Материалдар / Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Президенттік шырша (өлең) (Өтепберген Ақыпбекұлы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
1666
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Президенттік шырша (өлең)(Өтепберген Ақыпбекұлы)

Мектеп: «Теректі негізгі мектебі» ММ
Күні:



Педагогтің аты-жөні: Ахметова Г.И.

Сынып:мектепалды даярлық



Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсатыО.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруО.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтуО.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.)О.1.5.1. Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжауО.2.З.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру.
Күтілетін нәтижеБарлық тәрбиеленушілер:Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.Жанрларды ерекшеліктері бойынша таниды.Көпшілік тәрбиеленушілер:Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады.Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіреді.Кейбір тәрбиеленушілер:Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжамдайды.
Тілдік мақсатТәрбиеленушілер: талқылау барысында қайсы? қандай? қашан? қайда? қай? деген сұрақтары бар сөздерді пайдалана алады.Әдеби жанрларды ажыратады.Көптілділік: шырша - елка -fir-treeНегізгі терминдер мен сөз тіркестері: бәрі ыстық, ауыл, алыс түп.Пікір алмасу сұрақтары:Президенттік шыршаны қай жерден көрдіңдер?Президенттік шыршаға қандай балалар қатысады?
Өткен ҰОҚ-де алған білімСендер жаңа жыл мерекесіне қалай дайындаласыңдар? Президенттік шырша деп қандай шыршаны айтамыз?


Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңілкүй орнату.0-2 мин.















II. Өмірліктәжірибенімаңыздандыру.Мақсатты болжам.3-5 мин.

(Ұ) Психологиялық жағымды көңіл күй қалыптастыру үшін педа-гог тәрбиеленушілермен «ғажайып ақшақарды» қолдарына алып,ойлаған тілектері мен армандарын айтады.Педагог балаларға Жаңа жыл мерекесі туралы сурет топтамаларынкөрсетеді.Жұмбақ жасырады.Жасыл ине киімім,Жайлаймын тау биігін.Жаңа жылды тойласаң,Төріндемін үйіңнің. (Шырша)Көптілділік: шырша - елка -fir- tree(Ұ) Оқиғаның не жайында болатыны туралы болжамдайды.

Шеңбер құру
III. Тақырып6-27 минут































(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
  • Суретте не болып жатыр деп ойлайсың?
  • Шырша айналасында кімдер жүр?
  • Балалар жаңа жыл мерекесіне қандай дайындықпен келген?
  • Сендер жаңа жыл мерекесіне қалай дайындалып жатырсыңдар? Педагог Өтепберген Ақыпбекұлының «Президенттік шырша» өлеңін ұсынады.
  • Өлеңді оқып, мазмұнын түсіндіреді.Өлең мазмұны бойынша сұрақтар:
  • Өлең ұнады ма?
  • Өлең қалай аталады?
  • Не туралы айтылған



  • «Туған жердің бәрі ыстық» деп неге айтамыз?
  • Президенттік шыршада балалар кімдермен танысады?
  • (Т) Саусақ жаттығуы:Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу)Аққалаға толы арасы,(екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру)Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою)Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару)Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу)Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс:
  • «Туған жердің бәрі ыстық» деп неге айтамыз?
  • Президенттік шыршада балалар кімдермен танысады?
  • (Т) Саусақ жаттығуы:Шыршалы өзен жағасы, (ауада шырша салу)Аққалаға толы арасы,(екі қолдың сұқ және ортаңгы саусақтарымен аяқ жасап, әр жаққа жүру)Әр аққала бір-бірін іздейді, (қолды шекесіне қою)Және шақырады, (алақандарын сәл жұмып, аузына апару)Шаттық биін билеуге. (ауада аққаланың суретін салу)Педагог өлеңді екінші рет қайталап оқиды.
  • Өлеңнің бірінші жолы қалай басталады?
  • Өлеңді эмоциялық күймен 2-3 рет қайталайды, бірге жаттайды. 5-6 бала өлеңді жатқа айтады.(Ұ) Әліппе-дәптермен жұмыс.
  • Теледидардан Президенттік шыршаны тамашаладың ба?
  • Саған қандай әсер қалдырды?
  • Президенттік шыршадан қандай сыйлық алғың келеді?
  • Сол сыйлықтың суретін салу.

    Әліппе-дәптер
    IV.ҰОҚ қорытындысы.Рефлексия28-30 мин.















    Педаог қорытынды жасайды.- Не туралы айтылған?(Ө, Қ) Рефлексиялық бағалау - өз жұмысын бағалап қорыту. Тәрбиеленушілер ҰОҚ-дегі өзінің жұмысына баға береді. Ештеңе түсінбедім - қызыл түспен,Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын - сары түспен,Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын - жасыл түспен.









    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!