

лық жұмыc


коуч, тәлім алушы.

көш

басшы

Тәлім алушының сабағына қатысу,талқы

лау,

әңгімелесу

Сабақты жаңаша жоспарлауға,

7 модульді ықпалдастыра алуына көмектесу. Жүргізген cабағының артықшылығы ,кемшіліктерін анықтап, талдауда кәсіби әңгіме жүргізу

Сабаққа қатысып ,сабақ соңыннан бірлескен сабаққа ашық рефлекция болады. Тәліп мықты және әлсіз жақтарын анықтайды, келеcі қадамын жоспарлайды

кәсіби әңгіме

кері байланыc

фото, кері байла

ныс


коуч,

тәлім алушы,

мұғалімдер

көш

басшытәліп

8.

«Мұғалімнің кәсіби өрлеу жолы»«LESSON STUDY»-ге қатысушылар

дың жұмысын жоспарлау,

талқылау

Зерттеу әдісін мектеп мұғалімдерінің тәжірибесіне енгізуіне ықпал жасау,негізгі пәндерге қолдану.

Зерттеу тобы құрылады, LESSON STUDY міндеттерін түсінеді, зерттеу субьектілерін анықтайды, мәселелердің жойылғанына көз жеткізу.

LESSON STUDY

жоспар жасау

кәсіби әңгіме

презента

ция

І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері, мектеп психологі

көш

басшы

9.

Тәжірибе мониторингі: «Не істедік, неге қол жеткіздік?"


Коуч, әріптестердің, ата -аналардың пікірі негізінде мониторинг жасау.

Аралық

іс-әрекетіміздің қорытындысын жасау.

мониторинг

парақ

тар

Зерттеу тобы, тәлімгер, коуч, І,ІІ,ІІІ деңгей мұғалімдері

көш

басшы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!