Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сатыбалдиева Л.

    Пән/Сынып:

    қазақ тілі, 8-сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    4-тоқсан, -апта, № 3 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    8-бөлім: Театр өнері және мәдениет

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем

    Оқу мақсаттары:

    О.8.2.7.1.ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

    ӘТН.8.4.4.4. жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолдану;

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.

    Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды.

    Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;

    жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;

    Бағалау критериі:

    * ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;

    * жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Уақыты

    Кезеңдері

    Сабақтың мазмұны


    Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

    Ресурстар

    1 минут


    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар?

    8-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер!

    Сабағымыздың тақырыбы: «Қазақ драма театрлары»

    Бүгінгі сабақта:

    Сенің меңгеретінің:

    1. Қазақ драма теартларын

    2. Бұйрықты сөйлем

    3. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша тезистік жоспар құрып, шағын эссе жазады.

    4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолданады.



    Призентация, аудиожазба, кітап, дәптер

    3 минут

    Сабақ басы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында еліміздегі театрлардың суреті көрсетіледі. Ой қозғау сұрақтарын қояды. Сыныптағы оқушылардың пікірін толықтырады.Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



    Айтылым.

    1. Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар?

    2. М.Әуезов атындағы қазақ драма театры туралы қандай ақпарат білесің?

    3. Театрдың жанрларын ата?

    4. Театр деген сөзді қалай сиппаттауға болады?



    Ықтимал жауап:

    Суреттен Алматы қаласында орналасқан М.О.Әуезов атындағы драма театрын көріп тұрмын.1961 жылы театрға жазушы есімі берілген. Онда көптеген қойылымдар қойылған. Солардың ішіндегісі М.Әуезовтың «Абай», «Еңлік-Кебек» , «Қобыланды» спектакльдері. Драма, трагедия, комедия, мелодрама, траго-комедия сияқты театр жанрларын білемін. Театр (грек. theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) – сахналық өнердің өмір көріністерін драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз алдында актерлер күшімен бейнелейтін бір түрі; ойын-сауық немесе спектакль; түрлі сахналық ойын-сауықтар, сонымен қатар жалпы мәдени шаралар өткізілетін орын-жай.




    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Суреттер,сұрақтар

    6 минут


















    Сабақ ортасы

    1-тапсырма.
    Аудиожазба қойылады. Мұғалім тапсырманы қалай орындау керегін түсіндіреді. Мұғалім мәтіннің түп нұсқасын таратып береді.



    Тыңдалым.

    Айтылым.



    Оқушылар «Театр тарихы» мәтінін тыңдайды және мәтіндегі негізгі ойды ақындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр тарихы» тақырыбында әңгімелеседі.
    Мұғалім мәтіннің түп нұсқасын таратып, оқушылар әңгімесінің мәтінмен сәйкестігін анықтайды.



    Дескриптор:

    Жалпы -4 балл.

    Аудиожазбаны тыңдайды.

    1. Негізгі ойды айқындайды.

    2. Тірек сөздерді табады.

    Мәтіннің түп нұсқасымен салыстырады.



    Ықтимал жауап: М.О.Әуезов атындағы драма театры жайында аудиожазба тыңдадым. Мәтінде теартдың тарихы, жазушының есіміне берілуі, сонымен қатар онда қойылған атақты жазушылардың

    Шығармаларына қойылған спектакльдер жайында және де рөльді сомдаған актерлер туралы айтылып отыр.

    Негізгі ақпарат: М.О.Әуезов атындағы драма театры.

    Қосымша ақпарат: Спектакльдер мен актерлер.

    Тірек сөздер: театр,драма, қойылым, спектакль, актер.

    ҚБ: Қол шапалақтау арқылы жүзеге асады


    Аудиожазба, мәтін




    3 минут















    2- тапсырма : Жәй сөйлемнің түрлерін сәйкестендіріңдер.



    Жазылым:



    Жәй сөйлемнің түрлері

    Мысалдар

    Хабарлы сөйлем

    Мерекелеріңізбен құттықтаймын!

    Лепті сөйлем

    Ертең жиналысқа кешікпей кел.

    Сұраулы сөйлем

    Жиналыс сағат сегізде басталады.

    Бұйрықты сөйлем

    Неге күлдіңіз?





    Дескриптор:

    Жалпы -3 балл.

    1. Жәй сөйлемдерді еске түсіреді

    2. Жәй сөйлемнің түрлерін сәйкестендіреді.



    Ықтимал жауап:

    Жәй сөйлемнің түрлері

    Мысалдар

    Хабарлы сөйлем

    Жиналыс сағат сегізде басталады.

    Лепті сөйлем

    Мерекелеріңізбен құттықтаймын!

    Сұраулы сөйлем

    Неге күлдіңіз?

    Бұйрықты сөйлем

    Ертең жиналысқа кешікпей кел.




    ҚБ: Оқушылар әр ақпаратты тыңдай отырып, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» айтады







    14 минут



    3- тапсырма:

    Жай сөйлемнің анықтамасын еске түсіреді. « Мұхтар Әуезов атындағы театр»атты эссе тақырыбын ұсынады.



    Жазылым.

    Қазақтың бас театры тақырыбы бойынша жинақталған материалдарды пайдаланып,

    « Мұхтар Әуезов атындағы театр» тақырыбында эссе жазады. Эссе жазу барысында жай сөйлемді айтылу мақсатына қарай қолданады.



    Дескриптор:

    Жалпы -3 балл.

    1. Эссе жазады.

    2. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолданады.


    Ықтимал жауап:


    Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театры - Алматыдағы ірі қазақ театрларының бірі. 

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сатыбалдиева Ләззат Сабитқызы
    17 Мамыр 2021
    527
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сатыбалдиева Л.

    Пән/Сынып:

    қазақ тілі, 8-сынып

    Қай аптаның нешінші сабағы

    4-тоқсан, -апта, № 3 сабақ

    Тарау немесе бөлім атауы:

    8-бөлім: Театр өнері және мәдениет

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ драма театрлары. Бұйрықты сөйлем

    Оқу мақсаттары:

    О.8.2.7.1.ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

    ӘТН.8.4.4.4. жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолдану;

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады.

    Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды.

    Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;

    жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;

    Бағалау критериі:

    * ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;

    * жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;

    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Уақыты

    Кезеңдері

    Сабақтың мазмұны


    Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

    Ресурстар

    1 минут


    Ұйымдастыру

    Сәлеметсіздер ме, оқушылар?

    8-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер!

    Сабағымыздың тақырыбы: «Қазақ драма театрлары»

    Бүгінгі сабақта:

    Сенің меңгеретінің:

    1. Қазақ драма теартларын

    2. Бұйрықты сөйлем

    3. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша тезистік жоспар құрып, шағын эссе жазады.

    4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолданады.



    Призентация, аудиожазба, кітап, дәптер

    3 минут

    Сабақ басы

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында еліміздегі театрлардың суреті көрсетіледі. Ой қозғау сұрақтарын қояды. Сыныптағы оқушылардың пікірін толықтырады.Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



    Айтылым.

    1. Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар?

    2. М.Әуезов атындағы қазақ драма театры туралы қандай ақпарат білесің?

    3. Театрдың жанрларын ата?

    4. Театр деген сөзді қалай сиппаттауға болады?



    Ықтимал жауап:

    Суреттен Алматы қаласында орналасқан М.О.Әуезов атындағы драма театрын көріп тұрмын.1961 жылы театрға жазушы есімі берілген. Онда көптеген қойылымдар қойылған. Солардың ішіндегісі М.Әуезовтың «Абай», «Еңлік-Кебек» , «Қобыланды» спектакльдері. Драма, трагедия, комедия, мелодрама, траго-комедия сияқты театр жанрларын білемін. Театр (грек. theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) – сахналық өнердің өмір көріністерін драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз алдында актерлер күшімен бейнелейтін бір түрі; ойын-сауық немесе спектакль; түрлі сахналық ойын-сауықтар, сонымен қатар жалпы мәдени шаралар өткізілетін орын-жай.




