Метрополитен
2 миллионға жуық халқы бар елорда
Алматыға
жол мәселесін шешіп, жол
жүру уақытын қысқарту үшін кептен
бері метро керек. Қазір Алматыда бірінші метро желісін салу
бойынша жұмыстар жүргізілуде.
Оның ұзындығы шамамен 8,5
шақырымды кұрайтын 9 станциясы
болады. Құрылысты аяқтау 2025 жылға жоспарланған.
1 миллионға жуық халқы бар
Қамбарымовта метро салуға ниет білдірді. Дегенмен, әзірге нақты
жоспарлар мен жобалар жок.
Метроны дамытудың артықшылықтары
Қазақстандағы метрополитеннің
дамуы
бірнеше артықшылықтарға ие.
Біріншіден, бұл,әсіресе ipi
қалалардағы көлік проблемаларын
айтарлықтай азайтады. Метро
көптеген адамдар үшін тиімді және
жылдам жолы болуы мүмкін.
Екіншіден, метро көміртегі
шығынын азайтуга көмектеседі, өйткені
автомобильдер адамдарды
тасымалдау үшін аз пайдаланылады.
Бұл ластануды азайту жане климаттың,
өзгеруімен күресу үшін.
Үшіншіден, метрополитеннің
дамуы жаңа жұмыс орындарын ашып, ел
экономикасының өсуіне
ықпал етеді.
Қазақстандағы метроның болашағы.
Метроны дамытудың
артықшылықтарын ескере отырып,
Қазақстан инфракұрылымға инвестиция салуды жалғастыруда.
Жоспарланған қоршаған ортаны ластау
және
климаттың өзгеруімен күресу.
Үшіншіден, метрополитеннің дамуы жаңа жұмыс орындарын ашып, ел
экономикасының өсуіне
ықпал етеді.Қазақстандағы метроның
болашағы.Метроны дамытудың
артықшылықтарын ескере отырып,
Қазақстан инфракұрылымға инвестиция салуды жалғастыруда.Астанада
метроны кеңейту, сондай-ақ Алматыда және басқа да ірі қалаларда
жаңа метро желілерін
салу жоспарлануда.
Қорытындылай келе, Қазақстан көлік
жүйесін жақсарту, жол қозғалысы проблемаларын азайту және парниктік
газдар шығарындыларын азайту үшін метрополитенді дамытудың
маңыздылығын мойындайды. Бұл ел дамуы мен оның тұрғындарының өмір
сүру сапасын арттырудағы маңызды қадам.