Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Жанды табиғат» Күні: Сыныбы: 3 |
Мектеп: «№4 ЖОББМ»КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жакиева А Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Менің табиғи ортадағы қауіпсіздігім |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау. 3.1.4.4 Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлау. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді аңықтайды және бағалайды. Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлайды Көптеген оқушылар: табиғи ортадағы әр түрлі апатты жағдайларда және жарақат алған кезде өздерін ұстай білуге мысыл келтіре алады Кейбір оқушылар: табиғи ортадағы кездесетін басқа да қауіп-қатерлерді зерттейтін болады (улы жәндіктерден, улы өсімдіктерден т.б сақтану) Табиғи ортадағы жарақат алған кезінде алғашқы көмек көрсете алады |
|||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алған ақпаратты қолданады Пәнге тән лексика мен терминология: қауіпсіздік-безопасность-sekurity, табиғи орта-естественная среда-natural environment қауіп-қатер, табиғи орта,қауіпсіздік ережесі, қауіпсіздікті жоспарлау Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: табиғат аясында демалуды жақсы көреміз бе? Табиғат аясында қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Құтқару қызметінің нөмірі қандай? |
|||
Бағалау критерийлері |
-Табиғатта кездесетін қауіп-қатерлерді анықтайды -Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіреді. -Табиғи ортадағы өзінің қауіпсіздігін жоспарлайды |
|||
Құндылықты дамыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, денсаулық, достық және айлаладағыларға қамқорлық көрсету. Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасы арта отырып жауапкершілікті сезінеді |
|||
Пән аралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу: сөздік қорын дамыту Қазақ тілі: сауатты, көркем жазу |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, суреттер |
|||
Бастапқы білім |
Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі. Табиғат құбылыстарын біледі |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал -Балаларды шеңберге тұрғызып , бір-біріне сәттілік тілейтін сөздер айтқызымын |
|||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма «Болжау әдісі» Суреттерге қара. Мына табиғи құбылыстар сендерге таныс па? Олар жайлы сендер не білесіңдер? Теледидардан, кинолардан тағы қандай табиғи құбылыстарын көрдіңдер? Әр топ мүмкіндіктеріне қарай сараланады. Оқушылар қызыл, сары. Жасыл көбелектер таратылап беріледі. Сөйтіп топқа бөлінеді. 1-тапсырма: жұмбақ жасыру (Т) Әр топ жұмбақ жасырған қағаздарды алады 1.Еш тесікке тұрмайды, Ол жоқта жер құрғайды (Су) 2.Жаурағанды күлдірер, Аяғы жоқты жүргізер, Өз еркіне жіберсең, Дүниені бұлдірер (Өрт) 3.Көтеріп орман, су, тастың бәрін. Жапанда шөгіп жатыр үлкен нарым (Табиғат) Әр топ жұмбақтың шешулеріне сәйкес қауіп-қатер болатын қауіп-қатерлерді анықтайды, сөйлем құрап жазады, түсіндіреді Дискриптор: 1.Судағы , өрт кезіндегі, табиғат аясында кездесетін қауіп-қатерлерді анықтайды 2.Судағы , өрт кезіндегі, табиғат аясында кездесетін қауіп-қатерлерге сөйлем құрап жазады және түсіндіреді Қ.Б. Күн-түсіндім Бұлт-толық түсінбедім Жаңбыр-сұрағым бар Саралау Қолдауды көп қажет ететін оқушылар: табиғатта кездесетін қауіп-қатерлерді айта алады Қолдауды аз қажет ететін оқушылар: табиғатта кездесетін қауіп-қатерлерге байланысты сөйлем құрап жазады Қолдауды қажет етпейтін оқушылар:табиғи ортадағы қауіпсіздікке мысал келтіре алады 2-тапсырма «Жалғасын тап!» (Ж) 1.