Сабақтың
мақсаты:
|
а)білімділік: оқушыларға Н.Орманбетұлының
өмірі, шығармашылығы жайлы білімдерін көтеру, халықтың тарихы мен
мәдениетін сөз ете отырып, рухани білімдерін
бекіту;
ә)дамытушылық: оқушылардың өзіндік сыни
тұрғыда ойлау қабілеттерін, ой ұшқырлығын
дамыту;
б)тәрбиелік: оқушыларды әдебиетті сүйіп
оқуға, белсенділікке, ұқыпты болуға
тәрбиелеу.
|
Оқыту
нәтижелері:
|
Оқушылар
Н.Орманбетұлының өмірімен, өлеңдерінің
мазмұнымен, идеясымен танысады, өлең тармақтарын буын-бунақтарға
талдайды, түсінеді, сол заманның ақын-жазушыларына шолу
жасайды.
|
Мұғалімнің орындайтын
іс-әрекеттері:
|
Оқушының орындайтын
іс-әрекеттері:
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдері
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
а) оқушыларды түгендеп,
сабаққа қатысуын тексеру;
ә) оқушылардың сабаққа
дайындықтарын тексеру.
б) сынып оқушыларын топтарға
бөлу.
|
Сыныптағы тәртіп, оқушылардың
топтасуы. Шаттық шеңберін құру.
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын тексеріп
шығу.
2.1. М.Ж.Көпейұлының
шығармашылығынан сұрақтар қойылады.
2.2. Өлеңдерінен үзінді
оқу.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Өлеңдерінен үзінді оқиды. Бірін-бірі бірден
бағалайды.
|
«Бағдаршам» әдісі
арқылы.
|
IV. Жаңа
тақырып: Бүгінгі сабақ Н.Орманбетұлының
өміріне, шығармашылығына арналады. Сабақ сындарлы оқыту жүйесінде
оқушылардың өздерінің талқылауымен, түсіндіруімен өтетіні
айтылады.
Қосымша деректерге
байланысты сұрақтар
V. Топтық жұмыс: Топтарға
тапсырма беру.
1-топ. М.Ж.Көпейұлы мен
Н.Орманбетұлының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін
көрсету.
2-топ. Н.Орманбетұлы
кім?
Дарынды балаларға
тапсырма
VІ. Сабақты
қорытындылау: (тақтадағы сызба бойынша
сұрақтар қояды).
VІІ. Үйге тапсырма
беру: Ақынның қалаған бір өлеңін
жаттау және толық әдеби-теориялық талдау
жасау.
VІІІ. Оқушыларды
бағалау. (жиынтық бағаны мұғалім
қояды).
|
Кестемен
танысу
Нарманбет
Орманбетұлы
|
Дүниеге
келгені:
|
1859
қазіргі Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы Нарманбет атындағы ауыл
Саға жері
|
Қайтыс
болғаны:
|
1918
|
Мансабы:
|
Aқын
|
|
Оқушылар тапсырманы топтасып
орындайды.
Тапсырмалар нәтижелері бойынша
қорытынды пікірге келу, өздерінің сыни көзқарастарын ортаға
салады.
Жеке оқушылар жауап
береді
Оқушылар постермен жұмыс
жасайды.
Оқушылар жеке деректермен
сөйлейді.
Бір шумақ өлеңге талдау
жасайды.
Екі оқушы жауап береді
(бұрынғы білімдерінен)
Топпен, бірлесе жұмыс жасайды.
Түрткі, негізгі сұрақтарға жауап береді.
Топ басшысы
бағалайды.
|
Барлық оқушылар толық
танысады
«Үш таяқша» әдісі
арқылы
Қосымша дереккөздерін,
баспасөз материалдарын пайдаланады.
Венн
диаграммасы
«Топтастыру»
әдісі
СКТ-ның сызбасы
арқылы
Бағалау парақшалары
арқылы.
|