Материалдар / Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіздік техникасы: Жұмысты орындау үшін материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдалану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2023
288
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Визуалды өнер

Мектеп: №72 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙ


Күні :

Мұғалімнің аты –жөні: Сарина Х.Б


Сынып : 5 «Е», 5 «Ғ»

Қатысқаны :

Қатысағаны :


Сабақтың тақырыбы:

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау


Сабақ мақсаттары

1. Оқушылар мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастырады.

2. Мүсін өнерінің түрлерін ажырата алады,ерекшеліктерін біледі.

3. Мүсіндеуге қажетті материалдармен танысу,олармен жұмыс жасау тәсілдерін үйренеді.


Тілдік мақсат

Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.


Жетістік критерийлері

1. Мүсін дегеніміздің не екенін біледі.

2. Мүсіннің түрлерін ажырата алады.

3. Қазақстандағы ескерткіштерді атай алады.

4. Мүсін жасауға арналған материалдармен жұмыс жасай алады.


Құндылықтарды дарыту

Басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу.

Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.


Пәнаралық байланыстар

География, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.


АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .


Бастапқы білім

Пәнге қатысты лексика мен терминология.Өткен тапсырмаларды еске түсіру.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

10 минут










Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі


20 минут
























Сабақтың соңы

5 минут





Кері байланыс

5минут


Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері. Психологиялық ахуал қалыптастыру .

«Өзі туралы кластер» тренинг. Топқа бөлу

«Ой қозғау» «Суреттеу стратегиясы»

Мүсін өнерінің түрлері туралы

  • Мүсін

  • кішігірім формалы

  • бюст

  • монументті

  • интерьер мүсіні

  • рельеф

  • ескерткіш

«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)


Тренинг






Мүсіндер трансформерлер











Дәстүрлі емес өнер




Құмнан жасалған мүсін







Ағаштан жасалған мүсін


Материалына қарай мүсіндеудің түрлі техникасы қолданылады; жапсыру (пластика) жұмсақ материалдардан; қашау-тастан: ою-ағаштан; құю-металдан т.б.

Визуальді көріп танысу, салыстыру көрінісі және мүсін өнерінің түрлерін білу.

  • Өнердің қандай туындылары сенің көңіліңді қаратты?

  • Неге?

  • Жұмыстардың бір–бірінен қандай айырмашылықтары бар?

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі (Сарамандық жұмыс.)

Оқушылар топтарда тапсырма бойынша берілген жұмыстарын жасауда меңгерген білімдері арқылы форма береді:

1-топ «Рельеф шығару»

2- топ «Бюст» туралы тұжырымдама жасау

3-топ « Мүсіндеу» мүсіндеуді орындау.

Өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау кестесін толтыру

Тапсырмалар

Критерилер

Эскиздің жасалуы

Композицияның орнығуы.Нақты бейненің орындалуы

Материалдың дұрыс таңдалуы

Жұмыстың креативті орындалуы

Орындалған жұмысты талдау

Қорытынды іс-әрекетті дұрыс жасау

Жауаптарын дәлелдемелермен келтіру

Таныстыру:

Оқушылар жаңа пәндік терминдерді қолдана отырып, жұмыстарын көрсетіп қорғайды.

Сабақ соңында оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын талқылайды, ұсыныстар береді.

Алдын ала белгіленген критерийлер бойынша жұмыстарын бағалайды.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Әр оқушының қабілетіне байланысты тапсырмалар беремін

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау

-Өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау кестесін толтыру

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қауіпсіздік техникасы:

Жұмысты орындау үшін материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдалану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Мақсаты мен міндеттері орындалды

Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы

Сабақ өз деңгейінде өтті

Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім

Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1. бас бармақ арқылы бағалау

2. екі топқа бөлу арқылы

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1. Оқушылардың ұйымшылдығы

2. Акт пайдаландым

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1.Оқушылардың жылдамдығын білдім

2. АКТ пайдаланып көрме байқауларынан тәжірибие алу




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!