0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Педагогикалық білім берудің мазмұнын жаңарту.Мен өз шәкірттерімді ешқашан да үйретпеймін, мен тек олардың үйренуіне тиімді жағдайлар жасауға тырысамынАльберт Энштейн
Жаңа оқу бағдарламасының ерекшелігі ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағытталғандағы мақсатымыз ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, адам, табиғат және қоғам туралы, рухани адамгершілік құндылықтарын ата-ана мен мұғалім арасындағы байланысты дамыту болып табылады.Мектеп мұғалімдерін дайындау бойынша халықаралық тәжірибенің түрлі аспектілерін қарай отырып, орта білім берудің мазмұны мен жаңартулардың педагогикалық білім берумен байланыстырып қарастырамыз. Мұғалім жаңартылған білім жүйесінде негізгі 4 тармақпен жұмыс жүргіземіз. Ең алдымен кәсіби тәжірибеге дайындық болу керек, яғни мұғалім сабақты жүргізуге қаншалықты дайын, дайын еместігін, оқушыларға сабақты түсіндірген кезде әдістерді қалай пайдалана білуі осыны анықтап аламыз. Екінші тармақта білім мен түсіну. Мұғалімнің сабақты түсіндіруде білімі қаншалықты екендігін жаңарту конспектісінде. Бұл білімдердің тәжірибеде қалай жұмыс істейтінін білу емес, сонымен қатар түсіну де маңызды болып табылады. Қазіргі кезде «Функционалдық сауаттылық» деген жаңа ұғым енгізілуде. Мұғалімнің практикалық білімі болмаса, ол оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын таратып беруге қабілетті бола алмайды. Сондықтан да практикалық білімі жоғара болуы керек. Үшінші тармақта мұғалімнің мектептегі жұмысқа дайындығы рефлексия мен тәжірибе арасындағы байланысты көрсетеді.Төртінші тармақта мұғалімнің зерттеушілік қабілеті жоғары оқулықтардың, оқу материалдарының жаңартылған білім беру мазмұнының оқу мақсаттарымен келісуінің маңыздылығын атап көрсетті. Болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесін жетілдіру үшін мынадай шарттар болуы керек.217 дағдылар, коммуникациялар, сыни ойлау, ынтымақтастық, оны ағылшын тілінде «collaboration» дейді және шыңармашылықтың креативтілігін айтамыз. Оқытуға арналған бағалау, қалыптастыру бағалау. Оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалау-сыни бағалау. Оқытудың әр түрлі критерийлерін қарастырамыз. Жалпы бағалауға келсек, шетел ғалымдары Харрис пен Маккэннің бағалауға берген анықтамалары мынадай: «Бағалау – бұл үйренушілердің оқу әрекеттерін өлшеу және оқытудағы проблемаларды диагностикалау, сондай-ақ үйренушілердің прогресін анықтау»болу керектігін алға тартады. Оқушылардызерттей отырып, өз тәжірибемізді қаншалықты байыта алуымызда екендігі. Дидакт ғалым Тимперли педагогтің кәсіби дамуының 10 негізгі қағидаттарын былай көрсетеді:
