Материалдар / ортаңғы топ перспектива 2024-25

ортаңғы топ перспектива 2024-25

Материал туралы қысқаша түсінік
ортаңғы топ перспектива 2024-25
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Шілде 2024
52
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектепкедейінгітәрбие мен оқытудыңүлгілікоқужоспарыжәне Мектепкедейінгітәрбие мен оқытудыңүлгілікоқубағдарламасынегізінде2022 – 2023 оқужылынаарналғанұйымдастырылғаніс-әрекеттіңперспективалықжоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы:3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:

Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

-дауысты (а, ә, е, о, ұ) жәнекейбірдауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстардыайтабілу;

Тілдің грамматикалық құрылымы 

-сөздердіжіктелуіне, септелуінеқарайбайланыстыру,

Байланыстырыпсөйлеу:

-суреттерді, заттардықарастыруда, тіріжәнеөлітабиғатнысандарынбақылаукезіндебайланыстырыпсөйлеу;

Көркем әдебиет

Ертегілердіңмазмұнынтүсінуге, тыңдауға, бейнелісөздердіестесақтауға

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері





Біртектізаттардантоптар құрастыружәнеолардыңбіреуінбөліпкөрсету

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру





Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

1) ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Әртүрлітүстегіжәнепішіндегібөлшектерденқарапайымқұрылыстарқұрастыру

Сурет салу

Заттықсурет салу.

Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардыңқиылысуынжүргізебілудіқалыптастыру:

1)көкөністер мен жемістерді, ыдыстарды, ойыншықтарды, жануарлардыбейнелеу, дөңгелекпішіндізаттардыңсуретін салу (шарлар, бұлт, күн).

Мүсіндеу

Заттық мүсіндеу:

Сазбалшықтың, ермексаздыңқасиеттеріментанысудағдыларынжетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексазкесектеріненбөліпалу, дөңгелектеу, ширату, созутәсілдерінпайдаланаотырып, көкөністер мен жемістерді, кейбірзаттарды, азық-түліктағамдарынмүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

Дайынпішіндердензаттардыңбейнесін жасауға үйрету;

Желімдеутехникасыныңбастапқыдағдыларынигеру.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша









Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

Сөйлеу қарқынын өзгерту қабілетін дамыту: баяу сөйлеу, жаңылтпаштар айту.

Сөздік қор.

Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту.

Тілдің грамматикалық құрылымы. 

Зат есімдерді жекеше, көпше түрде, етістіктерді келер және өткен шақта қолдану.

Байланыстырып сөйлеу:

Мультфильмдер, ертегілер көргеннен кейін балаларды алған әсерлерімен бөлісуге үйрету.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері





Шама

Екі затты өлшемі бойынша (ұзын-қысқа, биік-аласа, артық-кем) салыстыру. Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру





Заттық әлем:

Заттардың айырмашылықтары мен атауларын, олардың көлемін, түсін, пішінін қарастыру мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, заттардың сапалары мен қасиеттерін: сипап сезу, дәмін көру, есту арқылы тануды қалыптастыру.

Адамгершілікке баулу

Балаларда жақсы және жаман әрекеттер, қылықтар туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды интеллекті тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап зерттеуге және кірпіштерді, тақтайшаларды тігінен қатарға орналастырып, бір-бірімен мықтап бекіту тәсілдерін қолданып, өзбетінше құрастыруға мүмкіндік беру, өзінің тұрғызған құрылысын талдауға баулу. Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату.

Сурет салу

Бір заттың немесе түрлі заттардың суретін салуды қайталай отырып, қарапайым сюжеттік композициялар жасауға үйрету, тұтас қағаз парағына бейнені орналастыру, қызыл, сары, жасыл, көк, қара, ақ негізгі түстер мен олардың реңктерін (қызғылт, көгілдір, сұр) қолдану.

Мүсіндеу

Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді бекіту.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша









Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Сөздік қор.

Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу.

Байланыстырып сөйлеу:

Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдану, ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және түсінікті жауап беру.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауға, бірлескен ойындарға қатысуға ықпал ету, онда жеке репликаларды, кейіпкерлердің эмоционалды образын беруге баулу.

