Материалдар / Оқу- тәрбие үрдісінде балалардың оқу- танымдық әс-әрекетін белсендірудің тиімді жолдары

Оқу- тәрбие үрдісінде балалардың оқу- танымдық әс-әрекетін белсендірудің тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруда жүргізілетін жеке жұмыстар әр сабақ бойынша жүргізіледі. Ән үйрету арқылы, би үйрету, әртүрлі қызықты әңгіме оқу арқылы білуге қызығушылығының ояту.Сондай ақ баланың танымы тек таным қызметінде ғана емес сонымен бірге еңбек ойын әрекетінде де орын алады. Әрекеттердің әртүрлілігі мен әдіс тәсілдері баланың сабақ барысында қабілетін арттыру мен танымдық қызығушылықтың кеңеюіне әсерін тигізеді. Осыдан келіп баланың қызығушылық сұрақтар қою, қажеттіліктер білімге деген құштарлық пайда болып олардың жалпы дамуына әсерін тигізеді. Бала мен тәрбиеші қызметіндегі қызығушылық мыныған сүйенеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
420
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу- тәрбие үрдісінде балалардың оқу- танымдық әс-әрекетін белсендірудің тиімді жолдары Балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастыруда жүргізілетін жеке жұмыстар әр сабақ бойынша жүргізіледі. Ән үйрету арқылы, би үйрету, әртүрлі қызықты әңгіме оқу арқылы білуге қызығушылығының ояту.Сондай ақ баланың танымы тек таным қызметінде ғана емес сонымен бірге еңбек ойын әрекетінде де орын алады. Әрекеттердің әртүрлілігі мен әдіс тәсілдері баланың сабақ барысында қабілетін арттыру мен танымдық қызығушылықтың кеңеюіне әсерін тигізеді. Осыдан келіп баланың қызығушылық сұрақтар қою, қажеттіліктер білімге деген құштарлық пайда болып олардың жалпы дамуына әсерін тигізеді. Бала мен тәрбиеші қызметіндегі қызығушылық мыныған сүйенеді.Сабақтың шығармашылық бастамасы.-Дұрыс ұйымдастырылған сабақтардың тақырыбы.-Сабақ түрлері өз бетімен жасалатын жұмыстармен мәтіндердің әртүрлілігі маңызды жолдарды іздестіре отырып баланың білуге талаптануы . Осы жолдарды әдістерді қолдана отырып, балалардың білуге қызығуына зерттеуге атмосфера туғызу қажет . Жоғарыда айтылған қызығушылықты қалыптастыру жолдарымен әдістерін қолдану үшін төмендегідей жағдайды ескеру керек -Оқу процесіндегі сабаққа қойылатын дидактикалық міндеттер -Тақырып мазмұнының көлемінің маңызы.-Тақырыпты меңгеру деңгейі -Тақырыпты қабылдауы.-Білгенің қолдана білуі.-Қазіргі таңда оқу- тәрбие үрдісінде балаларының оқу- танымдық іс-әрекетін белсендірудің тиімді жолдары мынындай 1 Танымдық дидактикалық ойындар2 Әңгімелесу қызықты математика
  • Көрнекіліктер
4Ертегілер тәрбиелік мәні бар әңгімелер арқылы өтетін бағдарламадағы сабақтар.
  • Педагогикалық технологиялар
  • Оқу әдістерінің үш міндеті бар
  • Дидактикалық міндет
  • Танымдық қабілетін арттыру
  • Оқу мен тәрбиенің тиімділігін арттыру


Ойын үстінде балалар өзі үшін жаттығулар орындап, оқумен жаттығады және ойын үстінде салыстыру арқасында тапсырмаларды орындауға тырысады, ойын балаларды әзденуге жеңіске жетіуге ынталандырып, бұдан оларды тез қыймылдауға, тез ойлауға,тез шешім қабылдауға және тапсырманы нақты орындауға әкеледі. Әрине бұл жерде ойын ережесі сақталуы керек. Жарыс элементі ойында әрқашанда маңызды болып келеді. Жарыста балалардың белсенділігі, жеңіске жету еркіндігі жоғарлай түседі. Ойында рухани және дененің даму қозғалысын көреміз, оларды саналы түрде пайда келтіретіндейжүргізуіміз керек. Ойын-жасына және халқымыздың әдет ғұрпына сійкес болса,балаға ұлттық тәлім –тәрбие беруде маңызы зор болғаны, ойынды таңдау кезінде балалардың техникалық деңгейін, сапасына қарай белгілі бір жүйеде жүргізілуін есте ұстаған дұрыс. Оқытудың ойындық әдісі ертекезден бастап күні бүгінге дейін қолданылып ұрпақтан ұрпаққа жалғасып келеді. Иновациялық оқу, оқудың дістүрлі түріне әрекетшілдікке ауысу бір жүзеге аса отырып, баланың оқу әрекеттерінің белсенді субъектісі болуына мүмкіндік береді. Оның өзі сабақты әртүрлі технологиялар бойынша жобалауды қажет етеді .Біз тәжірибелік-экспериментік жұмыс барысында ойын жаңа технологиясын қолдана отырып, олардың балалардың танымдық іс- әрекетін белсендіруде тиімділігін айқындадық.Ойындарға материалды таңдап алуда біз төменгідегідей жайыттарды есепке алдық.Ойындарды пайдалануға оқу материалы мазмұнының мүмкіндіктері.Білім көлемімен сипаты, оларды меңгерудің қолайлылығы.Ақыл-ой іс-әрекеті тәсілдерін қалыптастырудың алғы шарттары мазмұны және формасы арқылы анықталады. Бұл жағдайда ойынға қатысатын әрбір балаға жақсы таныс болуы керек.Дидактикалық ойындарды ұйымдастыру мен жүргізу педагогикалық тұрғыдан бірқатар шарттарға байланысты,1.Ойынның сабақтың дидактикалық мақсатына сәйкестігі,2.Ойындардың мазмұны мен формасына қарай әртүрлілігі,3.Ойынның балаларға түсінікті және тартымды болуы,4.Ойынға қатысушылардың белсенді шығармашылық позициясы,5.Ойынның эмоциональды болуы.Ал салмақ өлшемін өткенде «Жеңіл сақина» уақыт өлшеміне байланысты «Дыбысты сағат», есептерін ұсынуға болады.Есептеуге байланысты «Асық саны» «Шыпта» «Тауық нешеу саналған?»Т.б ойын есептерді бере отырып балаларға «Қиал қыр асырады» «Тұяқты тұяқ жібермейді» сияқты нақыл даналықты меңгеруге болады. Тапқырлыққа берілетін материалдардың негізгі мақсаты балалардың қызығушылығын ояту, ойлау әрекетін белсендіру, ой-өрісін кеңейту болып табылады.Бала-бақша тобының балаларының танымдық қызығушылығын қалыптастыруда сабақты түрлендіріп өткізудің мәні ерекше. Зерттеу барысында біз танымдық бағыттағы сабақтарды жүргізе отырып,ірі жетістіктерге жеттік.Мысалы . «Қарапайым математикадағы» өткізілген сабақта «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісінің сюжетіне құрдық , әртүрлі тапсырмалар орындайды ,Мұндай сабақтың баланың танымдық қызығушылығын арттырумен қатар , тәрбиелік мәні зор.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