Жаңа оқу бағдарламасының ерекшелігі ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағытталғандағы мақсатымыз ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, адам, табиғат және қоғам туралы, рухани адамгершілік құндылықтарын ата-ана мен мұғалім арасындағы байланысты дамыту болып табылады.Мектеп мұғалімдерін дайындау бойынша халықаралық тәжірибенің түрлі аспектілерін қарай отырып, орта білім берудің мазмұны мен жаңартулардың педагогикалық білім берумен байланыстырып қарастырамыз. Мұғалім жаңартылған білім жүйесінде негізгі 4 тармақпен жұмыс жүргіземіз. Ең алдымен кәсіби тәжірибеге дайындық болу керек, яғни мұғалім сабақты жүргізуге қаншалықты дайын, дайын еместігін, оқушыларға сабақты түсіндірген кезде әдістерді қалай пайдалана білуі осыны анықтап аламыз. Екінші тармақта білім мен түсіну. Мұғалімнің сабақты түсіндіруде білімі қаншалықты екендігін жаңарту конспектісінде. Бұл білімдердің тәжірибеде қалай жұмыс істейтінін білу емес, сонымен қатар түсіну де маңызды болып табылады. Қазіргі кезде «Функционалдық сауаттылық» деген жаңа ұғым енгізілуде. Мұғалімнің практикалық білімі болмаса, ол оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын таратып беруге қабілетті бола алмайды. Сондықтан да практикалық білімі жоғара болуы керек. Үшінші тармақта мұғалімнің мектептегі жұмысқа дайындығы рефлексия мен тәжірибе арасындағы байланысты көрсетеді.Төртінші тармақта мұғалімнің зерттеушілік қабілеті жоғары оқулықтардың, оқу материалдарының жаңартылған білім беру мазмұнының оқу мақсаттарымен келісуінің маңыздылығын атап көрсетті. Болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесін жетілдіру үшін мынадай шарттар болуы керек.217 дағдылар, коммуникациялар, сыни ойлау, ынтымақтастық, оны ағылшын тілінде «collaboration» дейді және шыңармашылықтың креативтілігін айтамыз. Оқытуға арналған бағалау, қалыптастыру бағалау. Оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалау-сыни бағалау. Оқытудың әр түрлі критерийлерін қарастырамыз. Жалпы бағалауға келсек, шетел ғалымдары Харрис пен Маккэннің бағалауға берген анықтамалары мынадай: «Бағалау – бұл үйренушілердің оқу әрекеттерін өлшеу және оқытудағы проблемаларды диагностикалау, сондай-ақ үйренушілердің прогресін анықтау»болу керектігін алға тартады. Оқушылардызерттей отырып, өз тәжірибемізді қаншалықты байыта алуымызда екендігі. Дидакт ғалым Тимперли педагогтің кәсіби дамуының 10 негізгі қағидаттарын былай көрсетеді:
- Оқушыларды оқыту нәтижелеріне бағыттай алуы.
- Оқытудың мазмұнын құнды және пайдалы етіп әзірлеудің маңызы зор.
- Теория мен тәжірибені қатар алып жүру маңызды.
- Сұхбаттар жүргізіп отыру.
- Бақылаудың деректерін бақылап отыру. Жүйелі талдау жүргізу.Кәсіби өсу үшін мүмкіндігі мол.
- Педагогтің сенімдері мен көзқарастарының арасындағы байланыстың болуы.
- Кәсіби қоғамдастықтың бір бөлігі болуы және ынтымақтастық орнату.
- Сыртқы сарапшылармен байланыста болу.
- Көшбасшылық феномені болу.
- Мұғалімнің тұрақты кәсіби дамуына нақты семинарлар, біліктілікті курстарынан өту.
- Оқушыларды оқуға ынталандыру.
- Әр сабақтан, әр тоқсаннан кейін оқытудың нақты нәтижелерін көру, қолдау көрсету.
- Оқыту пәні мен бағдарламасы бойынша жақсы білімді көрсету.
- Сабақты нақты жоспарлау және өткізу.
- Оқушылардың қабілеттері мен мұқтаждықтарына қарай, саралап оқыту.
- Бағалау жүйесі. Бұл формативті бағалау, оқыту үшін бағалау, дамыту үшін бағалау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау.
- Өз пәндеріне қолдау көрсету.
- Неғұрлым кеңірек кәсіби міндеттемелерді орындау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Алимова Феруза ДавроновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Педагогикалық білім берудің мазмұнын жаңарту
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Педагогикалық білім берудің мазмұнын жаңарту
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқу бағдарламасының ерекшелігі ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағытталғандағы мақсатымыз ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, адам, табиғат және қоғам туралы, рухани адамгершілік құндылықтарын ата-ана мен мұғалім арасындағы байланысты дамыту болып табылады
Материалдың қысқаша нұсқасы
Педагогикалық білім берудің мазмұнын жаңарту.Мен өз шәкірттерімді ешқашан да үйретпеймін, мен тек олардың үйренуіне тиімді жағдайлар жасауға тырысамынАльберт Энштейн
Жаңа оқу бағдарламасының ерекшелігі ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағытталғандағы мақсатымыз ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, адам, табиғат және қоғам туралы, рухани адамгершілік құндылықтарын ата-ана мен мұғалім арасындағы байланысты дамыту болып табылады.Мектеп мұғалімдерін дайындау бойынша халықаралық тәжірибенің түрлі аспектілерін қарай отырып, орта білім берудің мазмұны мен жаңартулардың педагогикалық білім берумен байланыстырып қарастырамыз. Мұғалім жаңартылған білім жүйесінде негізгі 4 тармақпен жұмыс жүргіземіз. Ең алдымен кәсіби тәжірибеге дайындық болу керек, яғни мұғалім сабақты жүргізуге қаншалықты дайын, дайын еместігін, оқушыларға сабақты түсіндірген кезде әдістерді қалай пайдалана білуі осыны анықтап аламыз. Екінші тармақта білім мен түсіну. Мұғалімнің сабақты түсіндіруде білімі қаншалықты екендігін жаңарту конспектісінде. Бұл білімдердің тәжірибеде қалай жұмыс істейтінін білу емес, сонымен қатар түсіну де маңызды болып табылады. Қазіргі кезде «Функционалдық сауаттылық» деген жаңа ұғым енгізілуде. Мұғалімнің практикалық білімі болмаса, ол оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын таратып беруге қабілетті бола алмайды. Сондықтан да практикалық білімі жоғара болуы керек. Үшінші тармақта мұғалімнің мектептегі жұмысқа дайындығы рефлексия мен тәжірибе арасындағы байланысты көрсетеді.Төртінші тармақта мұғалімнің зерттеушілік қабілеті жоғары оқулықтардың, оқу материалдарының жаңартылған білім беру мазмұнының оқу мақсаттарымен келісуінің маңыздылығын атап көрсетті. Болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесін жетілдіру үшін мынадай шарттар болуы керек.217 дағдылар, коммуникациялар, сыни ойлау, ынтымақтастық, оны ағылшын тілінде «collaboration» дейді және шыңармашылықтың креативтілігін айтамыз. Оқытуға арналған бағалау, қалыптастыру бағалау. Оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалау-сыни бағалау. Оқытудың әр түрлі критерийлерін қарастырамыз. Жалпы бағалауға келсек, шетел ғалымдары Харрис пен Маккэннің бағалауға берген анықтамалары мынадай: «Бағалау – бұл үйренушілердің оқу әрекеттерін өлшеу және оқытудағы проблемаларды диагностикалау, сондай-ақ үйренушілердің прогресін анықтау»болу керектігін алға тартады. Оқушылардызерттей отырып, өз тәжірибемізді қаншалықты байыта алуымызда екендігі. Дидакт ғалым Тимперли педагогтің кәсіби дамуының 10 негізгі қағидаттарын былай көрсетеді:
