Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ
ҮЛГІСІ
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сатыбалдиева Л.
Пән/Сынып:
қазақ тілі,
8-сынып
Қай аптаның нешінші
сабағы
4-тоқсан, -апта, № 3
сабақ
Тарау немесе бөлім
атауы:
8-бөлім: Театр өнері және
мәдениет
Сабақтың
тақырыбы:
Қазақ драма театрлары.
Бұйрықты сөйлем
Оқу
мақсаттары:
О.8.2.7.1.ғаламтор,
энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме
жасау;
ӘТН.8.4.4.4. жай сөйлемдерді
айтылу мақсатына сай
қолдану;
Сабақ
мақсаты:
Барлық оқушылар
үшін:ғаламтор,
энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолданады.
Көпшілік оқушылар
үшін:ғаламтор,
энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме
жасайды.
Кейбір оқушылар
үшін:ғаламтор,
энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме
жасайды;
жай сөйлемдерді айтылу
мақсатына сай қолданады;
Бағалау
критериі:
*ғаламтор,
энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді
дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме
жасайды;
* жай сөйлемдерді айтылу
мақсатына сай қолданады;
Саралап оқыту
тапсырмалары
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Уақыты
Кезеңдері
Сабақтың
мазмұны
Мұғалімнің бақылауы мен
зерттеуі не?
Ресурстар
1
минут
Ұйымдастыру
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар?
8-сыныптың қазақ тілі пәніне
қош келдіңіздер!
Сабағымыздың тақырыбы: «Қазақ
драма театрлары»
Бүгінгі
сабақта:
Сенің
меңгеретінің:
Қазақ драма
теартларын
Бұйрықты
сөйлем
Тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша тезистік жоспар құрып, шағын эссе
жазады.
Жай сөйлемдерді айтылу
мақсатына қарай қолданады.
Призентация, аудиожазба,
кітап, дәптер
3
минут
Сабақ
басы
«Миға
шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында еліміздегі театрлардың суреті
көрсетіледі. Ой қозғау сұрақтарын қояды. Сыныптағы оқушылардың
пікірін толықтырады.Өз ойымен бөліседі.Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Айтылым.
Балалар суреттен не көріп
тұрсыңдар?
М.Әуезов атындағы қазақ драма театры туралы
қандай ақпарат
білесің?
Театрдың
жанрларын ата?
Театр деген сөзді қалай сиппаттауға
болады?
Ықтимал
жауап:
Суреттен Алматы қаласында орналасқан
М.О.Әуезов атындағы драма театрын көріп тұрмын.1961 жылы театрға
жазушы есімі берілген. Онда көптеген қойылымдар қойылған. Солардың
ішіндегісі М.Әуезовтың «Абай», «Еңлік-Кебек» , «Қобыланды»
спектакльдері. Драма, трагедия, комедия, мелодрама, траго-комедия
сияқты театр жанрларын білемін.Театр (грек.theatron – ойын-сауық орны;
ойын-сауық) – сахналық өнердің өмір
көріністерін драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз
алдында актерлер күшімен бейнелейтін бір түрі; ойын-сауық
немесе спектакль; түрлі сахналық ойын-сауықтар, сонымен қатар
жалпы мәдени
шаралар өткізілетін
орын-жай.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Суреттер,сұрақтар
6
минут
Сабақ
ортасы
1-тапсырма. Аудиожазба қойылады. Мұғалім
тапсырманы қалай орындау керегін түсіндіреді. Мұғалім мәтіннің түп
нұсқасын таратып береді.
Тыңдалым.
Айтылым.
Оқушылар «Театр тарихы»
мәтінін тыңдайды және мәтіндегі негізгі ойды ақындайтын тірек
сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр тарихы»
тақырыбында
әңгімелеседі. Мұғалім мәтіннің түп
нұсқасын таратып, оқушылар әңгімесінің мәтінмен сәйкестігін
анықтайды.
Дескриптор:
Жалпы -4
балл.
Аудиожазбаны
тыңдайды.
Негізгі ойды
айқындайды.
Тірек сөздерді
табады.
Мәтіннің түп нұсқасымен
салыстырады.
Ықтимал
жауап:М.О.Әуезов атындағы драма
театры жайында аудиожазба тыңдадым. Мәтінде теартдың тарихы,
жазушының есіміне берілуі, сонымен қатар онда қойылған атақты
жазушылардың
Шығармаларына қойылған
спектакльдер жайында және де рөльді сомдаған актерлер туралы
айтылып отыр.
Негізгі ақпарат: М.О.Әуезов
атындағы драма театры.
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады