Ұзақ мерзімді жоспарлау
бөлімі:
Long term plan
unit:
Бағдармалау негіздері
Programming fundamentals
|
Мектеп: 148МГ
School:
148MG
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Сулейменова Ш.Н.
|
Мерзімі/ Date: 3.02.2020
|
Сынып/Grade: 8
«Г
|
Тексерілді:
Verified:
|
Theme of the lesson: Variables
Сабақтың
тақырыбы: Айнымалылар, өрнектер және амалдар
|
Сабақ негізделген
оқу мақсаты (мақсаттары):
Learning objectives
(s) that this lesson is contributing
to:
|
Айнымалылар, өрнектер және амалдарды программалу тілінде
жазылу жолдарын білу, түсіну, қолдану
|
Understand and apply
variables, expressions, and operations in the programming
language
|
Сабақ
мақсаттары:
Lesson objectives:
|
1.Барлық оқушылар:
Айнымалылар, өрнектер және амалдар
ұғымын
біледі.
All learners will be able
to:
Knows the concept of variables, expressions and
operations..
|
2. Оқушылардың көбісі:
Программа жолдарына түсініктеме қоса
алады.
Most learners will be able
to:
Can add comments to the program
line.
|
3.Кейбір оқушылар:
Қарапайым программа кұрайды.
Some learners will be able
to:
Make up simple
programs.
|
Негізгі
сөздер мен тіркестер:
Key words and phrases:
|
Оператор, айнымалы, өрнек, қосу, азайту, көбейту, бөлу,
дәрежелеу,модельдеу
|
Талқылауға
арналған тармақтар:
Points for
discussion:
|
Компьютерлік
бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік
бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не
керек?
How does computer
programming work? Why do we Learn computer
programming? What do we need to write a
program?
|
Терминология
Terminology
|
Operator, variables, addition, substraction,
multiplicftijn, division, floor
division, power, modulus, coofficent, constant
|
Оператор, айнымалы,
қосу, азайту, көбейту, бөлу, бүтін бөлік, дәреже, қалдық бөлік,
коэффицент, тұрақты
|
Пәнаралық
байланыстар:
Interdisciplinary contacts:
|
Russian, English,
Mathematics
Ағылшын тілі, математика
|
Жоспар /Plan
|
Уақыты
Time
|
Жоспарланған жаттығулар
Planned activities
|
Ресурстар Resources
|
Басы
Beginning
Үй тапсырмаларын
тексеру
Checking
homework
Бағыттаушы
сұрақ
Eliciting
|
-
Good morning,
children!
-
How are
you?
-
I’m fine. Thanks.
Sit down, please.
-
Who is on duty
today?
-
Who is
absent?
-
What date is it
today?
-
Now
students let’s begin our lesson. Prepare your books, copybooks,
pens and other necessary things.
Үш топқа бөлінеміз:
Мозайка әдісімен

Алдыңғы білімді еске
түсіру:
Топтық
жұмыс
«Адасқан жолдар»
әдісі
1 топ
1 тапсырма: Бос орынды
толықтыр
1-топ
1) >>>print
(‘2+3’)
>>>
2)
>>> print (8+6)
>>>
3)>>> print (Hello
world)
>>>
4)
>>>
>>>
5.0
2 топ
1)>>> print
(‘23+54=’, 23+54)
>>>
2)>>> My name
is Bolat
>>>
3)>>> Hello
world
>>>
4)
>>>
>>>
25+54=77
1)>>> print
(‘Your new score’ 1030+10)
>>>
2)>>>
“(2+3)”
>>>
3)
>>> print (2**4)
>>>
4)
>>>
>>>
Error
2 тапсырма: «5 сұрақ 5 жауап»
әдісі
Сұрақтарға жылдам жауап беру
-
Программа
дегеніміз не?
-
Python
интерпретаторы қандай программа?
-
Бүтін сан типі қалай
аталады?
-
Мәтіндік ақпарат
типі
-
Программалаушының
мақсаты
« Миға
шабуыл» әдісі
Оқушылардан топқа бөлу
кезіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы құрастырған мозайка бойынша
өз ойларын айтады
Оқушы
білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа
сабағымыз:
Айнымалылар, өрнектер
және амалдар
|

Informatics 8 қостілді оқулығы
Мозайка

Тақтамен
жұмыс

PowerPoint бағдарламасындағы
слайд
|
Ортасы
Middle
Жаңа тақырып
мазмұны
Main
text
Activity
Тәжірибе
Practice
|
Жаңа сабақ мазмұны:
Видео
көрсетіледі.
Python программасында тәжірибелік жұмысқа мысалмен
түсіндіріледі
Cабақ басында осы сабақта жиі қолданатын термин сөздер мен
танысамыз.
Terminology
Operator
- оператор
Variables
- айнымалы
Addition
- қосу
Substraction
- азайту
Multiplication
- көбейту
Division
- бөлу
floor division
- бүтін
бөлік
power -
дәреже
modulus -
қалдық
бөлік
coofficent
- коэффицент
constant
- тұрақты
Keep in mind
Айнымалы кіші әріп те, бас әріпте немесе сөз болуыда мүмкін.
Дегенмен бас әріптерді пайдаланбаған дұрыс. Өйткені кіші және үлкен
әріптерді кодтың ішінен бір-бірінен айыру өте қиын болады.
Төмендегі кодтың нәтижесі
6
(5 емес) болады, өйткені екі түрлі айнымалы бар: х (кіші әріп) және
Х (үлкен әріп)
х=6
Х=5
Print (х)
«Bob»
true 35

Variables
Ішінде зат сақтайтын жәшікті елестетіп көріңізші. Ол сәйкес
мөлшердегі кез келген обьектінің контейнері болуы мүмкін.
Бағдарламалауда белгілі бір осындай жәшіктерді айнымалылар деп
атаймыз.
Айнымалы сан немесе мәнді сақтауға болатын контейнер
тәрізді. Олар өзгере алады.
Ойындарда айнымалылар өзгеретін заттарға
қолданылады.
Мысалы: ойын есебі, таймер немесе ойыншының қалған
өмірлері.
Example 1:
Code: name = ’Dias’
print (“My name is ” name)
Output: My name is Dias
Example 2:
Code: lives = 3
print (“Number of lives: ” ,
lives)
lives = lives +1
print (“Number of lives: ” ,
lives)
Output: Number of lives : 3
Number of lives : 4
Operators
Coefficient
Variable
4х – 7 =
5
Operator Constant
A
symbol for a number we do not know yet. It is usually a letter like
xor y.
Example : in x+2 = 6
Operators are special symbols perform specific operations
on two or more variables, and then dive a
result.
Here are some common operators:
|