Балаларды тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуға үйрету.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері





Шама

Екі затты өлшемі бойынша (ұзын-қысқа, биік-аласа, артық-кем) салыстыру. Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру және жанына қою тәсілдері арқылы салыстыру, салыстыру нәтижелерін ұзындығы бойынша ұзын-қысқасөздерімен белгілеу.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру





Заттық әлем:

Қазақ халықының тұрмыс заттарымен таныстыру. Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Әртүрлі заттардың атауларын сөйлегенде белсенді қолдану, заттардың атқаратын қызметтерін түсіну, заттардың тобын білдіретін түсініктерді меңгеру.

Еңбекке баулу

Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Ұжымдық құрылыс жасауға баулу, алдын-ала келісе отырып, құрылыс бөліктерін жеке дайындау, өздерінің құрастырған бұйымдарын біріктіре отырып, дайын болған құрылыспен бірге ойнату.

Сурет салу

Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.

Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.

Сурет салуда қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

Мүсіндеу

Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді бекіту.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша







Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы:

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту


Сөйлеудідамыту

Сөздік қор.

Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу.

Байланыстырып сөйлеу:

Кейіпкерлерді сипаттау үшін дауыс ырғағының мәнерлі қарапайым тәсілдерін қолдану, таныс ертегілерді ойнауға және сахналауға ынталандыру, қызығушылығын ояту.


Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Кітаптардағы суреттерді өзбетінше, басқа балалармен бірге қарауды үйрету.

Көрген суреттері бойынша өз ойын айтуды қалыптастыру.

Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну.


Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері





Геометриялық фигуралар.

Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру.


Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру





Заттық әлем:

Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлауға үйрету.

Көлік, байланыс құралдары

Көлік құралдарының түрлерімен және ауада ұшатын қозғалыс құралдарымен таныстыру. Жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелермен таныстыру.

Менің Отаным - Қазақстан

Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйімен таныстыру. Балаларды айналасындағы ересектердің жақсы көретінін, оған әрқашан қамқорлық танытатынын білдіре отырып, өзінің туған жеріне, Отанына деген сүйіспеншілік сезімін ояту.


Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін қолдану, ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан, үлгі бойынша, ойдан құрастыру.

Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу.


Сурет салу

Сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына игеру.

Сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана білу.

Негізгі түстерді дұрыс атауды үйрету.

Мүсіндеу

Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру.


Жапсыру

Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал және т.б. жасау.

Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.


Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша



Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы:

Топ:

Балалардың жасы:3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды анық айту, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, сөйлеу қарқынын өзгерту қабілетін дамыту: баяу сөйлеу, жаңылтпаштар айту.

Тілдің грамматикалық құрылымы:

Сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыру, зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану, зат есімдерді жекеше, көпше түрде, етістіктерді келер және өткен шақта қолдану.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері

Кеңістікті бағдарлау.

Өзінің дене мүшелерін бағдарлау және осыған байланысты өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтау: үстінде-астында, алдында-артында, оң-сол.

Геометриялық фигуралар.

Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру

Еңбекке баулу

Қарапайым тапсырмаларды өздігінен орындауға, түрлі балалар әрекетіне қажетті материалдарды, құрал-жабдықтарды әзірлеуге, қолданып болған соң ойыншықтарды, кітаптарды, заттарды орнына жинауға баулу.

Өзінің, құрдастарының шығармашылық жұмыстарының нәтижелеріне, суреттеріне, бұйымдарға құрметпен қарауға, оларға ұқыптылықпен қарауға баулу.

Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру.

Өсімдіктер әлемі

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру. Ағаштардың, дала гүлдерінің, кейбір көкөністер мен жемістердің, бөлме өсімдіктерінің 2-3 түрін тану және атау, өсімдік бөліктерін тану.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап зерттеуге және кірпіштерді, тақтайшаларды тігінен қатарға орналастырып, бір-бірімен мықтап бекіту тәсілдерін қолданып, өзбетінше құрастыруға мүмкіндік беру, өзінің тұрғызған құрылысын талдауға баулу. Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату.

Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

Сурет салу

Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.

Мүсіндеу

Сазбалшықтан, ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу. Сазбалшық, ермексаз кесектерінен бөліп алу, домалату, ширату, созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету.

Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу.

Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал және т.б. жасау.

Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы:3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Тілдің грамматикалық құрылымы:

Сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыру, зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану, зат есімдерді жекеше, көпше түрде, етістіктерді келер және өткен шақта қолдану.

Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдану, ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және түсінікті жауап беру.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау.

Оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады;

Тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады.

