1.
Ептілік дегеніміз? Білімді практикамен байланыстыра қолдану
тәсілдерін, жолдарын меңгеру
2.
Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес
берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы
орындай алмауы (дж.Флейвелл) Өнімділік тапшылығы
3.
Педагогиканы оқыту принциптері ?
Оқытуға қойылатын талаптар
жүйесі
4.
Оқытудың сөздік әдісі ? түсіндіру, оқулықпен
жұмыс
5.
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторларының бірі? Оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін
білу
6.
Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, формалары,
тәсілдері? Әдіснама
7.
Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу?
Экологиялық тәрбие
8.
Оқуды даралаудағы шешуші критерий ?
Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз
ету
9.
Оқушылар әлемді түсіну үшін модельдерді игеріп,
құрылымы бар ортаға қатысады деген тұжырымға негізделген оқу
тәсілі? Әлеуметтік-жағдаяттық
тәсіл
10.
Оқушылардың пәнді терең түсіну қабілетін дамыту
арқылы алған білімдерін сыныптан тыс жерде тиімді пайдалана білуін
қамтамасыз ететін оқыту? Сындарды оқыту
11.
Ұжымдық іс-әрекеттің белгілері?
Біріңғай мақсаттың болуы
12.
Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгілі
көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік
дағдылардың сипаттамасы? Оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру,
сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі
13.
Оқу үдерісінде адамның өсуіндегі әлеуетіне ерекше
назар аударылатын тәсіл? гуманистік
14.
Педагогикалық консилиум әдісі ?
оқушылардың тәрбиелілігін белгілі бағдарлама
арқылы бағалау
15.
Баланың оқу және проблемаларды шешу
қабілеті? Танымдық даму
16.
Жорамалдарды растау,тексеру үшін деректерді жинау
АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып
табылады: тесттілеу және растау
17.
Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер:
әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен,
мұқият бағаланады
18.
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді
өлшемнің сипаттамасы.
Басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы
ұйымдастырылған
19. Оқу үдерісінің тиімділігін
айқындаушы негізгі факторлардың бірі:
оқу нәтижелілігін бағалау
мүмкіндігін білу
20. Оқушының жауабын алғаннан
кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік
береді: өз жауабын түзетуге,
нақтылауға