    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Суреттер,сұрақтар

    6 минут


















    Сабақ ортасы

    1-тапсырма.
    Аудиожазба қойылады. Мұғалім тапсырманы қалай орындау керегін түсіндіреді. Мұғалім мәтіннің түп нұсқасын таратып береді.



    Тыңдалым.

    Айтылым.



    Оқушылар «Театр тарихы» мәтінін тыңдайды және мәтіндегі негізгі ойды ақындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр тарихы» тақырыбында әңгімелеседі.
    Мұғалім мәтіннің түп нұсқасын таратып, оқушылар әңгімесінің мәтінмен сәйкестігін анықтайды.



    Дескриптор:

    Жалпы -4 балл.

    Аудиожазбаны тыңдайды.

    1. Негізгі ойды айқындайды.

    2. Тірек сөздерді табады.

    Мәтіннің түп нұсқасымен салыстырады.



    Ықтимал жауап: М.О.Әуезов атындағы драма театры жайында аудиожазба тыңдадым. Мәтінде теартдың тарихы, жазушының есіміне берілуі, сонымен қатар онда қойылған атақты жазушылардың

    Шығармаларына қойылған спектакльдер жайында және де рөльді сомдаған актерлер туралы айтылып отыр.

    Негізгі ақпарат: М.О.Әуезов атындағы драма театры.

    Қосымша ақпарат: Спектакльдер мен актерлер.

    Тірек сөздер: театр,драма, қойылым, спектакль, актер.

    ҚБ: Қол шапалақтау арқылы жүзеге асады


    Аудиожазба, мәтін




    3 минут















    2- тапсырма : Жәй сөйлемнің түрлерін сәйкестендіріңдер.



    Жазылым:



    Жәй сөйлемнің түрлері

    Мысалдар

    Хабарлы сөйлем

    Мерекелеріңізбен құттықтаймын!

    Лепті сөйлем

    Ертең жиналысқа кешікпей кел.

    Сұраулы сөйлем

    Жиналыс сағат сегізде басталады.

    Бұйрықты сөйлем

    Неге күлдіңіз?





    Дескриптор:

    Жалпы -3 балл.

    1. Жәй сөйлемдерді еске түсіреді

    2. Жәй сөйлемнің түрлерін сәйкестендіреді.



    Ықтимал жауап:

    Жәй сөйлемнің түрлері

    Мысалдар

    Хабарлы сөйлем

    Жиналыс сағат сегізде басталады.

    Лепті сөйлем

    Мерекелеріңізбен құттықтаймын!

    Сұраулы сөйлем

    Неге күлдіңіз?

    Бұйрықты сөйлем

    Ертең жиналысқа кешікпей кел.




    ҚБ: Оқушылар әр ақпаратты тыңдай отырып, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» айтады







    14 минут



    3- тапсырма:

    Жай сөйлемнің анықтамасын еске түсіреді. « Мұхтар Әуезов атындағы театр»атты эссе тақырыбын ұсынады.



    Жазылым.

    Қазақтың бас театры тақырыбы бойынша жинақталған материалдарды пайдаланып,

    « Мұхтар Әуезов атындағы театр» тақырыбында эссе жазады. Эссе жазу барысында жай сөйлемді айтылу мақсатына қарай қолданады.



    Дескриптор:

    Жалпы -3 балл.

    1. Эссе жазады.

    2. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолданады.


    Ықтимал жауап:


    Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театры - Алматыдағы ірі қазақ театрларының бірі. 

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    17.05.2021
    527
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сатыбалдиева Ләззат Сабитқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации