Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Педогогикадан тест жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Кәсібиқұзіреттілік.
1.Мұғаліммамандығы-күнастындағыеңқадірлімамандықдеген
кім.
Я.А.Коменский
2.Басқамамандықтанмұғалімніңайырмашылығы,еңалдымен
ненәрсегебайланысты
Баланыоқытумен
3.Мұғалімбалаларменістесболады,егероларбірнәрсені
түсінбесе,ондамұғалімшәкірттердікінәламай,олардың
көкейінеқондыраалмағаныүшінөзін-өзікінәлауытиіс-деген
тұжырымдыкімайтқан.
ЫбырайАлтынсарин
4.Пәнсаласынасәйкестікқабілеті:
Дидактикалық
5.Оқушыныңішкідүниесінтанибілуқабілеті:
Перцептивтікқабілет
6.Үйымдастырушылыққабілетдегенімізне
Сабақтытыңдауға,білімдіқабылдауғаоқушылардыәзірлеу.
7.Коммуникативтікқабілетдегенімізне
Оқушыларменқалыптыдұрысқарымқатынасжасайбілу
8.Мұғалімдікмамандықтыңшеберіболудыңнегізгібелгісі
Кәсіптікбілім,біліктілік,әдептілік
9.Мұғалімдікмамандықтыңеңмаңыздыэлементі
Педогоикалықәдеп
10.Перцептивтікқабілетдегенімізне
Оқушыныңішкідүниесінтанибілуқабілеті
11.Мұғалімніңжекебасыныңнегізгіқасиеттері
Мемілекеткеадалдық,ұжымшылдық,кәсіптікпедоготықбағыт
12.Ешқандайжарғы,бағдарлама,оқулық,мадақтаужәнежазалау
жүйесібалағамұғалімсияқтыықпалетеалмайды-дегеннақыл
сөздіқалдырғанкім
К.Д.Ушинский
13.Оқушынысыйлайотырып,талапқоюкерек-дегенсөздіайтқан
кім
А.С.Макаренко
Педогоикапәнізеріттеуәдістері
1.Педогоикақоғамдықөмірдененіанықтайды
Тәрбиеніңмәніменрөлін
2.Педогоикақандайғылым
Жалпыадамтәрбиесіжайындағығылым
3.Жастардыәлеуметтікөміргежәнееңбеккедаярлау,оларға
қоғамдық-тарихитәжірбиеніүйретупроцесі
тәрбие
4.Тармағнадағытәрбиедегенімізне
Балағатолықерікбері,тұрмысқалпынабейімдеу.
5.Білімберуұғымынеңалғашқыретпедогоикағаенгізген
И.Песталоцци
6.Негізгіпедогоикалықұғымдар
Тәрбие,білімберу,оқыту
7.АтааналарүшінкітапБалалардытәрбиелеужайлы
дәрістер,Ұстаздықдастанпедогоикалықшығармаларын
кімжазған
А.С.Макаренко
8.Бүкілөміржолынмектепашуға,қазақбаласыноқуға
тартуға,оқуқұралдарынжазуға,дүниеғалымдарын
үйретугеарнаған
ЫбырайАлтынсарин
9.Қазақжеріндетұңғышмұғалімдермектебіқашанашылды
мыңсегізжүзқырықбір
10.ОрысқазақмектептерінеарналғанҚазақхрестоматиясы
қашанжазылды
1879жылыбасылыпшыкты
11.Қазақжастарыныңкәсіптікмамандықалуынажолашқан
Ы.Алтынсарин
12.Атаныңбаласыболма,адамныңбаласыболдегенпікір
қайпедогоқатән
Абай
13.ҚазақшаоқуқұралыӘліппеніжазғанкім
АхметБайтұрсынұлы.
14.Қазақграмматикасынақатыстыкатегориялардың
әрқайсысынатұңғышқазақшатерминдерұсынған
АхметБайтұрсынұлы
15.Есепқұралынжазғанкім
МіржақыпДулатұлы
16.Педогоикааттытұңғышқұралдыңавторы
МағжанЖұмабаев
17.Көру,есту,сөйлеумүшелеріндежәнеақылойындатабиғи
кмістігібарбалалардыоқыту,тәрбиелеумәселелерін
зеріттепжетілдірген
Дефектология
18.Оқытудегенімізне
Бұлоқушыменоқытушыныңекіжақтыәрекетбарысындаоқушыныңбілік
жәнедағдыжүйесіннақты……………...
19.Педогоикалықжүйегеенгенғылымдарқайсы
Жалпыпедогоика,жасерекшелікпедогоикасы,әлеуметтікпедогоика,жеке
пәнәдістемелері,арнаулыпедогоика,педогоиканыңтарихы
20.Біртақырыптыоқытуәдістемесінтексергендемұғалім
қандайәдістіқолданады
Бақылау
21.Біроқушынынемесеоқушылардыңшағынтобынжаңа
әдістемеменоқытуүшінқолданылғанэксперименттүрі
қалайаталады.
Қалыптастырушы
22.Ойынкезіндебірнемесебірнешеоқушыныңмінезқұлқын,
жүрістұрысынбақылаутүрі.
Үздіксіз
Жекетұлғаныңтәрбиесі,қалыптасуы
1.Тұқымқуалайтын…..
Баланыңшашы,көзбояуы,теріпигментері,беткелбеті,басформасы,
жүрісі,өзінұстауы.
2.Сазгерлердіңбалаларымузыкағанесебептіқабілетті
Табиғимүмкіншілікке,музыкалықдәстүрге,арнаулымузыкалықтәрбиеге
3.Қабілетдамуынаәсерететін….
Ортағабайланысты
4.Мінезқұлықтағыерекшеліктернегебайланысты
Тәрбиегебайланысты
5.Әлеуметтікортаадамныңқалыптасуынақалайықпалетеді
Түрліәлеуметтікқатынастарарқылы
6.Жекеадамдыдамытудағыбастыфактор:
Тәрбие
7.Педогоикатарихындатәрбиеніңрөлінасаартықбағаланған:
Д.Локк
8.Дамудегенімізне
Адамбойындақажетсапалардықалыптастырудыңмақсаттыбағытталған
үрдісі.
9.Тұлғадамуынаәсеретушіфакторлар
Тұқымқуалаушылық,әлеуметтікфактор
10.Балалардыңқабілетініңдамуықандайқұбылыспентікелей
байланысты
Табиғибейімділігімен
11.Педогоикдамектептегіжасерекшеліккезеңдерінешегебөлінді
7ге
12.1жастан3жасқадейінгікезеңқалайаталады
Ертесәбилікшақ,сәбилікшақ
13.Акселерациядегенқайелдің,қандайсөзі
Латынныңжеделтеу,тездеудегенмөзіненшыққан
14.Қазіргімектептердегітәрбиемақсаттарықандай.
Тұлғаныңақылойын,адамгершілігін,көңілкүйжәнеденедамуына
жағдайжасау
Тәрбиетеориясы
1.Тәрбиеніңбастымақсаты-бұл
Денісау,ұлттықсанасезіміоянған,ақылойдәрежесібиік,іскер
мәдениетті,парасатты,игіқасиеттеріқалыптасқанадамдытәрбиелеу.
2.Дүниетанымдегенімізне
Адамныңтабиғатпенортаныңтүсінуінжәнеоныменқарымқатынасын,іс
әрекеттерініңбағытынанықтайтынкөзқарастаржүйесі
3.Тәрбиепроцесідегенімізбұл
Жауабынтабаалмадым
4.Тәрбиемақсатыдегенімізбұл
Адамдыөміргедайындауқажеттілігі
5.Тәрбиепроцесіндеесепкеалынатынбастымәселе
Оқушылардыңжасжәнедербесерекшеліктері
6.Тәрбиедиалектикасы-бұл
Келесідеісәрекетнәтижесіндекөрінетінқұбылыс
7.Тәрбиепринципідегенімізне
Адамныңнақтыіс-әркетіндебасшылыққаалынатыналғышарты,
ережелеріменталаптар.
8.Тәрбиетуралығылымдыанықтаудамынатерминдердің
қайсысыдәлдепойлайсың
Дұрысжауабыжоқ
9.Дүниегекөзқарасдегеніміз
Адамныңтабиғатпенәлеуметтікортанытүсінуіоныңбарлық
іс-әркеттерініңбағытынбейнелейтінкөзқарастаржүйесі
10.Тәрбиеніңалдынақандаймақсатқойылады
Қоғамболашағынасенімібаразаматтардықалыптастыру
11.Өзінөзітәрбиелеудегенімізне
Адамныңөзмінезқұлқындағыадамгершілікқасиеттердітанып,жағымсыз
қасиеттердіжоюғаәркеттенуі
12.ҚРтәрбиеберужұмысықандайқұжатқанегізделген
Мектепкедейінгіжәнемектепбалаларынтәрбиелеутұжырымдамасы
13.Тәрбиеніңқұрамдықбөліктері
Ақылойтәрбиесі,адамгершілік,еңбектәрбиесі,эстетикалық,
экономикалықжәнеденетәрбиесі.
14.Қайтатәрбиелеуұғымыныңсипаттамасықайсысынасай
келеді
Кейбіроқушылардыңбойындағызияндыәдетдағдыларды,қылықтарды
тежеп,адамгершіліккетәрбиелеу.