Жаңа оқу бағдарламасының ерекшелігі ХХІ ғасыр дағдыларын дамытуға бағытталғандағы мақсатымыз ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, адам, табиғат және қоғам туралы, рухани адамгершілік құндылықтарын ата-ана мен мұғалім арасындағы байланысты дамыту болып табылады.Мектеп мұғалімдерін дайындау бойынша халықаралық тәжірибенің түрлі аспектілерін қарай отырып, орта білім берудің мазмұны мен жаңартулардың педагогикалық білім берумен байланыстырып қарастырамыз. Мұғалім жаңартылған білім жүйесінде негізгі 4 тармақпен жұмыс жүргіземіз. Ең алдымен кәсіби тәжірибеге дайындық болу керек, яғни мұғалім сабақты жүргізуге қаншалықты дайын, дайын еместігін, оқушыларға сабақты түсіндірген кезде әдістерді қалай пайдалана білуі осыны анықтап аламыз. Екінші тармақта білім мен түсіну. Мұғалімнің сабақты түсіндіруде білімі қаншалықты екендігін жаңарту конспектісінде. Бұл білімдердің тәжірибеде қалай жұмыс істейтінін білу емес, сонымен қатар түсіну де маңызды болып табылады. Қазіргі кезде «Функционалдық сауаттылық» деген жаңа ұғым енгізілуде. Мұғалімнің практикалық білімі болмаса, ол оқушылардың функционалдық сауаттылық дағдыларын таратып беруге қабілетті бола алмайды. Сондықтан да практикалық білімі жоғара болуы керек. Үшінші тармақта мұғалімнің мектептегі жұмысқа дайындығы рефлексия мен тәжірибе арасындағы байланысты көрсетеді.Төртінші тармақта мұғалімнің зерттеушілік қабілеті жоғары оқулықтардың, оқу материалдарының жаңартылған білім беру мазмұнының оқу мақсаттарымен келісуінің маңыздылығын атап көрсетті. Болашақ мұғалімдерді даярлау жүйесін жетілдіру үшін мынадай шарттар болуы керек.217 дағдылар, коммуникациялар, сыни ойлау, ынтымақтастық, оны ағылшын тілінде «collaboration» дейді және шыңармашылықтың креативтілігін айтамыз. Оқытуға арналған бағалау, қалыптастыру бағалау. Оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалау-сыни бағалау. Оқытудың әр түрлі критерийлерін қарастырамыз. Жалпы бағалауға келсек, шетел ғалымдары Харрис пен Маккэннің бағалауға берген анықтамалары мынадай: «Бағалау – бұл үйренушілердің оқу әрекеттерін өлшеу және оқытудағы проблемаларды диагностикалау, сондай-ақ үйренушілердің прогресін анықтау»болу керектігін алға тартады. Оқушылардызерттей отырып, өз тәжірибемізді қаншалықты байыта алуымызда екендігі. Дидакт ғалым Тимперли педагогтің кәсіби дамуының 10 негізгі қағидаттарын былай көрсетеді:
- Оқушыларды оқыту нәтижелеріне бағыттай алуы.
- Оқытудың мазмұнын құнды және пайдалы етіп әзірлеудің маңызы зор.
- Теория мен тәжірибені қатар алып жүру маңызды.
- Сұхбаттар жүргізіп отыру.
- Бақылаудың деректерін бақылап отыру. Жүйелі талдау жүргізу.Кәсіби өсу үшін мүмкіндігі мол.
- Педагогтің сенімдері мен көзқарастарының арасындағы байланыстың болуы.
- Кәсіби қоғамдастықтың бір бөлігі болуы және ынтымақтастық орнату.
- Сыртқы сарапшылармен байланыста болу.
- Көшбасшылық феномені болу.
- Мұғалімнің тұрақты кәсіби дамуына нақты семинарлар, біліктілікті курстарынан өту.
- Оқушыларды оқуға ынталандыру.
- Әр сабақтан, әр тоқсаннан кейін оқытудың нақты нәтижелерін көру, қолдау көрсету.
- Оқыту пәні мен бағдарламасы бойынша жақсы білімді көрсету.
- Сабақты нақты жоспарлау және өткізу.
- Оқушылардың қабілеттері мен мұқтаждықтарына қарай, саралап оқыту.
- Бағалау жүйесі. Бұл формативті бағалау, оқыту үшін бағалау, дамыту үшін бағалау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау.
- Өз пәндеріне қолдау көрсету.
- Неғұрлым кеңірек кәсіби міндеттемелерді орындау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2019
358
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













