Материалдар / Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыру

Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыруды үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҚО, Казталов ауданы,

Қарасу орта жалпы білім беретін мектебінің

ІІ санатты математика пәнінің мұғалімі

Сейпулла Айымгүл Қайратқызы




Сабақ № 94

Қатысатындар саны: 18

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.25.

бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

Сабақ мақсаттары

Оқушы

  • Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазады;

  • Бөлімінде 2 немесе 5 сандарынан басқа жай көбейткіштері болмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазады.

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледі;

Анализ.

  • Бөлімінде 2 немесе 5 сандарынан басқа жай көбейткіштері болмайтын жай бөлшектерді ғана ондық бөлшек түрінде жазуға болатынын анықтайды;

  • Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазу алгоритмін түсіндіреді;

Қолдану. Есептер шығарып, жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазу алгоритмін түсіндіре алады;

Пәнге тән лексика мен терминология: ондық бөлшек, алымы, бөлімі, қысқартылмайтын бөлшек, үтір, үтірден кейінгі таңбалар саны, ...

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ... керек; ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін ... керек;

Құндылықтарды дарыту


Жұптық жұмыс кезінде құрбысының пікірін тыңдай білу, ашықтық, ынтымақтаса жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру. Топтық жұмыс барысында оқушыларың бойына бір біріне деген сыйластыққа, жауапкершілікке үйрету. Бағалау кезеңінде адалдыққа, жеке жұмыста мақсаттылыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмін құрастыру кезінде қазақ тілі пәнімен, бағалау бөлімінде өнер пәнімен кіріктірілу жүзеге асады.

АКТ қолдану дағдылары

Таратпа материалдар, саралау тапсырмалар, стикерлер

Бастапқы білім

Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектердің оқылуы, жазылуы.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


























І. Ұйымдастыру бөлімі

- оқушылармен сәлемдесу

- оқушыларды түгендеу

- оқушылардың сабаққа дайындығын байқау

- оқушыларды бойлары бойынша сапқа тұрғызып, А, В, С, Д латын әріптерінің бас әрпімен 4 (төрт) топқа бөлу


ІІ. Оқушылардың зейінін шоғырландыру:








Топтық жұмыс. «Сәйкестендіру»

1Shape2 Shape1 ,7


2Shape3 ,37

5Shape4 ,555

0Shape5 ,9741

23,98745


Дескриптор:

  • тең бөлшектерді табу арқылы жұптар құрады.


ҚБ: «От шашу»


ІІІ. Алдыңғы материалды қайталау. «ИЯ» және «ЖОҚ» әдісі

  1. дұрыс жай бөлшек деп аталады. /ия/

  2. жоқ/

  3. аралас сандар деп аталады. /жоқ/

  4. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру үшін бөлшектің бөлімін 10; 100; 1000 ... т.б. сандарға келдіру керек. /ия/

  5. Бөлшектің алымындағы цифрлар саны бөліміндегі нөлдер санымен бірдей болмауы да мүмкін. (мысал келтіріп көріңдерші) /ия/

Мысал келтіріңдерші



А, В, С, Д латын әріптерінің бас әрпімен

Сабақтың ортасы

ІV. Жеке жұмыс

  • Оқулықпен жұмыс

612

  1. 27,16 = ;

  2. 61,094 = ;

  3. 103,908 = ;

  4. 378,378 = .

Дескриптор:

  • Ондық бөлшекті аралас санға айналдырады;

  • Бөлшек бөлігін қысқартады.


613

  1. 5,6 = ;

  2. 5,18 = ;

  3. 5,61 ;

  4. 5,181 = .

Дескриптор:

  • Ондық бөлшекті жай бөдшек түрінде жазады;

  • Шыққан жай бөлшекті кему ретімен орналастырады.


ҚБ: мұғалімнің мадақтауы


V. Сергіту сәті.

Жұмбақты шешіп көр.

Он жагымда бес сабраз

Сол жагымда бес сарбаз

(Он саусак)

Екі атым бар тынбайтын

Өзімді гана тындайтын

(екі аяк)

Бар саннан бұрын тұрамын,
Өзгерер кейде тұрағым
( 0 саны)

Логикалық сұрақтың жауабын тауып көр.

  1. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш

  2. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: үш стакан

  3. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? Жауабы: жоғары


Сабақтың соңы

VІ. Сабақты қорытындылау.

«Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру» тақырыбы бойынша қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

  1. Аралас сандарды ондық бөлшек түрінде жазыңыз:

Дескриптор:

  • Аралас санның бүтін бөлігін өзгеріссіз қалдырады;

  • Бөлшек бөлігінің бөлімі 10; 100; 1000; 10000 ... т.б. сандары болатындай санға бөлшектің алымын да, бөлімін де көбейтеді;

  • Аралас санды ондық бөлшек түрінде жазады.

  1. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып, есептеңіз:

а) 25,03 + ;

б) 9,8 + = 26,55

Дескриптор:

  • Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады;

  • Есептің нәтижесін жазады.


  1. Саралау тапсырмалары:

а) Ондық бөлшек түрінде жазыңыз:

Дескриптор:

  • берілген аралас сандарды ондық бөлшек түрінде жазады;

б) Жай бөлшек түрінде жазыңыз: 4,07; 8,39; 0,519; 2,013.

Дескриптор:

  • берілген ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырады.


VІІI. Үйге тапсырма. Рефлекция.

614


Бәрі түсінікті

Әлі де жаттығу керек

Ештеңе түсінбедім







  • Сабақ аяқталды

  • Сау болыңыздар.

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