
Меңдіғалиев Жеткеншек Меңдіғалиұлы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 45 материал
«Қытайдан жеткен сәлемдеме»әңгімелерінде «Намаздыгер мен ақшамның ортасы күн күркіреп көктемнің кіндігін кескен»¬-деп басталады.Әңгіменің басталуынан- ақ баяндалатын оқиғада сағыныш,өткен өмірге көз жүгіртетінін әу, бастан хабарлап тұрғандай.Базаркүлдің -Әй,шал не естігенің бар.Әлгі туыс қуалап шекара асып кеткен Тақай оралыпты-деуінде үлкен сыр ақтарылатыны мәлім. Өмірбайдың оқыс оянып кеткендей көзі алақтап жүрмей тізе бүккен әйеліне, талтайып тұра қалған қара сиырға ,талмай ұмытылған қара бұзауға қарағыштай берді.Өмірбайдың таңдануын іс-қимыл әрекетпен –ақ жеткізіп отырғаны.Жазушының –шебер суреткерлігінің бір дәлелі.Базаркүлдің мінезі –и, и қақсайып мынаны,Шаяқ кемпір.....23 бет, деген сөзден-ақ айтылғандай. «Өмірбайдың жанарын жасқан бір мұнар көлбеңдеп тұрып алды»Өмірбайдың өткен өмірінен сыр шертетіні айдан анық екенін,бәсекеден белгілі болып тұр.
Қазақ әдебиеті
Мақала
10 сынып
Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
8 сынып
Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
8 сынып
Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
8 сынып
Барлық оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады. Көпшілік оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды. Кейбір оқушылар үшін: ғаламтор, энциклопедия,газет-журналдардан, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды; жай сөйлемдерді айтылу мақсатына сай қолданады;
Қазақ тілі
Ашық сабақ
8 сынып
«Сыйынар ем ана деген тәңірге!» атты 8 наурыз халықаралық әйелдер күніне арналған мерекелік кештің сценарийі
Завучтарға
Ойындар, Сценарийлер
Басқа
Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру. Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
5 сынып
Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру. Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
5 сынып
Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру. Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
5 сынып
.2.3.3 Қолайлы оқып –үйрену ортасын қалыптастыру бойынша біріккен, әрі тиімді жұмыс дағдыларын қолдану және көрсете білу 8-сынып
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
8 сынып
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не керек? How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? What do we need to write a program?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не керек? How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? What do we need to write a program?
Информатика
Ашық сабақ
8 сынып
Бұл 10-сыныптарға арналған "Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары" атты сабақтың презентациясы
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Бұл 10-сыныптарға арналған "Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары" атты сабақтың презентациясы
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Мақсаты: Балабақшамен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты күшейте отырып, отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру. Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру;ата-ана бойына өздерін тәрбиеші ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту. Шаттық шеңбері: Ата-аналардың қолдарынан ұстап,шаттық шеңберіне тұрғызу. Мен сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Қане, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп атаймыз? Қалай ойлайсыздар? Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. Міне, сондықтан бұл шеңберді жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз. Енді бәріміз жақсылық тілеп, шаттана қуанып, күлкімізді сыйлайық.
Балабақша
Тәрбие сағаты
Мектепке дейінгі балалар
Мақсаты: Балабақшамен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты күшейте отырып, отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру. Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру;ата-ана бойына өздерін тәрбиеші ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту. Шаттық шеңбері: Ата-аналардың қолдарынан ұстап,шаттық шеңберіне тұрғызу. Мен сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Қане, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп атаймыз? Қалай ойлайсыздар? Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. Міне, сондықтан бұл шеңберді жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз. Енді бәріміз жақсылық тілеп, шаттана қуанып, күлкімізді сыйлайық.
Балабақша
Тәрбие сағаты
Мектепке дейінгі балалар
Мақсаты: Балаларды жол ережелерімен таныстыру. Бағдаршам арқылы үш түрлі түсті ажыратып, жолға шыққанда өздерін қалай ұстау керектігін үйрету. Балаларды сақтыққа, жол ережесін орындауға үйрету. Көрнекіліктер: Бағдаршам, МАИ қызметкері, жүргінші жолы, жол белгілерінің макеті, слайд Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық қозғаушы Тәрбиеші ашық оқу қызметін өлең шумағымен бастайды. Жалғайтын достастырып бар елменен, Жолдардан тұрадығой әлем деген. Бүгінгі бізге келген қонақтарға, Сабағымызды бастаймыз сәлемменен. Балалар біздің күніміз ерекше,бізге қонақтар келді Шаттық шеңбері (балалар амандасады ) Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Қайырлы таң балалар, Қайырлы таң апайлар
Балабақша
Ойындар, Сценарийлер
Мектепке дейінгі балалар
Мақсаты: Музыка арқылы бала бойындағы дүниетанымдық,адамгершілік қаситтерді дамыту.Өмірге деген сүйіспеншіліктерін жаңа деңгейге көтеру. Міндеттері: - Музыкалық дыбыстар туралы білімін қайталау және бекіту; - Бала бойында таныс әуедерді жаңа бағытта сипаттай білу және айыру ; - Музыкаға деген қызығушылығын арттыру;
Музыка
Тәрбие сағаты
7 сынып
Барлық оқушылар: • y=kx функциясының анықтамасын біледі, графигін салады, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтайды; • y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін салады және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтайды
Алгебра
Ашық сабақ
7 сынып
Оқыту үдерісінің мiндеттi компоненттерiнiң бiрi оқыту нәтижелерiн тексеру немесе бақылау болып табылады. Оқыту нәтижесiн тексерудiң мәнi оқу пәнi бойынша бiлiм беру стандартына сәйкес оқушылардың бiлiмiн меңгеру деңгейiн анықтау болып табылады. Информатика пәнi бойынша бiлiм беру стандартын енгiзуде оқыту сапасын көтеруге бағытталған оқушылардың бiлiмiн, бiлiктiлiгiн бағалау және тексеру әдiстемесiне бiрқатар өзгерiстер енгiзiлгенін айта кету керек.
Информатика
Мақала
10 сынып
1
2
3