Халық ауыз әдебиеті мен балалар әдебиеті арқылы адами қарым-қатынас әлемімен таныстыру.

Тәрбиешінің көмегімен рөл таңдап, көркемдік-образдық бейнелеу құралдарын пайдаланып, өзіне таныс ертегіні сахналауға үйрету.

Қазақ тілі

Кеңістікті бағдарлау.

Өзінің дене мүшелерін бағдарлау және осыған байланысты өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтау: үстінде-астында, алдында-артында, оң-сол.

Геометриялық фигуралар.

Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру.

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру

Еңбекке баулу

Қарапайым тапсырмаларды өздігінен орындауға, түрлі балалар әрекетіне қажетті материалдарды, құрал-жабдықтарды әзірлеуге, қолданып болған соң ойыншықтарды, кітаптарды, заттарды орнына жинауға баулу.

Өзінің, құрдастарының шығармашылық жұмыстарының нәтижелеріне, суреттеріне, бұйымдарға құрметпен қарауға, оларға ұқыптылықпен қарауға баулу.

Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру.

Өсімдіктер әлемі

Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру. Ағаштардың, дала гүлдерінің, кейбір көкөністер мен жемістердің, бөлме өсімдіктерінің 2-3 түрін тану және атау, өсімдік бөліктерін тану.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап зерттеуге және кірпіштерді, тақтайшаларды тігінен қатарға орналастырып, бір-бірімен мықтап бекіту тәсілдерін қолданып, өзбетінше құрастыруға мүмкіндік беру, өзінің тұрғызған құрылысын талдауға баулу. Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату.

Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

Сурет салу

Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.Сурет салуда қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

Күтілетін нәтижелер:

сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие;

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі;

негізгі түстерді дұрыс атайды;

Мүсіндеу

Ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу. Сазбалшық, ермексаз кесектерінен бөліп алу, домалату, ширату, созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету.

Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу.

Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал және т.б. жасау.

Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша























Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы

Топ:

Балалардың жасы:3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Сөздік қор.

Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу.

Байланыстырып сөйлеу:

Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдану, ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және түсінікті жауап беру.

Көркем әдебиет

Кітаптарға қызығушылықты ояту.

Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауға, бірлескен ойындарға қатысуға ықпал ету, онда жеке репликаларды, кейіпкерлердің эмоционалды образын беруге баулу.

Балаларды тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуға үйрету.

Қоршаған әлем туралы,адами сезімдер мен қарым-қатынастар туралы түсініктерін кеңейту.

Шығармалардың мазмұнын балалардың жеке тәжірибелерімен, олардың күнделікті өмірі мен қоршаған ортасымен сәйкестендіруге үйрету.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері

Шама

Екі затты өлшемі бойынша (ұзын-қысқа, биік-аласа, артық-кем) салыстыру. Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру және жанына қою тәсілдері арқылы салыстыру, салыстыру нәтижелерін ұзындығы бойынша ұзын-қысқасөздерімен белгілеу.

Заттар көлемі, пішіні, түсі бойынша бір немесе бірнеше болатыны және олардың кеңістікте түрліше орналасатыны туралы түсінік беру. Санамай және санын атамай бір топтың затын екінші топтың затымен беттестіру тәсілін қолдана отырып, саны мен көлемі бойынша екі тең немесе тең емес заттардың топтарын салыстырып көрсету.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру

Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру.

Жануарлар әлемі

Үй жануарлары мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту.Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар жайлы түсініктерін қалыптастыру, табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру.

Табиғаттағы маусымдық өзгерістер.

Ауа-райының жағдайын анықтау (суық, жылы, ыстық), табиғат құбылыстарын бақылау (маусымдық), бақылау күнтізбесінде жылдың қысқы, көктемгі, жазғы және күзгі мезгілдеріндегі ауа-райының жай-күйін белгілеу.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Ұжымдық құрылыс жасауға баулу, алдын-ала келісе отырып, құрылыс бөліктерін жеке дайындау, өздерінің құрастырған бұйымдарын біріктіре отырып, дайын болған құрылыспен бірге ойнату. Түрлі-түсті бөлшектермен пішіндерден қарапайым құрылыстар жасауды жалғастыру, бөлшектерді қатарластырып,кірпіш-пластиналарды көлденеңінен, тігінен, дөңгелек пен төртбұрыш бойына бір-біріне жақын және белгілі арақашықтықты сақтай отырып, орналастыру, тәсілдерін қолдану.

Шығармашылық қиялы мен көркемдік талғамын дамыту.

Сурет салу

Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.

Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.

Сурет салуда қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу. Адамдарды , заттар мен жануарларды, табиғат құбылыстарын, таныс ертегілердің сюжеттерін бейнелеуге бейімдеу.Сәндік қолданбалы өнердің кейбір бұйымдарымен, керамикалық ыдыс-аяқтармен, балалар әдебиеті шығармаларының суреттерімен, қазақстандық және басқа да танымал суретшілердің репродукцияларымен, шағын мүсіндермен таныстырып, олардың мазмұнын түсіне білуге үйрету.

Мүсіндеу

Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру.

сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі;

сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие;

мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады);

мүсіндейтін заттарды зерттейді;

кесе, тостаған, табақты мүсіндеуде пішіннің жоғары бөлігін саусақпен басып, тереңдетеді;

Жапсыру

Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді бекіту.

Балаларды бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып, құрастыруға, кескінді конструктивті тәсілмен жасауға (жекелеген бөліктерден), ересектермен бірге түстерді таңдауға (қарама-қарсы түстер) үйрету.

Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

















Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы :

Топ:

Балалардың жасы3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Байланыстырып сөйлеу:

Зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану.

Ересектердің сөзін тыңдауға үйрету.

Бір-бірімен, ересектермен сөйлесуге үйретіп, естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтуды үйрету.

Сөздік қор

Айналасындағы заттармен сөздік қорды кеңейту: тұрмыстық заттар және қоршаған орта заттарының қолданылу маңыздылығын түсіну, заттардың атауларын, олардың бөліктері мен бөлшектерін, олар жасалған материалдарды, материалдардың белгілі және белгісіз қасиеттерін сөйлеуде қолдану.

Көркем әдебиет

Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну.

Әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлігін оларға еліктеп, жеткізуді қалыптастыру.

Сюжетті эмоционалды қабылдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту.

Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды дағдыландыру.

Табиғатты бақылап, өзгерістерін таба білуге үйрету, Көктем мезгілінің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Есте сақтау қабілеттерін арттыру.Жанашырлыққа тәрбиелеу. Сөздің қорларын дамыту.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері

Уақытты бағдарлау.

Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлау: күндіз-түнде, таңертең-кешке.

«Көп», «Бір» ұғымдарын ажыратып, жаңаны тануға ұмтылу, заттарды қызығып, қуанып зерттеуге ындаландыру.

Біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетуді меңгерту.

қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табуға үйрету.Балаларды геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру, қоршаған ортадан басқа фигураларға сәйкес келетін заттарды табуға салыстыруға үйрету.Балаларға үстіне қою және жанына қою әдістерін пайдаланып, екі затты биіктігі бойынша салыстыру және жұмыс нәтижелерін жоғары төмен биіктіктері бірдей сөздерін қолданып белгілеуін үйретуді жалғастыру.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру

Адамгершілікке баулу

Балаларда жақсы және жаман әрекеттер, қылықтар туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды интеллекті тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру.

Еңбекке баулу

Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету, бұрын алынған дағдыларды: төсеу, бекіту, қою қолдана отырып, жаңа ғимараттар салу. Қағаздан көлеміне қарай біріктіріп, біртұтас затты құрастыруды үйрету.Айналадағы әсемдікті бағалай білуге тәрбиелеу. Ұсақ қол қимылдарын жетілдіру.

Құрылыстың реттілігін бұзбай құрастыруды және қысқа оқиғалар құрастыра білуді үйрету, ұқыптылыққа қол моторикаларын дамыту.

Сурет салу

Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу. Ұлттық ойыншықтармен және сәндік қолданбалы өнер туындыларымен, заттар мен өнер туындыларының эстетикалық сипаттарымен таныстыру. Қарапайым заттарды, қоршаған ортадағы құбылыстар мен ертегі кейіпкерлерін бейнелеу тәсілдерін үйрету.

Мүсіндеу

Қазақ халқының әшекей бұйымдарын білу, заттар мен бұйымдарды өзбетінше мүсіндей алуды үйрету.

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіріп,мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтау.Мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

Күтілетін нәтижелер:

заттарды мүсіндеуге қызығады;

сазбалшықтың және ермексаздың қасиеттерін біледі;

мүсіндейтін затты зерттейді;

мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдаланады;

мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдыларды игерген;

бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндейді;

Жапсыру

Жапсыруда табиғи материалдарды және қағазды түрлендіру әдістерін қолдану (жырту, умаждау, бүктеу, қатпарлау).

Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу.

Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу.

Күтілетін нәтижелер:

желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген;

бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады;

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша













Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 – 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

Білім беру ұйымы :

Топ:

Балалардың жасы3 жас

Жоспардың құрылу кезеңі:


Дағлылар

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылғаніс-әрекеттіңміндеттері

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дене шынықтыру


Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

Сөйлеудідамыту

Байланыстырып сөйлеу:

Зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану.

Ересектердің сөзін тыңдауға үйрету.

Бір-бірімен, ересектермен сөйлесуге үйретіп, естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтуды үйрету..Сөйлеу қарқынын өзгертуді бекіту: ақырын, жылдам сөйлеуді меңгерту үшін тақпақтар мен жаңылтпаштар айтқызу. Дикция бойынша жұмысты жалғастыру: сөздер мен сөз тіркестерінің дұрыс айтылуын жақсарту.

Фонематикалық естуді дамыту: белгілі бір дыбыстан басталатын сөздерді есту арқылы ажырата білуге және атауға үйрету. Өткенді қайталау

Көркем әдебиет

Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну.

Әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлігін оларға еліктеп, жеткізуді қалыптастыру.

Сюжетті эмоционалды қабылдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту.

Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды дағдыландыру. Әдеби шығармаларды мұқият тыңдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту, ондағы әрекеттердің дамуын қадағалау, мазмұнын түсінуге және олардың мазмұнын қайталап айтуда сюжет желісінің реттілігін сақтауға, автор сөздерін айту, кейіпкерлердің мінезін беру, шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге, ересектермен бірге ертегі мен әңгіменің басын, соңын ойдан құрастыруға баулу.

Өткенді қайталау.

Қазақ тілі

Пән жетекшісінің жоспары бойынша

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

Математика негіздері

Уақытты бағдарлау.

Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлау: күндіз-түнде, таңертең-кешке.

«Көп», «Бір» ұғымдарын ажыратып, жаңаны тануға ұмтылу, заттарды қызығып, қуанып зерттеуге ындаландыру.

Біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетуді меңгерту.

қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табуға үйрету.

Өткенді қайталау.

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қоршағанортаментаныстыру

Адамгершілікке баулу

Балаларда жақсы және жаман әрекеттер, қылықтар туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды интеллекті тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру.

Еңбекке баулу

Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау.

Өткенді қайталау.

Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу дағдыларын дамыту

Құрастыру

Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету, бұрын алынған дағдыларды: төсеу, бекіту, қою қолдана отырып, жаңа ғимараттар салу. Қағаз бен құрылыс материалдарынан құрастыруға үйрету.Өз қиялымен түрлі құрылымдар құрастыруға, оларды сюжет мазмұнына қарай біріктіруге, бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге үйрету. Өз бетінше жеке және құрдастарымен жақсы қарым-қатынас орната отырып, ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

Өткенді қайталау.

Сурет салу

Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу. Бір заттың немесе түрлі заттардың суретін салуды қайталай отырып, қарапайым сюжеттік композициялар жасауға үйрету, тұтас қағаз парағына бейнені орналастыру, қызыл, сары, жасыл, көк, қара, ақ негізгі түстер мен олардың реңктерін (қызғылт, көгілдір, сұр) қолдану.Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.

Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.

Өткенді қайталау.

Мүсіндеу

Қазақ халқының әшекей бұйымдарын білу, заттар мен бұйымдарды өзбетінше мүсіндей алуды үйрету.

Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіріп,

мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтау.

қазақ халқының әшекей бұйымдарын біледі;

заттар мен бұйымдарды өзбетінше мүсіндей алады;

жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді;

мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтайды;

жұмысты ұқыпты жасауға тырысады.

Өткенді қайталау.

Жапсыру

Жапсыруда табиғи материалдарды және қағазды түрлендіру әдістерін қолдану (жырту, умаждау, бүктеу, қатпарлау).

Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу.

Күтілетін нәтижелер:

желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген;

бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады;

ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді;

оюдың әсемдігін, оның орналасуын байқайды, олардың элементтерін бөліп көрсетеді;

Өткенді қайталау.

Музыка

Пән жетекшісінің жоспары бойынша



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!