Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі. Ағзаны қалпына келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шаңғы /кросс/коньки дайындығы |
Қысқа мерзімді жоспар |
||||
Сабақ тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі Ағзаны қалпына келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау |
Мектеп: Ақтөбе қаласының №57ЖББОМ |
||||
Күні:________________ |
Мұғалімнің аты-жөні: Кайдакова И.К. |
||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады. Денсаулықты нығайтуға бағытталған жаттығуларды түсінеді. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қауіпсіздік мәселесінен хабардар |
|||||
Оқушылардың кейбірі орындай алады: Жаттығулар түрлерінің қауіпсіздігін біледі. |
|||||
Тілдік құндылық: 3 тілдік: |
Сөре – старт -start. Мәре – финиш – finish Секундомер – секундомер – stopwatch, Мәре – финиш – finish |
||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы: Қауіпсіздік техникасын сақтап, жаттығуларды орындау. |
||||
Диалог: |
Талқылауға арналған сұрақтар: Қысқы спорт түрлерін ата? Денсаулығымызды қалай нығайта аламыз? |
||||
Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Қыс мезгілінде қандай спортпен айналысуға болады? Қауіпсіздік ережесі туралы не білеміз ? |
|||||
Блум таксономиясы: |
Қолдану |
||||
Рухани құндылықтар. Дағдылар. |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы- халқымыздың ұлы мұраты, жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық». |
||||
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, ағылшын |
||||
АКТ – қолдану: |
Акт – ны пайдалану |
||||
Жоспар |
|||||
Сабақтың жоспарланған уақыт: |
Жоспарланған іс-әрекет: |
Ресурстар: |
|||
Белсенді оқыту: Сабақтың басы:12 ЖДЖ
|
Сәлемдесу. «Жақсы тілек-жылы жүрек» шеңбері. Шеңбер құрып,бәріміз бір-бірімізбен жүрекпен бүгінгі сабаққа сәттілік тілейміз Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу: 1 топ 2 топ 3 топ Жүру, жүгіру жаттығулары а) спорттық жүру; ә) екпін алып жүгіру; б) аяақты қайшылау в) оң, сол қапталмен, аяақты қайшылап; д) артпен жүгіру е) жүріске көшу; з) демді қалпына келтіру 1. Басқа арналған жаттығулар: А) Басты бұру. Б.қ. Аяқ иық кеңдігінде, қол белде, басты 1-алға, 2-артқа, 3-солға, 4-оңға бұрамыз. Ә) Басты айналдыру.Б.қ. Аяқ иық кеңдігінде, қол белде, басты 1-4солға, 1-4-оңға айналдырамыз.2. Қолға арналған жаттығулар: А) қолды иықтан айналдыру, секіріп. Б.қ. Аяқ иық кеңдігінде, қолды алға 4рет айналдырып, сол аяқпен секіру, артқа 4рет айналдырып, оң аяқпен секіріп орындаймыз. Ә) қолды білектен, шынтақтан, иықтан айналдыруБ.қ. Аяқ сол қалыпта, қол кеуде алдында, 4-рет білекті, 4-рет шынтақта, 4-рет иықты айналдырамыз. 3. Белге арналған жаттығулар. А) белді айналдыру.Б.қ. Аяқ иық кеңдігінде, қол белді, белді 4рет солға, 4рет оңға айналдырамыз; Ә) белді оңға және солға серпу. Б.қ. Аяқ сол қалыпта, оңнан солға 4-рет солға , солдан оңға 4-рет оңға серпілеміз. 4. Аяққа арналған жаттығулар. А)оң , сол және екі аяқпен секіруБ.қ. Аяқ иық кеңдігінде, 4рет сол аяқпен, 4-рет оң аяқпен, 4рет екі аяқты қосып, қолды шапаттап орындау. Б)Аяқтың басын айналдыру. Б.қ. Аяқ иық кеңдігінде, сол аяқтың басына тұрамыз, 4-ретішке қарай, 4рет сыртқа қарай айналдырамыз Талқылауға арналған сұрақтар: Қысқы спорт түрлерін ата? Денсаулығымызды қалай нығайта аламыз? Неліктен екенін айта аласыңдар ма? Қыс мезгілінде қандай спортпен айналысуға болады? Қауіпсіздік кережесін белеміз бе? |
|
|||
Сабақтың ортасы 25мин. Тарихпен байланыс:
Ағылшынмен байланыс
Қолдану:
Саралау: |
Шаңғы спорты, дене тәрбиесі жүйесіндегі қысқы спорт түрлері негізгілерінің бірі. Бұл спорт түрлерінің қатарына шаңғымен жарысу, шаңғымен тұғырдан секіру, шаңғы қоссайысы және тау шаңғысы, биатлон түрлері енеді. Бұлардың барлығы да қысқы Азия ойындардың, қысқы Олимпиялық ойындардың бағдарламаларында бар.Шаңғы спортынан алғашқы ресми жарыс 1767 жылы Норвегияда өтті. Ол адамның бойындағы шыдамдылық, күш шапшаңдық, батылдық, ептілік, табандылық, айналаңды бақылау сияқты аса керек қасиеттерді өкпенің сыйымдылығын жан-жақты дамытады. Ш. Спортымен айналысу кезінде адамның барлық дене мүшелері жұмыс істейді. Сондықтан ол жан-жақты жетілуге, дамуға, шынығуға негіз салады. Сөре – старт -start. Қашықтық- расстояние- distance. Жылдамдық-скорость-speed. Мәре – финиш – finish Секундомер – секундомер – stopwatch, Тапсырма: Төменде суретте көрсетілген жаттығуларды орындаңыз, техника қауіпсіздігн сақтаңыз Эстафеталық ойындар арқылы,оқушылардың дене дайындық денгейіне қарай, үш топқа бөлу. 1 топ 2 топ 3 топ А тобы В тобы С тобы А. Жаттығулар техникасын толық орындайды Жаттығуды көрсете алады. Жаттығукезінде қауіпсіздік техникасын сақтайды. В. Денсаулықтырын нығайту арқылы жылдамдықты дамытуды талап етеді Дене жаттығуларын орындау кезінде қателіктер жібереді С. Жалпы дамыту жаттығуларын орындай алады. Қауіпсіздік ережелерін толық сақтай аламйды. Жаттығудың реттілігін орындауда қиналады. |
|
|||
Дескриптор: |
-Жаттығуларды орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды -жаттығуларды ретімен орындайды. |
|
|||
Сабақтың соңы: 3 Қалыптастырушы бағалау: |
1 орын – өте жақсы балалар! 2 орын – жарайсыңдар, келесіде 1ші топты озатындарыңа сенемін! 3 орын – сендерге үлкен құрмет балалар, өте жақсы белсендік таныттыңдар! |
|
|||
Кері байланыс: |
Оқушылар бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасау. Бағдаршам – оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсетудің жылдам тəсілі. Оқушыларға қызыл, сары жəне жасыл түсті карточкалар беріледі. Оқушылар: толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ; түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ; түсінбесе сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді. |
||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
|
|
|||
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|||
Жалпы бағалау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |