Материалдар / Методика № 2 СЛИВ 2024

Методика № 2 СЛИВ 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Методика № 2 СЛИВ 2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
176
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1.Оқушының алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы:

А) сындарлы

В) позитивті

С) әлеуметтік

Д) бәсекелестік


2.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын "басқаға бағыттау" сұрақ қою. Мысалы:

А) ойыңызды дәлелдей аласыз ба?

В) сіз мысал келтіре аласыз ба?

С) көмектесе алатындар барма?

Д) алдыңғы өткен тақырып қандай?


3.Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы?

А) оқушыға бағдарланған

В) оқыту үрдісіне бағдарланған

С) мұғалімге бағдарланған

Д) оқы материалына бағдарланған


4.Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы?

А) өнімділік тапшылығы

В) мәтін тапшылығы

С) бағалау тапшылығы

Д) әрекет тапшылығы


5.Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым сұрақ?

А) сыныптан тыс өткізу

В) басқаға бағыттау

С) жетекші түрткі болу

D) түрткі болу


6.Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ?

А) басқаға бағыттау

В) төмен дәрежелі

С) сынақтан өткізу

Д) жоғары дәрежелі


7.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі?

А) талқылау

В) жабық сұрақ

С) қайта бағыттау

Д) сынақтан өткізу


8.Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі?

А) мұқият

В) әңгіме кезінде

С) терең

Д) белсенді


9.Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ?

А) түрткі болу

В) қайта бағыттау

С) басқаға бағыттау

Д) сынақтан өткізу


10.Бала тәрбиелеу басталады?

А) орта сыныпта

В) балабақшада

С) дүниеге келген сәттен

Д) бастауыш сыныпта


11.Тұлғалы ұлттың және жалпы адамзаттың құндылықтарға ҚР этностармен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге, тәрбиелеуге бағытталады?

А) өзіндік тәрбие

В) ұлттық тәрбие

С) эстетикалық тәрбие

Д) рухани тәрбие


12.Жоғары деңгейде жетілген топ жаңа сападағы?

А) көздеу тобына айналады

В) аплерациялық топқа айналады

С) әлеуметтік топқа айналады

Д) рефлекциялық топқа айналады


13.Қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп отырады?

А) оқушының білімі

В) оқытулық мақсаты

С) мұғалімнің жеке жоспары

Д) сынып сағатының жоспары


14.Мұғаліммен оқушының мақсатқа бағытталған өзге іс әрекеті?

А) оқушының дамуы

В) тәрбиенің мәні

С) оқыту үрдісі

Д) ата аналар жиналысы


15.Білім мазмұнын жаңарту аясында білім берудің басты мақсаттардың бірі?

А) патриоттық тәрбие бойынша факультатив сабақтардың болуы

В) өзін өзі танудың жеке ғылыми пән ретінде оқытылуы

С) мектеп білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту

Д) оқушылардың азаматтық құқықтық тәрбие алуы


16. Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленген оқу бағдарламасы арқылы айқындалады?

А) оқыту процессіміз алдын ала жоспарланған

В) оқытудың диагностикалы қойылған мақсатына практика жүйесі

С) біріздірілген жету құралдары тәрбие әдістері

Д) тәрбие технологиясы оқыту технологиясы оқыту ұстамдығы


17.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін тәсіл түрі?

А) бағыт беру

В) бастама жасау

С) басқаға бағыттау

Д) сынақтан өткізу


18. Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым:

A) Мұғалім зерттеуде жинақталған білімімен педагогикалық қауыммен бөліседі

B) Сабаққа берілген кез келген баға жеке мұғалімге қатысты болады

C) Топ мүшелері тек бір мектептің мұғалімдері болуы тиіс

D) Сабақты зерттеуді іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастыруға болады


19. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз

А) модерация

В) бағалау сипатын өзгерту

С) сұраныстар негізінде

Д) бағалау кестесінің ауысуы


20. Дарынды,талантты оқушылар ақпаратты біліп қана қоймай , қажет кезінде пайдалана алу сипаттамасы сәйкес өлшем

А) мәселені шешу

В) есте сақтау және білім

С) өз білімін жетілдіру

Д) ерте символдық белсенділік


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!