Материалдар / Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушылары үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
359
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқу ісінің орынбасары: Қалыбаев Алихан


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: №220 орта мектеп

Күні: 10.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Сахитжанов Шыңғыс

Сынып: 5 е

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

Сабақ

мақсаттары

  • Ондық бөлшектерді натурадл санға көбейтуді меңгерту

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

5.5.2.4 ондық бөлшектерді нарурал санға көбейтеді

Ондық бөлшекті натурал санға көбейтуге күрделі есептерді шығаруда іс жүзінде қолданады.

Тілдік

мақсаттар

Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін ұғынады және түсінеді

Пәнге тән лексика мен терминология:

Ондық бөлшек – decimal fraction, үтір - decimal point.

ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер;

разрядтары бойынша сандарды жіктеу

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Ондық бөлшек – бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы

Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ......... қажет

Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады.

Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …)

Құндылықтарды дамыту

Адалдық, жауапкершілік, «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының "тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы" құндылықтарын дамыту, топтық жұмыс және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Тарих және жаратылыстану пәндерінен дененің өлшемі мен жер аудандарының оқылуында пайдаланады.

Ондық бөлшектерді оқуды және ондық бөлшектері бар өрнектерді қолданып, айтылымды дамыту арқылы қазақ тілі пәнімен пәнаралық байланыс жүзеге асады.

Сабақтағы пәнаралық интеграция ағылшын тілінде ондық бөлшектерді оқу арқылы, түрлі әрекеттер бойынша іске асырылады.

АКТ қолдану дағдылары

Диапроектор, маркерлер немесе рефлексияға арналған кітапшалар

Бастапқы білім

Ондық бөшектерді қосу және азайту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

1. Ұйымдастырушылық кезеңі. (2 мин)

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

– сәлемдесу;

– оқушыларды түгендеу;

2. Үй тапсырмасын қайталау (шолу сабақ). (5 мин)

"Миға шабуыл" әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылаймын









Сабақтың ортасы

30 минут



Деңгейлік тапсырмалар:

Оқулықпен жұмыс. Оқушылар әрқайсысы жеке өздері есепті шығарады.

Shape1

Дескриптор: Білім алушы:

1.Жақша ішін орындайды

2.Шыққан нәтижені натурал санға көбейтеді

3.Теңдігін жазады







Shape2

Дескриптор: Білім алушы:

1.Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді

2.Шыққан нәтижені ондық бөлшектерді қосады немесе азайтады

3.Теңдігін жазады








Жұптық жұмыс:Оқушылар берілген тапсырманы жүптасып орындайды

ЖShape3

Дискриптор:

1)Берілген ондық бөлшектерді натурал санға көбейтеді

2)Стрелка арқылы дұрыс жауаптарын табады

3)Дұрыстығына көз жеткізеді

ауабын табыңыз

1)9,12·5

3,36

2)0,28· 12

42,08

3) 5,26· 8

5,8

4)1,16· 5

623,2

5)8,2· 76

20,34

6) 2,26· 9

45,6



Жеке жұмыс:Оқушылар тапсырманы өздері жеке орындайды

0Shape4

Дискриптор:

Белген ондық бөлшектерді натурал санға көбейтеді

Дұрыс жауабы арқылы әріптерді орналастырады(ИБТ-да көрсетіледі)

,83· 6=М

38,4· 6=Е

47,7· 8=Т

5,67· 7=М

0,236· 12=А

15,6· 6=А

13,12· 5=Т

20,06· 4=К

0,25· 46=А

0,248· 6=И






Электронды оқулық













Математика оқулық

5 сынып


Стикерлер

Сабақтың соңы

3 минут

ҚБ: 10 балдық жүйе арқылы

Рефлексия: “Еркін микрофон» әдісі”



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктеу тапсырмалары, нақты оқушыдан күтілетін нәтиже арқылы, оқушыға көрсетілетін жекелеген қолдау, оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, оқу материалы мен ресурстарды таңдау арқылы көрінеді.

Саралау сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану арқылы қолданылуы мүмкін.

Белсенді оқу – әрекеті:

"Ой қозғау", «Ойлан – жұптас – бөліс» әдістері, "Нысана" әдісі

Саралау тәсілі: "Жіктеу" әдісі (аралас топ) "Диалог және қолдау көрсету"

Оқушының жұмысын бақылау және диалогты қолдану арқылы жүргізіледі

Оқушылар тақырыпты меңгеру барысында топтық, жеке жұмыс орындауда қалыптастырушы бағалау түрлері: «Мұғалімнің мадақтауы»,"Шапалақ", «Бағдаршам». Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы бағаланады. Сабақ соңында «Екі жұлдыз, бір тілек» рефлексия қолданылады.


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!