|
Тақырыбы:Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы) |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
||||
|
Сынып:мектепалды даярлық |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
ҰОҚ оқытылу мақсаты |
О.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру О.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту О.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.) О.1.5.1. Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжау О.2.З.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық тәрбиеленушілер: Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Жанрларды ерекшеліктері бойынша таниды. Көпшілік тәрбиеленушілер: Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді. Кейбір тәрбиеленушілер: Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжамдайды. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: талқылау барысында қайсы? қандай? қашан? қайда? қай? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады. Әдеби жанрларды ажыратады. Көптілділік: шырша - елка -fir-tree Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: бәрі ыстық, ауыл, алыс түп. Пікір алмасу сұрақтары: Президенттік шыршаны қай жерден көрдіңдер? Президенттік шыршаға қандай балалар қатысады? |
||||
|
Өткен ҰОҚ-де алған білім |
Сендер жаңа жыл мерекесіне қалай дайындаласыңдар? Президенттік шырша деп қандай шыршаны айтамыз? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
|||
|
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин.
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3-5 мин. |
(Ұ) Психологиялық жағымды көңіл күй қалыптастыру үшін педа- гог тәрбиеленушілермен «ғажайып ақшақарды» қолдарына алып, ойлаған тілектері мен армандарын айтады. Педагог балаларға Жаңа жыл мерекесі туралы сурет топтамаларын көрсетеді. Жұмбақ жасырады. Жасыл ине киімім, Жайлаймын тау биігін. Жаңа жылды тойласаң, Төріндемін үйіңнің. (Шырша) Көптілділік: шырша - елка -fir- tree (Ұ) Оқиғаның не жайында болатыны туралы болжамдайды. |
Шеңбер құру |
|||
|
III. Тақырып 6-27 минут
|
(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс: Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Өлеңді оқып, мазмұнын түсіндіреді. Өлең мазмұны бойынша сұрақтар:
Не туралы айтылған
(Т) Саусақ жаттығуы: Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу) Аққалаға толы арасы, (екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру) Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою) Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару) Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу) Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:
(Т) Саусақ жаттығуы: Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу) Аққалаға толы арасы, (екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру) Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою) Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару) Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу) Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды.
Өлеңді эмоциялық күймен 2-3 рет қайталайды, бірге жаттайды. 5-6 бала өлеңді жатқа айтады. (Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс.
Сол сыйлықтың суретін салу. |
Әліппе-дәптер |
|||
|
IV.ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия 28-30 мин.
|
Педаог қорытынды жасайды.- Не туралы айтылған? (Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау - өз жұмысын бағалап қорыту. Тәрбиеленушілер ҰОҚ-дегі өзінің жұмысына баға береді. Ештеңе түсінбедім - қызыл түспен, Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын - сары түспен, Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын - жасыл түспен.
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы)
Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы)
|
Тақырыбы:Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы) |
Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ |
||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И. |
||||
|
Сынып:мектепалды даярлық |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
ҰОҚ оқытылу мақсаты |
О.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру О.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту О.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.) О.1.5.1. Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжау О.2.З.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру. |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық тәрбиеленушілер: Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Жанрларды ерекшеліктері бойынша таниды. Көпшілік тәрбиеленушілер: Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді. Кейбір тәрбиеленушілер: Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжамдайды. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: талқылау барысында қайсы? қандай? қашан? қайда? қай? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады. Әдеби жанрларды ажыратады. Көптілділік: шырша - елка -fir-tree Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: бәрі ыстық, ауыл, алыс түп. Пікір алмасу сұрақтары: Президенттік шыршаны қай жерден көрдіңдер? Президенттік шыршаға қандай балалар қатысады? |
||||
|
Өткен ҰОҚ-де алған білім |
Сендер жаңа жыл мерекесіне қалай дайындаласыңдар? Президенттік шырша деп қандай шыршаны айтамыз? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
|||
|
І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 мин.
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3-5 мин. |
(Ұ) Психологиялық жағымды көңіл күй қалыптастыру үшін педа- гог тәрбиеленушілермен «ғажайып ақшақарды» қолдарына алып, ойлаған тілектері мен армандарын айтады. Педагог балаларға Жаңа жыл мерекесі туралы сурет топтамаларын көрсетеді. Жұмбақ жасырады. Жасыл ине киімім, Жайлаймын тау биігін. Жаңа жылды тойласаң, Төріндемін үйіңнің. (Шырша) Көптілділік: шырша - елка -fir- tree (Ұ) Оқиғаның не жайында болатыны туралы болжамдайды. |
Шеңбер құру |
|||
|
III. Тақырып 6-27 минут
|
(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс: Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Өлеңді оқып, мазмұнын түсіндіреді. Өлең мазмұны бойынша сұрақтар:
Не туралы айтылған
(Т) Саусақ жаттығуы: Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу) Аққалаға толы арасы, (екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру) Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою) Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару) Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу) Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды (Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:
(Т) Саусақ жаттығуы: Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу) Аққалаға толы арасы, (екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру) Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою) Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару) Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу) Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды.
Өлеңді эмоциялық күймен 2-3 рет қайталайды, бірге жаттайды. 5-6 бала өлеңді жатқа айтады. (Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс.
Сол сыйлықтың суретін салу. |
Әліппе-дәптер |
|||
|
IV.ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия 28-30 мин.
|
Педаог қорытынды жасайды.- Не туралы айтылған? (Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау - өз жұмысын бағалап қорыту. Тәрбиеленушілер ҰОҚ-дегі өзінің жұмысына баға береді. Ештеңе түсінбедім - қызыл түспен, Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын - сары түспен, Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын - жасыл түспен.
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз













