Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету |
Мектеп: |
|||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||
Оқу мақсаты |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді біледі. |
|||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді түсінеді. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді қолданады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
|||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды? |
||||||
Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
||||
Ортасы |
Тапсырма: Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетіңіз және дене жүктемелерінің айырмашылығы мен оның ағзаға тигізетін әсерін анықтаңыз.
Дескриптор: білім алушыға орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетеді; − қашықтықтағы дене жүктемелерінің айырмашылығын ажыратады; орта және алыс қашықтыққа жүгіру дағдысында ағзаға (тыныс алу, бұлшық ет) тигізетін әсерді анықтайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету |
Мектеп: |
|||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||
Оқу мақсаты |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді біледі. |
|||||
Оқушылар көпшілігі орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді түсінеді. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білуді қолданады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: қақпа,алаң, доп, басшы/капитан, рефери, команда, чемпионат, біріншілік. |
|||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: орта қашықтыққа жугіруді пайдасы және жугіру неге ұнайды? |
||||||
Не себепті (орта қашықтыққа жугіруді денсаулыққа пайдалы) деп ойлайсыз? |
||||||
Алдыңғы оқу |
Қорғанысты ойын. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Басы
|
Сапқа тұрғызу, амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтып таныстыру. Саптық жаттығулар, оңға, солға, шұғыл бұрылу. Жүру жаттығулары: Қолды жоғары көтеріп аяқтын ұшымен жүру. Қолды белге қойып, өкшемен жүру. Аяқтың ішкі –сыртқы қырымен жүру. Жартылай отырып жүру, толық отырып жүру. Жүгіру жаттығулары: оң, сол бүйірмен тіркеме адыммен жүгіру. Артқа қарап жүгіру. Тізені көтеріп жүгіру. Аяқты артқа сермеп жүгіру. Залда диоганалға жылдамдыққа жүгіру.Дем басу жаттығуларын орындау. Жалпы дамыту жаттағуларын орындау. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
||||
Ортасы |
Тапсырма: Орта және қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетіңіз және дене жүктемелерінің айырмашылығы мен оның ағзаға тигізетін әсерін анықтаңыз.
Дескриптор: білім алушыға орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасын көрсетеді; − қашықтықтағы дене жүктемелерінің айырмашылығын ажыратады; орта және алыс қашықтыққа жүгіру дағдысында ағзаға (тыныс алу, бұлшық ет) тигізетін әсерді анықтайды. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Секундамер |
||||
Соңы
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрады.Сабақты қорытындылап, бағалау. Үйге тапсырма беру. |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||
Сабақты орындау барысында уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырма бердім. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп бердім. Әлсіз оқушыларға жеңілдетілген тапсырманы бердім. |
байқау,тыңдау,сұрақ қою, оқушылардың өзін- өзі бағалау, кері байланыс ұсыну арқылы, мақсатты түрде оқуға уәждеу, мақтау-мадақтау әдістері арқылы бағалау. |
Тарих, геометрия пәндерімен байланыстырдым. Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіремін. Жугіру тәсілдерін бейне жазбадан көрсетемін. Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, жауапкершіліктерін арттырамын. |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _________________________________________________________________
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету |
Мектеп: |
|||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||
Оқу мақсаты |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
|||||
Сабақтың мақсаттары |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |