Қашықтықтан оқыту кезіндегі бағалаудың ерекшелігі мен тиімділігі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтықтан оқыту кезіндегі бағалаудың ерекшелігі мен тиімділігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға қашықтықтан оқыту кезіндегі бағалаудың ерекшелігі мен тиімділігі туралы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қашықтықтан оқыту кезіндегі бағалаудың ерекшелігі мен тиімділігі







Қазіргі уақытта білім беру саласында болып жатқан , білім саласына түбегейлі өзгеріс енгізген өзгерістің бірі – қашықтықтан оқыту форматы.Бұл уақыт талабы болғандықтан, мұғалімдер өздерінің оқыту мен білім беру құзіреттілігіне басқаша қарауға тура келді. Соынмен қатар, білім үрдісіне қалыптастырушы бағалаудың баллдық жүйесі енді. Қалыптастырушы бағалаудың күнделікті іс-тәжірибесі барысында, оқушының меңгеру деңгейінің өлшемі мен ілгерілеуін анықтауда, оқыту үдерісінде төменгі әдіс-тәсілдерді «Қол сигналы», «Бағдаршам», «Қорытындылауға арналған карточка индексі», «Бір минуттық эссе», «Сөйлеу үлгілері», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Үш минуттық үзіліс», «Ауызекі баға», портфолио, журналдар, рубрикалар, сөзжұмбақтар, сұрақтар және тағы басқа түрлерін қолдануға болады. Қалыптастырушы бағалаудың 18 және одан да көп әдіс-тәсілдерін сабақтың әр түрлі кезеңдерінде: жаңа тақырыпты түсіндіруде, тапсырма орындау кезеңінде, мұғалімнің оқушыға жұмысының нәтижесін жақсарту мақсатымен кері байланыс ретінде ақпарат беру барысында да қолдануға болады. Мысалы, мұғалім оқушының жазба жұмысын тексеріп болған соң, оған баға қоймайды, әр түрлі қалыптағы сурет пен бояуларды қолданып белгілей алады. Әрбір белгі мен олардың түстері (сары, қызыл және жасыл, жұлдызша немесе қанатты белгілер) оқушының жауабындағы дұрыс немесе бұрыс орындалған жақтарын көрсетеді.Қазіргі уақытта қашықтықтан оқыту үрдісінде тиімді интернет платормадағы ресурстарды қолдануға болады. Онлайн – мектеп жүйесіндегі мұғалім өзі құрған сабақтары бойынша орындаған оқушылардың жұмыстарына қажетті кері байланыс жасапалыптастырушы бағалау жүргізе алады. «Online PAD». «KAHOT» «Quziz» интернет құралдарын қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырудың негізгі құралы ретінде пайдаланып,бағалау критерийлері мен тапсырмаларға дескрипторлар негізінде түсініктемелер, кері байланыс беруге болады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.01.2021
693
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі