Сабақтың басы
0-4мин
|
Сабақтың басында
өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты
және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін
білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен
танысады.
(С, Ж,
ҚБ) Білім алушылар, бір орында,
қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДЖ
орындайды.
|
Үлкен бос
кеңістік.
|
Сабақтың ортасы
5-18мин
18-34мин
|
(С, Т,
ҚБ) Өткізілетін оқу тапсырмасының
ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан
кейін білім алушылар
жұпта жұмыс
жасайды:
Баскетболшының
тұрысы:
а)Допты бір орында оң және сол
қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып
жүру;
в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып
жүру.
Осы
тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Баскетболмен айналысқан кезде
қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз
қажет? Өздеріңіздің практикалық
білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай
қолданасыздар? Бұл тапсырмада қандай арнайы
спорттық қозғалыс әрекеттері
қолданылды?
(С, Ж,
ҚБ) Өткізілетін оқу тапсырмасының
ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан
кейін білім алушылар баскетбол ойынындағы допты торға лақтырудың
әдіс-тәсілдерін дамытуға арналған келесі оқу тапсырмаларын
орындайды:
Д опты бір
қолмен жоғарыдан секіріп
лақтыру
Д опты бір
қолымен бастан асыра торға
лақтыру
Осы
тапсырманың дескрипторлары:
-
Жаттығуларды орындау
кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және
сақтайды;
-
Дене
жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін
түсінеді және қолданады;
-
Допты бір
қолмен жоғарыдан секіріп лақтырады;
-
Допты бір
қолымен бастан асыра торға
лақтырады.
Сұраңыз: Ойын кезінде қандай
қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет?
Өздеріңіздің практикалық
білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай
қолданасыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы
спорттық қозғалыс әрекеттері
қолданылды?
|
Үлкен бос кеңістік, баскетбол
доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол ойынын үйрену
бойынша интернет ресурсына сілтеме:
http://summercamp.ru/%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%B8%D0%B3%D1%80%D1%8B_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%83
Баскетбол сабақтарындағы
қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына
сілтеме:
https://sites.google.com/site/basketbolvskole/home/tehnika-bezopasnosti
Үлкен бос кеңістік, баскетбол
доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол сабақтарындағы
қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына
сілтеме:
https://sites.google.com/site/basketbolvskole/home/tehnika-bezopasnosti
Баскетболдағы допты алып жүру
интернет ресурсына сілтеме:
https://www.youtube.com/watch?v=rGBWBpnqMW8&t=26s
https://www.youtube.com/watch?v=bN7PhwUd-u4
Баскетбол ойынында шабуылдау
техникасын оқыту әдістемесі интернет ресурсына
сілтеме:
https://infourok.ru/basketbol-oyininda-shabuildau-tehnikasin-oitu-distemesi-942947.html
|
Сабақтың соңы
35-40
мин
|
Сабақ соңында білім
алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты
жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап
береді.
Сабақ уақытында
орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар
арқылы бірін- бірі бағалау
ұсынылады.
Үйге
тапсырма:
Дене жаттығулары аясындағы
іс-әрекеттерді оңтайландыру
тәсілдері.
|
Рефлексия
парағы
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Дене жаттығулары аясындағы
іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін
барлық білім
алушылар түсінеді және
қолданады
деп жоспарлап
отырмын.
Қабілеті жоғары
оқушыларға дене
жаттығулары аясындағы
іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін
қолдану
кезінде сыныптастарына ақыл-кеңес
беруді ұсынамын.
|
Материалды меңгеруді
бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге
асады.
Сонымен
қатар:
Оқуды
бақылау
Сұрақтар мен
жауаптар
Бірін-бірі
бағалау
Білім алушыларды
рефлексиялау арқылы
|
Денсаулық
технологиялары.
Сергіту сәттері мен
белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта
қолданылатын Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
|