15.Тәрбиеніңөмірмен,еңбекпен,қоғамдыққұрлыс
тәжірбиесіменбайланыстылықпринципніңмәні
Жекеадамдыжанжақтыдамыту
16.ОқушылардыҚазақстандықпатриотизмрухында
тәрбиелеумақсаты
Осылардыңбарлығы
Тәрбиеніңәдістеріқұралдары
1.Тәрбиеәдістерідегенімізне
Тәрбиешіментәрбиеленушініңөзарабайланытыісәрекетжолдары
2.Қоғамдықмінезқұлықтықалыптастыружәнеісәрекетті
ұйымдастыруәдісіқайсы
Тапсырма
3.Т.Е.КониковменГ.И.Шукинажасағантәрбиеәдістерінжіктеу
нешетопқабөлінеді
Жауабынтабаалмадым.Интернеттеүшдептұр
4.Оқушылардыңмінезқұлқыменісәрекетінынталандыруәдісі
қайсы
Жарыс
5.Жекеадамныңадамгершіліксанасынқалыптастыруәдісі
Түсіндіру,әңгіме,пікірталас,өнеге,кино
6.Талапдегенімізне
Тәрбиешіментәрбиеленушініңөзарабайланыстыісәрекетжолдары
7.Мінезқұлықпеніс-әрекеткебақылаужасау,өзін-өзібақылауды
ұйымдастыруәдісіқайсы
Үйрету,жаттықтыру
8.Талаптыңқандайқызметібар
Ынталандыру,жетелеу
9.Мадақтаубұл
Баланыңжағымдымінезқұлқынынталандыруқұралы
10.Педогоикалықбақылаудыңнешетүрібар
Үш
11.Жазалау-бұл
Балағақоғамдықталапқою,оныңмінезқұлқындабайқалатынтеріс
қылықтардытежеутәсілдері
12.Этикалықәңгімедегенімізне
жауабынтабаалмадым
13.Тәрбиеәдісініңмақсаты
Оқушылардыадамгершіліккөзқарасқасендіребілуге,мінезқұлық
нормаларынмеңгеругеүйрету
14.Жарысдегенімізбұл
Балалардыңұжымдағыісәрекетінұйымдастырыпжәнеынталандыруәдісі
15.Ұжымтолыққалыптаспағансүйенішіжоқжағдайдатәрбиеші
қандайәдісқолданады
16.Пікірталасдегенімізне
Жоғарғысыныпоқушыларынапайымдауын,бағаберуін,сенімін
қалыптастыру
17.Үйретуәдісіқандайқасиеттердіқалыптастырады
Сыпайлық,мұқияттылық,табандылық
18.Этикалықәңгіме,пікірталас,өнегеқандайәдіскежатады
Сананықалыптастыруәдісі
19.Жаттықтыруәдісідегенімізне
Мінезқұлықнормасыныңкөрінісі
Ақылойтәрбиесі
1.Ақылойтәрбиесідегенімізне
Қоғамдыққажеттіліктіқанағаттандыру,жекеадамдардыңжан-жақты
дамуынамүмкіндікжасауқұралы
2.Ақылойтәрбиесінегеықпалетеді
Табиғатжәнеқоғамқұбылыстарынзеріттеуге
3.Ойлаудегенімізне
4.Анализдегенімізне
Бүтіндібөлу
5.Ақыл-ойтәрбиесініңеңбастықұралы
Оқыту
6.Синтездегенімізне
Бөліктенбүтінге
7.Еңбектанумәдениеті-бұл
8.Салыстырудегенімізне
9.Негізгіойлаутәсілдері
10.Нақтылогикалықойлаудегенімізне
11.Білімберудіңжеткіліксіздігін,ақыл-ойжұмысынаүйрету
керектігіндәлелдегенғалым.
12.Оқушыныңөздікжұмысынұйымдастырудымәселеліәдіс
пікірталасарқылыоқытудыұсынғанкім
Мектептәртібініңерекшеліктері
1.Адамныңжан-жақтыжәнеүйлесімдідамуынақажетфактордыңбірі:
С.Еңбектәрбиесі
2.Еңбектәрбиесініңміндетіқандай?
А.Еңбексүйгіштікке,еңбектіқұрметтеуге,еңбекмәдениетінеүйрету
3.Еркінеңбекбарысындаөзініңжәнебүкілқоғаммүшелерінің
қанағаттандыруүшінадамқандайқұндылықтыжасайды?
4.Еңбектәрбиесініңқажеттіэлементініңбірі?
В)Өз–өзінеқызметету
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.Кәсіптікдиагностикакәсіптікбағдарберумақсатынабайланысты
кімдердізерттейді?
А)Әроқушыны
13.
14.
15.
16.
17.
1.Еңбеккетәрбиелеудегенімізне?
а)Оқуеңбегінжоспарлау,тиімдіұйымдастыру,оқугигиенасынережесін
сақтау,оқуқұралдарынпайдаланабілу.
