Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа дене шынықтырудан сабақ беретін мұғалімдергесабақ беретін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Наурыз 2021
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету

Мектеп:

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Оқу мақсаты

5.3.3.1 ­ түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді біледі.

Оқушылар көпшілігі орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді түсінеді.

Кейбір оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді қолданады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік.

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды?

Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз?

Алдыңғы оқу

Қорғанысты ойын.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау.


Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік.

Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.



Ортасы


Тапсырма:

Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетіңіз және дене жүктемелерінің айырмашылығы мен оның ағзаға тигізетін әсерін анықтаңыз.


Дескриптор: білім алушыға

орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетеді; қашықтықтағы дене жүктемелерінің айырмашылығын

ажыратады;

орта және алыс қашықтыққа жүгіру дағдысында ағзаға (тыныс


алу, бұлшық ет) тигізетін әсерді анықтайды.



Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық.

Секундамер


Соңы


Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру.


Қосымша ақпарат

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім.

Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім.

Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім.

байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау.

Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым.

Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін.

Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін.

Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын.




Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________




Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету

Мектеп:

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Оқу мақсаты

5.3.3.1 ­ түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді біледі.

Оқушылар көпшілігі орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді түсінеді.

Кейбір оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді қолданады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік.

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды?

Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз?

Алдыңғы оқу

Қорғанысты ойын.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау.


Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік.

Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.



Ортасы


Тапсырма:

Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетіңіз және дене жүктемелерінің айырмашылығы мен оның ағзаға тигізетін әсерін анықтаңыз.


Дескриптор: білім алушыға

орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетеді; қашықтықтағы дене жүктемелерінің айырмашылығын

ажыратады;

орта және алыс қашықтыққа жүгіру дағдысында ағзаға (тыныс


алу, бұлшық ет) тигізетін әсерді анықтайды.



Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық.

Секундамер


Соңы


Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру.


Қосымша ақпарат

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім.

Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім.

Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім.

байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау.

Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым.

Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін.

Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін.

Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын.




Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________



Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету

Мектеп:

Уақыты:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Оқу мақсаты

5.3.3.1 ­ түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу

Сабақтың мақсаттары

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!