Материалдар / Орхон-Енисей ескерткіштері

Орхон-Енисей ескерткіштері

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1253
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары




Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Орхон-Енисей ескерткіштері«Күлтегін» жыры
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыА/И1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледіОқушылардың көбісі: «Күлтегін» шығармасын басқа шығармалармен салыстырады; Оқушылардың кейбірі: Ұқсас шығармалар бойынша өз пікірлерін ортаға салады
Бағалау критерийлері
  • Шығарма эпизодтары мен бейнелерді біледі
  • Ұқсас екі шығарманы салыстырады
  • Ойларына дәлел келтіріп айтады
  • Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: Күлтегін, Білге қаған, Йолығ тегін, Табғаштықтар, ел, тәуелсіз, күрес т.с.сМәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...
    Сабақтың түріШығармашылық сабақ
    Жоспар
    Жоспарланатын уақыт

    Дереккөздер
    Сабақтың басы







    Қызығушылықты оятуОқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді. Сәйкестендір.



    Дұрыс жауап.Бұмын қаған – Түркі қағанатын негізін қалағанЕлтеріс – түркі елін жалғастырған басшыБілге – хан Күлтегін - батырТоңұқұқ – ақылшы, кеңесшіҚапаған – Елтерістен кейін таққа отырған адам


















    Сабақтың ортасы



















































































    Мағынаны тануТапсырма1Т«ВЕНН диагарммасы» тәсілі.Оқушылар «Күлтегін» жыры мен батырлар жырын салыстырады. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.1-топ.«Күлтегін» жыры мен батырлар жырының мазмұнындағы ұқсастық пен айырмашылықты салыстырыңыздар2-топ.Күлтегін батыр мен Алпамыс батырдың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырыңыздар3- топ. Күлтегін батырдың астына мінге аты мен Тайбурылды салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңыздар.4- топКүлтегін батырға ақыл кеңес беретін Тоңұқұқты батырлар жырында батырларға ақыл- кеңес беретін тұлғалармен салыстырыңыз. Ұқсастығы мен айырмашылығына талдау жүргізіңіз. (Оқушылар белгілі бір батырлар жырын таңдай алады. Мысалы, «Қобланды батыр, «Алпамыс батыр» т.с.с)



    Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.

























































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.



    Үйге тапсырма: ««Күлтегін» шығармасын әсерлі етіп тұрған не?» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу.






    Ауызша кері байланыс
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

















































    САБАҚ: қазақ әдебиеті

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып: 7 Т1Қатысқан оқушылар саны:25Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбыОрхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры (7-9)

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыБ/С1.Тарихи және көркемдік құндылығы.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
    Смарт мақсаты Оқушылардың барлығы:
  • «Күлтегін» жырының мазмұнын біледі, өз ойын дәлел келтіріп жеткізеді.
  • Оқушылардың көпшілігі:
  • Жырдан өмірлік қағида шығара алады.
  • Оқушылардың кейбіреуі:
  • Өз ойын қорытындылай отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
  • Құндылықтарды игерту
  • Бір-бірін құрметтеуге, бір-бірінің сөзін тыңдай білуге, көмек беруге дайын тұруға машықтандыру.
  • Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы
    АКТ –ны қолдану дағдыларыТаныстырылым
    Дескрипторы1.Жырдан дәлел келтіре алады.2.Жырдан өмірлік қағида шығара алады.3.Өз ойын қорытындылай алады.
    Тілдік міндеттерПәндік лексика мен терминология: Оқушылар түсінеді және сипаттайды...Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын...«Күлтегін» жыры, ежелгі түркі дәуірі, ерлік, елдік, батырлық, тарихи жыр
    Осыған дейін меңгерілген білім«Күлтегін» жыры ежелгі түркі дәуірінің ерлік, елдік, батырлық өмірін жырлаған тарихи жыр екенін зерттеп келу.

    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
    Сабақтың басы 5 минут













    Сабақтың ортасы 15 минут



























    5 минут



























    10 минут





























    5 минут





    1. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. 1. Өткен сабақ материалы бойынша «Мен-саған, сен-маған» шеңбер бойынша сұрақ-жауап ұйымдастырыңыз. 2. Ой шақыру. Жыр мәтіні бойынша түрткі сұрақтар жауап беріңіз?
  • Күлтегін қандай жыр?
  • Жыр неліктен «Күлтегін» деп аталды?
  • Күлтегін жыры қашан, қайдан табылды?
  • Күлтегін қандай адам болған?
  • 2. Мағынаны тану кезеңі. Топтық жұмыс. Айтылым тапсырмасы: «Үш қадамды сұхбат» стратегиясы. Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлінеді: А және Ә, Б және В. 1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады. 2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады. 3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.Әр топ тақырыпқа байланысты бір-біріне мәтін бойынша 3 түрлі сұрақ қойып, пікір айтып талқылаңыздар. Негізгі ақпаратты анықтаңыз. (Жырдың 1, 2-бөлімі бойынша жұмыс жасаңыз)Дифференциациялық тапсырма: А деңгейі: Салыстырыңыз. Жоқтау-жырды батырлық жырмен салыстырыңыз.В деңгейі: Мінездеу. Кейіпкерлер іс-әрекетімен мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады. (Күлтегін,  Білге қаған)С деңгейі: Анықтаңыз. Күлтегін  жауласқан  елдер  мен  жер  атауларын  анықтаңыз.



    Жұптық жұмыс. Айтылым тапсырмасы: Мәтінді зерттеңізДифференциациялық тапсырма: С деңгейлі оқушы: 1.Жырдан дәлел келтіре алады. В деңгейлі оқушы: 2.Жырдан өмірлік қағида шығара алады.А деңгейлі оқушы: 3.Өз ойын қорытындылай отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады. .



























































    kerey.kz сайты
    Сабақтың соңы 5 минутКері байланыс: Сабақтан не үйрендіңіз?

    Үйге тапсырма: Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы Ер Есім» шығармасын оқып танысып келіңіз.


    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
















    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

























    Сабақ:

    Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып:5Қатысқан оқушылар:25Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбыЖиембет жырау.Жыр. Жыршы. Жырау. Толғау.
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:Жиембет жырау туралы мәлімет алу. Жыр, жыршы, жырау, толғау туралы мәлімет беру

    Құндылықтарды игертуҚазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, академиялық әділдік.Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың отырып жұмыс жасауы

    Пәнаралық байланысМәдениеттану, тарих.

    АКТ-ны қолдану дағдылары:PowerPoint
    Бағалау критерийлері:Мәліметтерді еске сақтау, шығармашылық жұмыс жасау, тапсырмалар дайындау, талдау.

    Дескрипторлар:- Мәліметті жеткізе алады;- Тапсырмаларды дайындай біледі- Қорытынды бөлімінде не жазылатынын біледі;- Мәліметті талдайды.

    Тілдік мақсаттар:Жыр.Жыршы.Жырау.Толғау.
    Осыған дейін меңгерілген білімАссонанс, аллитерация


    Жоспар
    Уақытты жоспарлау

    ДереккөздерДид.материал


    Басы

    Қызығушылықты оятуCабақ басталмас бұрын мұғалім оқушылардың өткен сабақта “Ақынға айтарым” деген тақырыпта жұбымен жеке параққа жазып келген хаттардың үздігін тақтаға іліп қояды. Оқушылар оқып танысады.

    Миға шабуыл1.Жиембет жырау туралы бұрын естідіңіздер ме?Өз бетімен Жиембет жырау туралы оқып түсіндіреді.



    «Жылжымалы қалпақ»











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