б)Шәкірттердіңсаналытәртібі,сенімінтәрбиелеумақсатынабағытталған
тәрбиелікбайланыс.
в)Адамбаласыныңжоғарымұрат-мақсаттарыөмірге
ұмтылушылығы,талаптанушылығы.
г)Еңбектәрбиесінқолдануарқылы,өміргеқұлшынысжасау.
д)Әртүрліидея,адамсенімініңнегізгішындықтытереңтануыоның
соңынанеріпотыру*
2.Адамныңөндірістікіс-әрекетмәселелерініңбірі?
а)Халықтыңтезөсіпөнуі
б)Адамдыазықтүлікпенқамтамасызету
в)адамныңөндірістікіс-әрекетініңнегізіндеқоршағанортаның
ластануы,бұзылуы*
г)Шикізаттыңжеткіліксіздігі
д)Жұмысшылардыңжұмысқажеткіліксіздігі.
3.Еңбектәрбиесініңміндетіқандай?
а)Еңбексүйгіштікке,еңбектіқұрметтеуге,еңбекмәдениетінеүйрету*
б)оқушылардыңақыл–ойкүшіменойлауындамыту
в)Үнемділіккетәрбиелеу
г)Баланыңимандылыққасиетіндамыту
д)Жан-жақтытәрбиеберужолдары
4.Еркінеңбектәрбиесініңқажеттіпринциптерініңбірі?
а)Өзгегеқызметету
б)Өзіне-өзіқызметету
в)Барлығынақызметету*
г)Белгілібірқызмететуорындары
д)Барлығыдұрыс
5.Еркінеңбекбарсындаөзініңжәнебүкілқоғаммүшелерінің
қанағаттандыруүшінадамқандайқұндылықтыжасайды?
а)Материалдықжәнеруханиқұндылық
б)Бағақұндылығы
в)Санақұндылығы
г)жалпықұндылық
д)Жоғарыдағылардыңбары*
6.Адамғақамқорлықжасаудыңжоғарғыформасы?
а)Мәдениағартужұмысы
б)Еңбекжұмысы
в)Экономикалықжұмыс
г)Жаппайжұмыс
д)Шефтікжұмыс*
7.Кәсіптікбағдарберужүйесіненежатады?
а)Ақыл-кеңесберу
б)Іс-әрекеттіұйымдастыру,ынталандыру.
в)Мінезқұлықтықалыптастыру
г)Кәсіптікбілімберу,кәсіптікконсультация,кәсіптікіріктеу,кәсіптік
адаптация*
д)Кәсіптікбілімдімеңгеру,қызығушылықтыарттыру.
8.Кәсіптікдиагностикакәсіптікбағдарберумақсатынабайланысты
кімдердізерттейді?
а)Әроқушыны
б)Жекеоқушыны
в)Ата-аналарды
г)Жоғарғысыныпоқушыларын
д)Мұғалімдерді*
9.Кәсіптікдиагностикадақандайәдістердіқолдануғаболады?
а)Ынталандыруәдістері
б)Іс-әрекеттіұйымдастыру
в)Мінез-құлықтыұйымдастыру
г)Педагогикалықэксперимент,тәуелсізмінездеменіжинақтауәдісі*
д)Көркеммінездіқолдану
10.К.К.Платоновкәсіптіккеңестінешекезеңгебөлді?
а)Үлгі-өнеге,жаттығу,үйрету,
б)Дайындық,аяқтау,анықтау.
в)Тәрбие,білімберу,оқыту.
г)Біліміскерлікдағды*
д)Білім,тәрбие,жаттығу,үйрету
11.Сөздікақпаратқақайәдісжатады?
а)Баяндама
б)Сайыстар
в)Лекция
г)Шығармашылықтар
д)Дұрысжауабыжоқ
12.Дәрістердіңмақсатыне?
а)Құқықтықбілімінқаруландыру*
б)Құқықтықмәдениеттіжетілдіру
в)Құқықтықтәрбиеніжүргізу
д)Білімберудіңбіртүрі
13.Жекеадамныңадамгершіліксанасыныңдәрежесінеденкөрінеді?
а)Алғанбілімі,бітіргеноқуорнынан
б)Мінез-құлықтыменіс-әрекетінен*
в)Атқаратынқызметіменшешімінен
г)Жүрістұрысынан
д)Адамгершілікқасиетінен
14.Қайәдісқоғамдықмінез-құлықтықалыптастырадыжәне
іс-әрекеттіұйымдастырады?
а)Дәріс
б)Тәрбиеленушілікахуалтуғызу
в)Тапсырма
г)Байқау*
д)Бақылау
15.Қазіргіоқужүйесіндененәрсенегізгіролатқарады?
а)Дамыту,қалыптастыру
б)Оқытужәнеоқу
в)Тәрбиелеу,дамыту
г)Қайтатәрбиелеу,өзін-өзітәрбиелеу*
д)Жаңатехнологияментаныстыружолдары
16.Оқушылардыжақсыіс–қылыққаитермелейтінәдіс?
а)Педагогикалықталап
б)Үйрету
в)Түсіндіру*
г)Лекция
д)Тексеру
17.К.Д.Ушинскийкімдердітәрбиенінәзік«табиғйпедагогтар»деп
санады?
а)Мұғалімдерді
б)Аталарменәжелерді
в)Әкелерменаналарды
г)Студенттерді
д)Тәрбиешілерді*
18.Дәстүрліоқытудыңнегізі?
а)Шығармашылықжұмыс
б)Ғылыми–зерттеужұмысы
в)Сыныпсабақжүйесі*
г)Жекежұмыс
д)Топтықжұмыс
19.Дәстүрліоқытумақсаты?
а)Білімжүйесінқалыптастыру,негізгіғылымдыигеру*
б)Ақыл–ойқабілетіндамыту
в)Арнаулықабілеттідамыту
г)Тәрбиеніжетілдіру
д)Ғылыми–зерттеужұмысы
20.Оқытудыңқайтүріндеоқушылардыңбілімдіөздігіненалуына
көңілбөлінеді?
а)Мәселеніоқыту
б)Бағдарламалықоқыту*
в)Догматикалықоқыту
г)Репродуктивтіоқыту
д)Кәсіптікбілімберу.
21.Бағдарламалықоқытуқандайғылымдардыңқиылысындапайда
болды?
а)Педагогика,психология,кибернетика
б)Педагогика,физика,математика
в)Педагогика,психология,физика
г)Информатика,экономика,Педагогикалық,психология*
д)Педагогика,физика,математика,Информатика,экономика
22.Дамытыпоқытупринциптерінжасап,бастауышмектептегіоқыту
әдістерініңнегізінқалаушы?
а)А.Коменский
б)И.Песталоцци
в)Ж.Руссо
г)А.Дистервег*
д)Дьюи
23.«Оқытудыақыл-ойтәрбиесініңнегізгіқұралы»-кеңеспедагогы?
а)А.С.Макаренко
б)В.А.Сухомлинский
в)Н.К.Крупская
г)А.В.Луначарский*
д)И.Песталоцци
24.Ынтымақтастықпедагогикасықашанпайдаболды?
а)XIXғ.90ж
б)XXғ.80жаяғында
в)XXғ.90ж*
г)XXғ.80жбасы
д)XXIғ.
25.Білімдіжекеадамныңигілігінеайналдыруүшін?
а)Оқытукерек
б)Ойлауоперациясыкерек
в)Оқуғаынтаныояту
г)Балақажеттілігіноятукерек*
д)Еңбекетукерек
26.Дамытыпоқытудыңнегізгіережесі?
а)Білім,іскерлік,дағдығаүйрету
б)Оқуғаынтаныояту
в)Зейіндітәрбиелеу
г)Жауапкершілікпенқарау
д)Оқушылардыңтаныміс-әрекетіндамыту,іздендіру,зерттеу,жаңабілімді
өзеріктеріменмеңгеру*
26.Оқушылардыңбіліміненіңнәтижесі?
а)Оқуматериалдарынмеңгерунәтижесі
б)Оқуғақызығушылықтың
в)Оқуғаынтаның
г)Оқудатәрбиеленуі
д)Барлықжауапдұрыс*
27.Оқушылардыңбілімдіқалаймеңгергенінқандайқұжаттарға
сүйеніпанықтайды?
а)Білімберутұжырымдамаларына
б)Бағдарлама,оқулықтарға
в)Оқужоспарына*
г)Күнтізбеліктақырыптықжоспары
д)Жылдықжоспарына
28.Қандайдабіріс-әрекеттіжасаунегізі?
а)Іскерлік
б)Дағды
в)Білімалу*
г)Білім
д)Оқу
29.Білімніңасамаңыздықасиеттері?
а)Тұрақтытерең
б)Белсенділік,өздік,өнім,сыншылдық*
в)Толық,жинақы,жүйелі,берік,пәрменді
г)Өздігітереңдігі
д)Тоқу,ұмытпау
30.Іскерлікдегенімізне?
а)Табыстыіс-әрекет
б)Іс-әрекеткекеректәсілдердідұрыстаңдап,қолданыпсапалыжұмыс
істеуқабілеті
в)Өнімдіжұмысістеу*
г)Белгілібіржағдайдажақсыжұмысістеу
д)Талмайеңбекету
31.Іс-әрекетбөлшектеріненіңнәтижесіндеавтоматтандырылады?
а)Көрнекіліктің
б)Тәжірибелікжұмыстардың
в)Үйренудің*
г)Жаттығудың
д)Бақылаудың
32.Автоматтандырылғандегенімізне?
а)Істішапшаңжасау
б)Көпкүшжұмсамайжасау
в)Іс–қимылдардыжақсыатқару
г)Нәтижелісапалыжасау
д)барлығыдұрыс
32.Оқытудыңбілімділікқасиеті?
а)Білімменқаруландырып,өзбетіменалуғаүйрету,іскерлікдағдығаүйрету
б)Толықжинақыбілімберу*
в)Оқытуғатәрбиелеу
г)Ойтұрақтылығынтәрбиелеу
д)Ойтереңдігінқалыптастыру
33.Оқытудыңтәрбиелікқызметі?
а)Адамгершілікқасиетінқалыптастыру
б)Өміргебілімалуғаүйрету
в)Мінезқұлықнормаларынүйрету
г)Тілін,ақыл–ойын,ерік–жігерін,қажеттіліктерін,себептеріндамыту*
д)Өміргеқызығушылығынарттыру
34.Қайәдісбаланыдамытуғабағытталған?
а)Түсіндіру
б)Жаттығу*
в)Проблемалық
г)Бағдарламалық
д)Электрондық
35.Қазіргіоқытуеңалдыменбаланыңқандайжекетұлғалықсапасын
дамытуғабағытталған?
а)Ерікжігерді
б)Сезімді
в)Қажеттілікті*
г)Ақыл–ойды
д)Тұрақтылықты
36.Оқуіс-әрекетіненідамытады?
а)Қисындыойды
б)Репродуктивтікойды
в)Теориялықойды
г)Продуктивтікойды*
д)Дүниелікойды
37.Оқытуарқылыжан–жақтыдамуміндетінқойғанқайғалым?
а)Л.С.Выготский
б)В.В.Давыдов*
в)Л.В.Занков
г)Д.Б.Эльконин
д)А.В.Луначарский
38.Дамытаоқытуарқылыбілімқандайтәсілдерменберіледі?
а)Репродуктивтік
б)жан–жақты«теориялық»іс-әрекетарқылы
в)Шығармашылық*
г)Алгоритімділігін
д)Мазмұнын
39.«Жақындамуаймағы»дегенімізне?
а)Баланыңөзбетіменістейалатынжұмыстары
б)Ересектердіңкөмегіменістейалатынжұмыстары
в)Өздікжұмысы
г)Шығармашылықжұмыстары*
д)Үйжұмыстары
40.Л.В.Занковөзэкспрементіндеқандайәдістердіжиіқолданды?
а)Психологиялық
б)Педагогикалық
в)Философиялық
г)Танымдық*
д)Технологиялық
41.Қайоқытутүріндебағабастыролатқарады?
а)Дамытаоқыту
б)Дәстүрлі*
в)Бағдарламалаған
г)Жекелепоқыту
д)Модульдікоқытуда
42.Дамытаоқытудақандайәдістерқолданылады?
а)Балалардыңжұмысынұйымдастыратын
б)Түсіндіру,көрсету
в)Тәжірибелікжұмыстар*
г)Жаттығу
д)Талдау,үйрету
43.Дамытаоқытудағыәдістіңнегізгітүрі?
а)Монолог
б)Түсіндіру
в)Жаттығу
г)Диалог(сұрақ-жауап)*
д)Талдау,үйрету
44.Дамытаоқытудыңдәстүрліоқытудантүбірліайырмашылығы
неде?
а)Технологияландырылмауында
б)Диалогтыңқолданылуында
в)Алгоритмбойыншаоқытуында
г)Барлықжұмыстыбаланыңістеуінде*
д)Монологқолданылуында
45.Витагендікпедагогика-бұл:
46.Бағдарламалапоқытудегенімізне?
а)оқытудыңжоғарықиындықтаөткізілуі;
б)оқытуматериалынбөлім-бөлімменлогикалықдөйектілікпензерттеу;
в)білімментанысупроблемалықжағдайдышешупроцесібарысында
жізегеасырылады;
г)оқушылардыңбілімдіөтежылдамтемппенмеңгеруі;
д)оқытуоқушылардыңөздікізденістеріәрекеттерінебағытталады
47.Төмендегісипаттамалардыңқайсысыоқытудыңтүсіндірмелі-
иллюстративтітүрінесөйкес?
а)оқушыларғаәрекетамалдарыннемесеоларғаалдын-алатанысемес
білімдердіжаңашылдықтыашумақсатыменпроблемалықжағдаяттарды
ұсыну;
б)оқуақпаратынмөлшерге,бөлімдерге,ізінділергебөлу;
в)жаңабілімдерментанысу,қолдану,іскерлігіндамыту,бекіту;
г)оқушылардыңөзіндікізденісіжәнеоларменоқуміндеттеріншешу;
д)қиындықтардыңжоғарыдеңгейіндежылдамқарқындаоқыту
48.Топтықоқытуформасыныңмаңыздылығы:
а)жақсыоқитыноқушыныңнашароқитыноқушығакөмек
ұйымдастырылады
б)бірнешеоқушыларсыныптарыныңоқу-тәрбиелікәрекеті
ұйымдастырылады
в)әроқушыөзіндікесепшешеді
г)бірмерзімдібікілоқушыларсыныптыңалдындақойылғанміндеттерді
шешеді
д)топтаоқушылартанымдықміндеттерді,инструктажалып,берілгеноқу
тапсырманыжоспарлайды,бөледі,ережелердішығарады,талқындайды
жәнежұмыстыңнөтижесінжариялайды
49.Өзөзінбақылауөдісінеқандайөдісжатады?
а)Бақылаужұмысы
б)лабораториялықжұмыс
в)жұптықсұрақжауап
г)тестілікжұмыс
д)рефлексия
50.Оқытудыңмаңыздыпродуктивтікөрсеткішіненежатады?
а)орындау,ұсыну
б)оқушыныңдербесжәнетанымдықбелсенділігінқалыптастыру
в)үйтапсырмаларынжүйеліорындау,өзаракөмекберу
г)мұғалімменбелсендіболу,әріптесболу
д)гумандыболу
51.Оқушылардыңоқубелсенділігініңобъективтікөрсеткіші
байқалады:
а)пөнбойыншабағаларсаны
б)оқутанымдықбілімінмеңгеру
в)жаманбағалардыңболмауы
г)сабақтатанымдыққызығушылықдеңгейі
д)оқушыныңсабақістіндегітәртібі
52.әрбірқатысушыжәнекомандажалпыбастыміндеттішешугежәне
жеңугебағытталғанұжымдық,толықбағытталғаноқуәрекеті:
а)Іскерлікәріптестік
б)психологиялықөзараәрекеттесу
в)танымдықжійе
г)дидактикалықойын
д)ойынәрекеті
53.Ойынқұрылымынаәрекетретіндекелесікомпоненттеркіреді:
а)Рольдер,ойынәрекеті,заттардыойындақолдану,сюжет
б)мақсаттыболжау,жоспарлау,мақсаттыжүзегеасыру
в)өзөзінжізегеасыру,диагностика,коррекция
г)Танымдық,тәрбиелік,дамытушылыққажеттілік
д)шарттыжәнеуақытқашекқою
54.Ойындықтәсілдердіжәнежағдайлардыжүзегеасырусабақ
формасыретіндекелесібағытбойыншажүргізіледі(қатежауапты
белгілеңіз):
а)Оқушыларғадидактикалықмақсатойындықесептіріндеберіледі
б)оқуәрекетіойынережесінебағынады
в)оқуматериалыойынқұралыретіндеқолданылады
г)ойынбарысындаоқуматериалықалпынакелтіріледі
д)дидактикалықтапсырманыңтабыстыорындалуыойын
қорытындысыменбайланыстырады.
55.ПрофессорЖ.А.Қараевтің(Алматы)дифференциалдыоқыту
технологиясы
а)Балалардыңдамудеңгейінебайланыстыдифференциялаужүйесі
б)оқупөндерінциклбойыншадифференциялаужүйесі:гуманитарлық,
жаратылыстанулық,шығармашылық
в)Оқытудапайдаланғанәдістерментәсілдербойыншадифференциялау
жүйесі
г)компьютерліктехнологиялардықолдануменбайланыстыдеңгейлеп
дифференциялау
д)дарындыбалаларғаарналғаноқытужүйесі
56.Өзарабақылауәдісінеқандайәдісжатады?
а)бақылаужұмысы
б)лабораториялықжұмыс
в)жұптықсұрақжауап
г)тестілеу
д)өзөзінтексеру
57.Дидактикалықойындарбұл:
а)оқушыларойыны
б)спорттықойындар
в)оқытумақсатындаақиқаттымодельдейтінарнайыәзірленгенойындар
г)үзіліскезіндегіқимылойындары
д)оқушылардыңшаршағандықтарынбасумақсатындағысабақ
уақытындағыжаттығу
58.Қандайоқытутұлғаныңқоғамдатезпайдаболатынөзгерістерге
дайынболуын,шыңдықөмірдегіқиындықсәттеріндепроблемаларды
тезшешудегібіліктеріндамытуғабағытталған?
а)қолдаушыоқыту
б)инновациялықоқыту
в)қашықтықтаоқыту
г)бағдарламалапоқыту
д)білімдіорталықтандыраоқыту
59.Инновациялықоқытудыңерекшеліктері(дұрысемесжауапты
белгілеңіз):
а)оқытудыңмазмұныменөдістемесінжүзегеасырушысипаты
б)оқытусубъектілерініңкеңіненқатысуы
в)болашаққаоқытудың????
