Материалдар / "Ондық бөлшектерді қосу және азайту" 5 сынып

"Ондық бөлшектерді қосу және азайту" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақта қолданатын материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В: ондықбөлшектержәнеоларғаамалдарқолдануАлматы облысы Алакөл ауданы «Бибақан негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:Мұғалімніңаты-жөні: Жетымбекова Сымбат Елеусизовна
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыОндық бөлшектерді қосу және азайту
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Ондық бөлшектер қосу және азайту ережесін түсінеді және баған түрінде есептеуді үйренедіОқушылардың басым бөлігі:Есептер шығару барысында теориялық білімдерін тұжырымдайды.Кейбір оқушылар:Тақырып жайлы түсініктерін қалыптастыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады
Сабақ түріЖаңа сабақ
Бағалаукритерийлері
  • ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді;
  • ондық бөлшектерді қосады;
  • ондық бөлшектерді азайтады;
  • Пәнаралық байланыстар Геометрия
    Бастапқы білім

    Ондық бөлшек. Натурал сандарды алу және қосу. Сан разрядтары
    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекетРесурстар


    Ұйымдастыру кезеңі: Амандасып, түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуҮй тапсырмасын тексеруді Мұғалім үй тапсырмасын тексері жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек…» жаттығуы түрінде ұйымдастырады: оқушылар бір бірінің жұмысын тексеріп, жұмыстағы екі жақсы сәтті және қателіктерді түзетуге бір кеңес береді.Жаңа сабаққа дайындық Математикалық диктант:0,2; 23,5; 78,125; 145,235

    Жаңа сабақ





























    Есеп шығару

























    Сергіту сәті















    Жаңа сабақты плакат арқылы түсіндіру

    Мысал + 2,81 -71,300 - 724,45 6,17 9,173 39,80 8,98 80,473 764,25

    №63432,38+25.49 = 57.87 6.702+1.18=7.8829.418+2.051=11.469 62.176+3.8=65.976

    № 635 22,895-5,678= 17,181 6,07-3,4=2,67 20,02-9,253=10,767 7,1-0,1234=6,9766



    «Мен таптым» 3 санына еселік

    Тест1. Ондық бөлшектерді қос: 0, 75 + 0, 25=А. 0. 1 B. 1 C. 10 D. 0. 92. Ондық бөлшектерді қос: 8, 65+2, 34=А. 22. 05 B. 10. 9 C. 10. 99 D. 8. 843. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 5, 24+2 =А. 7, 99 B. 9, 67 C. 7, 27 D. 8. 674. Есепте: 0, 35+0,8 =А. 4. 3 B. 8. 35 C. 43 D. 1. 155. Азайтуды орында: 15, 3 - 0, 3=А. 15, 6 B. 12, 3 C. 15 D. 18

    №638П.с -4,5 шешуі: 4,5+0,9=5.4С.с –п.с0,9 кем 5,4-2,9=2,5А.с-с.с 2,9 кемА.с-?



    Қосымша 1 Жұмыс дәптері

















































    Шығармашылық жұмыс























    Тест тапсырмасы

    Рефлексия

    Қорытынды. Кері байланысНе білемін Небілдім Не білгім келедіМен сабақта өзімді қалайша сезіндім?Оқушыларға парақшалар таратылып, белгілеп беріледі.

    Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелерін сақтау
    Оқулықтан шығарып болған оқушылар қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан тапсырмалар орындайдыЖоғары балл алған оқушыларға «Айрықша тапсырма» әдісімен конвертпен есеп беріледі «Бағалау парақшасы арқылы», «Бас бармақ», «Қол шапалақтау» асықтар және смайликтер арқылы қалыптастырушы бағалау Сыныптағы қауіпсіздік ережесі сақталуы айтылады. Және де сергіту жаттығуы орындалды.
    Рефлексия Сабақ мақсаты /оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары қолжетімді болды, себебі, алдыңғы тақырыптардан соң оқушылар ондық бөлшектер жаза алады және де оқи алады.Сабақта саралау тапсырмаларды орындап бос отырған оқушылар қалыптастырушы тапсырмалар орындады.Және де сбақ соңында жоғары балл алған оқушыларға «Айрықша тапсырма» конвертте есеп берілді. Сабақ кезеңдерінде уақыт тиімді пайдалынды.Сабақ жоспарынан тыс сергіту жаттығуы жүргізілді.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Математикалық диктан жазу, смайликтермен бағалау Әр тапсырманы өзара бірін-бірі және өзін –өзі қалыптастырушы бағалау тәсілімен бағалауы.2.Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша барлық сабақтар өтілсе , оқушылар оқыту әдіс-тәсілдерін меңгеріп, дағдыланар едіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Тақырып негізіне бағыттайтын есептерСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?2.Оқушылармен жекелей жұмыс, оқушылардың деңгейін анықтау



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