Таныс емес, білмейтін өсімдіктерді қолымен ұстауға болмайды (тікенектері кіріп кетуі мүмкін, улы өсімдік болуы мүмкін) 2. Табиғатқа шыққанда ашық түсті жабық киім кию керек (жәндіктердің әсіресе кенелердің шағуынан қорғану үшін) 3. Табиғатқа шыққанда ынғайлы аяқ киім киеміз (шыны, тас, құм кіріп кетуі мүмк»ң) 4.Табиғатқа шыққанда ашық түсті бас киім киеміз (ашық түстен күн сәулесі баяу өтеді) 5.Үлкендердің рұқсатысыз өзен көлдерге түсуге болмайды (су лас болуы, терең болуы мүмкін) 6.Улы жәндік шағып алса (тез арада ауруханаға жеткізу керек немесе 103 телефонына хабарласамыз) 7. Құтқару қызметінің телефоны (112) 8.Өрт шыққан жағдайда телефон (101) 9.Өрт шыққанда немен өшіреміз (су, құм, тығыз маталармен) 10. Үзілген ашық тоққа жолауға болмайды (тоқ соғуу мүмкін, 8 метр алшақтықта тұру керек) Дискриптор 1.Сөйлемнің мазмұнын жан-жақты түсінеді 2. Өзінін ойын еркін жеткізе алады Қ.Б. Вагондарға жасыл, сары, қызыл стиккерлер жапсырады Жасыл-түсіндім Қызыл-толық түсінбедім Сары-сұрағым бар |
Суреттер
|
||
|
3-тапсырма «Сиқырлы қорапша» әдісі -Қорапшаның ішінен алғашқы көмек көрсететін заттарды тандап алады 1.Қолын жарақаттап, қанатып лаған адамға алғашқы көмек көрсету 2.Табиғи ортада аяғы сынған адамға алғашқы көмек көрсету 3.Улы өсімдіктер мен жәндіктерден жарақат алғанда алғашқа көмек Дискриптор 1.Кімнің не істейтінін ойластырады 2.Өзара рольдерге бөліседі 3.Алғашқы көмек көрсетеді Қ.Б. «Баспалдақ» әдісімен бағаланады Саралау Қолдауды көп қажет ететін оқушылар: алғашқы көмек көрсету үшін заттарды тандай алады Қолдауды аз қажет ететін оқушылар: алғашқы көмек көрсету үшін заттарды тандайды, пайдаланады Қолдауды қажет етпейтін оқушылар: алғашқы көмек көрсетуге мысал келтіреді 4-тапсырма «Галерея» (Т) Оқушыларға жыл мезгілдері бейнеленген суреттер таратылады. Осы мезгілде табиғи ортада қандай қауіп-қатер кездесуі мүмкін? 1.Күзде нөсер жауын,бұршақ жаууы, найзағай түсуі 2.Қыста шана, коньки, шаңғы теуіп жүргенде дененді жарақаттып алуын мүмкін 3.Көктемде су тасқынынан, қар көшкінінен зардап шегуіміз мүмкін 4.Жазда терең судан, улы жәндіктер мен улы өсімдіктерден зардап шегуіміз мүмкін Қатты дауыл, өрт,жер сілкінісі және тоқ соғу жыл мезгілдерінің әр кезінде болып қалуы мүмкін Дискриптор 1.Әр жыл мезгілінде кездесетін айналадағы қауіп-қатерлерді айтады 2.Нақты дәлелдер келтіре алады Қ.Б. «Сиқырлы қарындаштар» Қызыл қарындаш-түсінбедім Сары қарындаш-сұрағым бар Жасыл қарындаш-түсіндім |
|
||
Сабақты соңы |
Кері байланыс «Сиқырлы сөмке» әдісі арқылы Түсінген жоқпын: кітапты сөмке сыртында төмен орналастырады Әлі де сұрақтарым бар: кітапты сөмкенің ортасына орналастырады Барлығы түсінікті: кітапты сөмкенің ішіне салады |
|||
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
Барлық оқушыларға табиғат аясына шыққанда өздерінің қауіпсіздіктрен жоспарлап жүруді қадағалау. Табиғи ортада жарақат алғанда алғашқы көмек көрсетуді білу |
Сабаққа белсене қатысқандары үшін ауызша мадақтаймын. Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау мақсатында келесі ҚБ әдістері жүргізілді (ҚБ) «Күн мен бұлт» әдісі Барлығы дұрыс-күн Қателері бар-күн мен бұлт Әлі де көмек керек-бұлт (ҚБ) «Вагондар» әдісі Вагондарға жасыл, сары, қызыл стикерлер жапсыру. Жасыл-түсіндім, сары-толық түсінбедім, қызыл-сұрағым бар (ҚБ) «Баспалдақ» әдісі (ҚБ) «Сиқырлы қарындаштар» әдісі Барлығы дұрыс-жасыл қарындаш, қателері бар-сары қарындаш, әлі де көмек керек-қызыл қарындаш |
Сабақта топқа бөлу барысында техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі. |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз )? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|