г)құндылықтыбағалаудыңтұрақтынегізіндетаңдануқабілеті
д)жаңажағдайлардабірлескенәрекетініңқабілеті
60.Педагогтыңқұзыреттілігіқұзыреттіліктіңқалыптасқандеңгейіне
тәуелді:
A)Психологиялық,педагогикалық,дүниетанымдылыққұзыреттіліктер
B)Бағыттылық,педагогикалықжәнедүниетанымдылыққұзыреттіліктер
C)Дүниетанымдылық,психологиялық,педагогикалыққұзыреттіліктер
D)Әдіснамалық,жалпымәдениеттілік,пәндік-бағыттылық
құзыреттіліктер
E)Жалпымәдениеттілік,психологиялық,бағыттылыққұзыреттіліктер
61.Мақсатты,жоспарлыұйымдастырылғантұлғанықалыптастыру
процесі:
A)Сабақберу.
B)Оқыту.
C)Тәрбиелеу.
D)Оқу.
E)Даму.
62.Ғылымибілімдержүйесі,көзқарастар,сенімдержәнеадамидеалы
–:
A)Дүниетанымкомпоненттері.
B)Дүниетанымқалыптастыруқұралдары.
C)Тәрбиемазмұны.
D)Дүниетанымформалары.
E)Оқытумазмұны.
63.Әлемгедегенфилософиялық,әлеуметтік-саяси,адамгершілікжәне
саясибілімдер,көзқарастар,сенімдержүйесі:
A)Білімберумазмұны.
B)Ғылымидүниетаным.
C)Ғылымдаржүйесі.
D)Әлеуметтіктәжірибе.
E)Оқытунәтижесі.
64.Индивиддегеніміз:
A)ойлауқабілетібартіршілікиесі
B)біреудітәрбиелегенжәнетәрбиелейтінадам
C)сөйлеуқабілетібартіршілікиесі
D)тіріорганизм
E)адамзаттұқымыныңешқасиеттеріескерілмегенбірөкілі
65.Педагогикалықпроцестіңкомпоненттері:
A)Педагогтер,оқушылар.
B)Бала-бақша,мектеп,жоғарыоқуорындары.
C)Мақсат,міндет,мазмұн,әдіс,форма,нәтиже.
D)Оқыту,тәрбиелеу,дамыту.
E)Оқытубағдарламалары,оқулықтар,оқужоспары.
66.Ғылыми-педагогикалықзерттеулердіңэмпирикалықәдістері:
A)анализ,синтез,дедукция,индукция
B)талдапқорыту,модельдеу,салыстыру,анализ
C)бақылау,әңгіме,сауалнама,эксперимент
D)абстрактілеу,синтез,талдапқорыту,айқындау
E)индукция,дедукция,талдапқорыту,салыстыру
67.Педагогикаәдіснамасы:
A)Педагогикалықтеорияныңқұрылымыжәненегіздері,
ғылыми-танымдықіс-әрекеттердіқұрудыңпринциптері,формаларыжәне
әдістерітуралыоқу.
B)Зерттеуміндеттеріншешужолдарынкөрсетеді.
C)Зерттеушініңзерттелетінқұбылысқадегенкөзқарасы.
D)Зерттерлетінпедагогикалыққұбылыстыңобъективтіқасиеттерін
көрсететінзаңдылықтар.
E)Іс-әрекетткеқойылатынталап,негізгіереже.
68.Тұлғадамуыныңнегізгіфакторлары:
A)Ойын,оқу,еңбек.
B)Тәрбие,қоршағанорта,тұқымқуалаушылық,іс-әрекет.
C)Отбасы,мектеп,әлеуметтікорта.
D)Білім,іскерлік,дағды.
E)Білім,орта,мектеп
69.Педагогикағылымыныңнегізгікатегориялары:
A)Педагог,тәрбиеленуші,мектеп.
B)Тәрбие,оқыту,білімберу,педагогикалықпроцесс.
C)Дамыту,қалыптастыру.
D)Оқытупроцесі,тәрбиелеупроцесі.
E)Оқу,сабақберу.
70.Ғылыми-педагогикалықзерттеуәдісіретіндегібақылау:
A)Жақсыжұмысістегендердімадақтаумақсатыменсенбіліккезінде
сыныпоқушыларынбақылау.
B)Бақылаужұмысынорындаубарысындамұғалімніңоқушылартәртібін
бақылауы.
C)Алдын-алаанықталғанмақсатпенбелгілібірсхемабойынша
оқушылардыңіс-әрекетінбақылау,деректердітіркеужәнеөңдеу.
D)Оқушыларменпедагогтіңтәжірибеалаңындаөсімдіктіңөсуін
бақылаулары.
E)Сыныптыңүлгерімінтестарқылыбақылау.