Материалдар / "Қазақ әдебиеті пәнінен жұмыс дәптері" авторлық бағдарлама

"Қазақ әдебиеті пәнінен жұмыс дәптері" авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәптер оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, ізденгіштік белсенділік дағдысын қалыптастырады, өз бетімен жұмыс жасауға ынталандырып, табысты білім алуға жетелейді. Сындарлы оқыту теориясы оқушы мен мұғалімнің белсенді шығармашылық қызметін арттырумен қатар оқушыларға өз білімін критерий арқылы бағалауға мүмкіндік береді. Жұмыс дәптері пән мұғалімдері мен оқушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1266
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

орта жалпы білім мектебінің6-cынып оқушысы___________________________________________ Ж Ұ М Ы С Д Ә П Т Е Р І























































Аудандық білім беру бөлімінің сараптама кеңесінде қаралып, аудан көлемінде таратуға ұсынылды.Хаттама № 17 тамыз, 2015 жылЖасақтаған: Мукашева С.Б.- қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміРецензенттер: Мурзашева Л.С қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміҰсынылып отырған жұмыс дәптері - жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің 6-сыныбына арналған «Қазақ әдебиеті» оқулығына қосымша құрал болып табылады. Жұмыс дәптері жаңа инновациялық технология бойынша жасақталған. Қосымша құралдағы тапсырмалар арқылы, оқушы жаңа білім бойынша түсінігін жинақтап, өзіндік қорытынды жасауға дағдыланады. Дәптер оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, ізденгіштік белсенділік дағдысын қалыптастырады, өз бетімен жұмыс жасауға ынталандырып, табысты білім алуға жетелейді. Сындарлы оқыту теориясы оқушы мен мұғалімнің белсенді шығармашылық қызметін арттырумен қатар оқушыларға өз білімін критерий арқылы бағалауға мүмкіндік береді. Жұмыс дәптері пән мұғалімдері мен оқушыларға арналған.











































МазмұныБатырлар жыры туралы түсінік...........................4 бет«Қобыланды батыр» жыры..............................5-6 бет«Алпамыс батыр» жыры.................................7-9 бетД.Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» ......................................................9-10 бетС.Аронұлы «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері» ....................................................11-12 бет А.Құнанбайұлы «Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ»........................................12-13бет«Отыз бірінші сөз»............................................14 бет«Әсемпаз болма әрнеге»............................15-16 бетШ.Құдайбердіұлы «Адамдық борышың», «Жолама, қулар, маңайға» 16-18 бет С.Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып»,«Мен -қазақ»..............18-20 бетА.Байтұрсынұлы «Қара бұлт», «Анама хат»..................................................21-22 бетМ.Жұмабаев «Қазақ тілі», «Мен кім?».................................................... 22-24 бетС.Сейфуллин «Далада»................................24-27 бетБ. Майлин «Түйебай» әңгімесі.................. 27-28 бетІ.Жансүгіров «Анам тілі», «Домбыра», «Күйге» ........................................................28-30 бетМ.Әуезов «Біржан сал Абай ауылында».........................................30-32 бетПайдаланылған әдебиеттер............................33 бет



























Батырлар жыры туралы түсінік

1.Батырлар жырына тән сипаттар қандай:
  • __________________
  • __________________
  • __________________
  • __________________
  • __________________
  • __________________


2.Батырлар жырлары мен ертегілерді салыстырыңдар?

Батырлар жыры.АйырмашылығыҰқсастығыЕртегілерАйырмашылығы




































3. Батырлар жырының кейіпкерлеріне айналған қандай тарихи тұлғаларды білесің? Олар тарихта қандай ерліктер көрсеткен?
  • ___________________________________
  • ___________________________________
  • ___________________________________
  • ___________________________________
  • ___________________________________
  • ___________________________________


«Қобыланды батыр» жыры
  • Қобыланды батырға мінездеме жаса?
Мінезі Қай оқиға тұсында?
























  • Қобыланды мен Қараманға салыстырмалы мінездеме жаса?
Қобыланды батырҰқсас қасиеттеріҚараман батыр






























  • Құртқаға мінездеме жаса?
Мінезі Қай оқиға тұсында?






























4.Тайбурылдың шабысынан айшықты сөздерді тап? Сөздерді белгіле.

Сонда бурыл гуледі, Табаны жерге тимеді,Көлденең жатқан көк тастыТіктеп тиген тұяғы Саз балшықтай иледі...Арандай аузын ашады, Аяғын топ-топ басады. Бір төбенің тозаңынБір төбеге қосады.Кешке таман ТайбурылЖын қаққанға ұқсады, Құлан менен құлжаныңҰзатпай алдын тосады.Көл жағалай отырғанКөкқұтан мен қарабайКөтеріліп ұшқанша,Белінен басып асады.Дуадақ пен жек қалды, Әлде өтірік, әлде шынАқ қарабас, лашын, Өлген құсты жеп қалды.Ебелек ұшпас елсізден,Көбелек ұшпас көлсізден,Адам жүрмес жерлерден,Батпақ, лай көлдерден,Асқар-асқар белдерден,Жалғыз шауып жол шекті
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