Материалдар / Нарманбет Орманбетұлының өмірі мен шығармашылығы

Нарманбет Орманбетұлының өмірі мен шығармашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мамандарға көмегі болар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары



Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 10 «а»

Сабақ № 1Күні:
Сабақ тақырыбы:Нарманбет Орманбетұлының өмірі, шығармашылығы.
Сабақтың мақсаты:









а)білімділік: оқушыларға Н.Орманбетұлының өмірі, шығармашылығы жайлы білімдерін көтеру, халықтың тарихы мен мәдениетін сөз ете отырып, рухани білімдерін бекіту;ә)дамытушылық: оқушылардың өзіндік сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін, ой ұшқырлығын дамыту; б)тәрбиелік: оқушыларды әдебиетті сүйіп оқуға, белсенділікке, ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері:Оқушылар Н.Орманбетұлының өмірімен, өлеңдерінің мазмұнымен, идеясымен танысады, өлең тармақтарын буын-бунақтарға талдайды, түсінеді, сол заманның ақын-жазушыларына шолу жасайды.
Орындалатын іс-әрекеттер:

Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеттері:Оқушының орындайтын іс-әрекеттері:Қолданылатын әдіс-тәсілдері
І.Ұйымдастыру кезеңі. а) оқушыларды түгендеп, сабаққа қатысуын тексеру; ә) оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. б) сынып оқушыларын топтарға бөлу.Сыныптағы тәртіп, оқушылардың топтасуы. Шаттық шеңберін құру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеріп шығу.2.1. М.Ж.Көпейұлының шығармашылығынан сұрақтар қойылады.2.2. Өлеңдерінен үзінді оқу.Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өлеңдерінен үзінді оқиды. Бірін-бірі бірден бағалайды.



«Бағдаршам» әдісі арқылы.
IV. Жаңа тақырып: Бүгінгі сабақ Н.Орманбетұлының өміріне, шығармашылығына арналады. Сабақ сындарлы оқыту жүйесінде оқушылардың өздерінің талқылауымен, түсіндіруімен өтетіні айтылады.Қосымша деректерге байланысты сұрақтар









V. Топтық жұмыс: Топтарға тапсырма беру.1-топ. М.Ж.Көпейұлы мен Н.Орманбетұлының ұқсастықтары мен ерекшеліктерін көрсету. 2-топ. Н.Орманбетұлы кім?

Дарынды балаларға тапсырмаVІ. Сабақты қорытындылау: (тақтадағы сызба бойынша сұрақтар қояды).

VІІ. Үйге тапсырма беру: Ақынның қалаған бір өлеңін жаттау және толық әдеби-теориялық талдау жасау.



VІІІ. Оқушыларды бағалау. (жиынтық бағаны мұғалім қояды).





Оқушылар тапсырманы топтасып орындайды.Тапсырмалар нәтижелері бойынша қорытынды пікірге келу, өздерінің сыни көзқарастарын ортаға салады.

Жеке оқушылар жауап береді







Оқушылар постермен жұмыс жасайды.

Оқушылар жеке деректермен сөйлейді.Бір шумақ өлеңге талдау жасайды.

Екі оқушы жауап береді (бұрынғы білімдерінен)Топпен, бірлесе жұмыс жасайды. Түрткі, негізгі сұрақтарға жауап береді.







Топ басшысы бағалайды.


Барлық оқушылар толық танысады







«Үш таяқша» әдісі арқылы

Қосымша дереккөздерін, баспасөз материалдарын пайдаланады.



Венн диаграммасы

«Топтастыру» әдісі







СКТ-ның сызбасы арқылы

Бағалау парақшалары арқылы.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