Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В: ондықбөлшектержәнеоларғаамалдарқолдану | Алматы облысы Алакөл ауданы «Бибақан негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: Жетымбекова Сымбат Елеусизовна |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Ондық бөлшектер қосу және азайту ережесін түсінеді және баған түрінде есептеуді үйренедіОқушылардың басым бөлігі:Есептер шығару барысында теориялық білімдерін тұжырымдайды.Кейбір оқушылар:Тақырып жайлы түсініктерін қалыптастыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
Сабақ түрі | Жаңа сабақ |
Бағалаукритерийлері | ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді; ондық бөлшектерді қосады;ондық бөлшектерді азайтады; |
Пәнаралық байланыстар | Геометрия |
Бастапқы білім
| Ондық бөлшек. Натурал сандарды алу және қосу. Сан разрядтары |
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
| Ұйымдастыру кезеңі: Амандасып, түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуҮй тапсырмасын тексеруді Мұғалім үй тапсырмасын тексері жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек…» жаттығуы түрінде ұйымдастырады: оқушылар бір бірінің жұмысын тексеріп, жұмыстағы екі жақсы сәтті және қателіктерді түзетуге бір кеңес береді.Жаңа сабаққа дайындық Математикалық диктант:0,2; 23,5; 78,125; 145,235 |
|
Жаңа сабақ
Есеп шығару
Сергіту сәті
| Жаңа сабақты плакат арқылы түсіндіру
Мысал + 2,81 -71,300 - 724,45 6,17 9,173 39,80 8,98 80,473 764,25
№63432,38+25.49 = 57.87 6.702+1.18=7.8829.418+2.051=11.469 62.176+3.8=65.976
№ 635 22,895-5,678= 17,181 6,07-3,4=2,67 20,02-9,253=10,767 7,1-0,1234=6,9766
«Мен таптым» 3 санына еселік
Тест1. Ондық бөлшектерді қос: 0, 75 + 0, 25=А. 0. 1 B. 1 C. 10 D. 0. 92. Ондық бөлшектерді қос: 8, 65+2, 34=А. 22. 05 B. 10. 9 C. 10. 99 D. 8. 843. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 5, 24+2 =А. 7, 99 B. 9, 67 C. 7, 27 D. 8. 674. Есепте: 0, 35+0,8 =А. 4. 3 B. 8. 35 C. 43 D. 1. 155. Азайтуды орында: 15, 3 - 0, 3=А. 15, 6 B. 12, 3 C. 15 D. 18
№638П.с -4,5 шешуі: 4,5+0,9=5.4С.с –п.с0,9 кем 5,4-2,9=2,5А.с-с.с 2,9 кемА.с-?
|
Қосымша 1 Жұмыс дәптері
Шығармашылық жұмыс
Тест тапсырмасы
|
Рефлексия
| Қорытынды. Кері байланысНе білемін Небілдім Не білгім келедіМен сабақта өзімді қалайша сезіндім?Оқушыларға парақшалар таратылып, белгілеп беріледі. |
|
Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелерін сақтау |
Оқулықтан шығарып болған оқушылар қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағынан тапсырмалар орындайдыЖоғары балл алған оқушыларға «Айрықша тапсырма» әдісімен конвертпен есеп беріледі | «Бағалау парақшасы арқылы», «Бас бармақ», «Қол шапалақтау» асықтар және смайликтер арқылы қалыптастырушы бағалау | Сыныптағы қауіпсіздік ережесі сақталуы айтылады. Және де сергіту жаттығуы орындалды. |
Рефлексия Сабақ мақсаты /оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары қолжетімді болды, себебі, алдыңғы тақырыптардан соң оқушылар ондық бөлшектер жаза алады және де оқи алады.Сабақта саралау тапсырмаларды орындап бос отырған оқушылар қалыптастырушы тапсырмалар орындады.Және де сбақ соңында жоғары балл алған оқушыларға «Айрықша тапсырма» конвертте есеп берілді. Сабақ кезеңдерінде уақыт тиімді пайдалынды.Сабақ жоспарынан тыс сергіту жаттығуы жүргізілді. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Математикалық диктан жазу, смайликтермен бағалау Әр тапсырманы өзара бірін-бірі және өзін –өзі қалыптастырушы бағалау тәсілімен бағалауы.2.Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша барлық сабақтар өтілсе , оқушылар оқыту әдіс-тәсілдерін меңгеріп, дағдыланар едіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Тақырып негізіне бағыттайтын есептерСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?2.Оқушылармен жекелей жұмыс, оқушылардың деңгейін анықтау
|