Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ойынның қабылдау техникасын үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: волейбол ойыны не себепті ұнайды? |
|||||||
Не себепті (волейбол ойыны денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Волейбол ойынының допты төменнен және жоғарыдан беру техникаларын көрсетіңіз. Білім алушылар екі қатарға бір-біріне қарама-қарсы тұрады (жұптық жұмыс).
Дескриптор: білім алушыға
допты төменнен қабылдау техникасын орындайды; допты жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер,доптар |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсінуді қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: волейбол ойыны не себепті ұнайды? |
|||||||
Не себепті (волейбол ойыны денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
|||||
Ортасы |
Тапсырма: Волейбол ойынының допты төменнен және жоғарыдан беру техникаларын көрсетіңіз. Білім алушылар екі қатарға бір-біріне қарама-қарсы тұрады (жұптық жұмыс).
Дескриптор: білім алушыға
допты төменнен қабылдау техникасын орындайды; допты жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер,доптар |
|||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
Мектеп: |
||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||||
Оқу мақсаты |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтауды біледі. |
||||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтауды түсінеді. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай
алады: қарапайым арнайы спорттық
техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және
анықтауды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |