Материалдар / "Айнымалылар, өрнектер және амалдар"

"Айнымалылар, өрнектер және амалдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не керек? How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? What do we need to write a program?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2020
427
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Short term plan

Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі:

Long term plan unit:

Бағдармалау негіздері Programming fundamentals

Мектеп: 148МГ

School: 148MG

Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Ш.Н.

Мерзімі/ Date: 3.02.2020

Сынып/Grade: 8 «Г

Тексерілді:

Verified:

Theme of the lesson: Variables

Сабақтың тақырыбы: Айнымалылар, өрнектер және амалдар

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

Learning objectives (s) that this lesson is contributing to:

Айнымалылар, өрнектер және амалдарды программалу тілінде жазылу жолдарын білу, түсіну, қолдану

Understand and apply variables, expressions, and operations in the programming language

Сабақ мақсаттары:

Lesson objectives:


1.Барлық оқушылар:

Айнымалылар, өрнектер және амалдар ұғымын біледі.

All learners will be able to:

Knows the concept of variables, expressions and operations..

2. Оқушылардың көбісі:

Программа жолдарына түсініктеме қоса алады.

Most learners will be able to:

Can add comments to the program line.

3.Кейбір оқушылар:

Қарапайым программа кұрайды.

Some learners will be able to:

Make up simple programs.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Key words and phrases:

Оператор, айнымалы, өрнек, қосу, азайту, көбейту, бөлу, дәрежелеу,модельдеу

Талқылауға арналған тармақтар:

Points for discussion:


Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не керек?

How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? What do we need to write a program?

Терминология Terminology


Operator, variables, addition, substraction, multiplicftijn, division, floor division, power, modulus, coofficent, constant

Оператор, айнымалы, қосу, азайту, көбейту, бөлу, бүтін бөлік, дәреже, қалдық бөлік, коэффицент, тұрақты

Пәнаралық байланыстар:

Interdisciplinary contacts:

Russian, English, Mathematics

Ағылшын тілі, математика

Жоспар /Plan

Уақыты

Time

Жоспарланған жаттығулар

Planned activities


Ресурстар Resources


Басы

Beginning


















Үй тапсырмаларын тексеру

Checking homework





































Бағыттаушы сұрақ

Eliciting



  • Good morning, children!

  • How are you?

  • I’m fine. Thanks. Sit down, please.

  • Who is on duty today?

  • Who is absent?

  • What date is it today?

  • Now students let’s begin our lesson. Prepare your books, copybooks, pens and other necessary things.





Үш топқа бөлінеміз: Мозайка әдісімен




Алдыңғы білімді еске түсіру:

Топтық жұмыс

«Адасқан жолдар» әдісі

1 топ

1 тапсырма: Бос орынды толықтыр

1-топ

1) >>>print (‘2+3’)

>>>

2) >>> print (8+6)

>>>

3)>>> print (Hello world)

>>>

4) >>>

>>> 5.0

2 топ

1)>>> print (‘23+54=’, 23+54)

>>>

2)>>> My name is Bolat

>>>

3)>>> Hello world

>>>

4) >>>

>>> 25+54=77

1)>>> print (‘Your new score’ 1030+10)

>>>

2)>>> “(2+3)”

>>>

3) >>> print (2**4)

>>>

4) >>>

>>> Error


2 тапсырма: «5 сұрақ 5 жауап» әдісі

Сұрақтарға жылдам жауап беру


  1. Программа дегеніміз не?

  2. Python интерпретаторы қандай программа?

  3. Бүтін сан типі қалай аталады?

  4. Мәтіндік ақпарат типі

  5. Программалаушының мақсаты


« Миға шабуыл» әдісі

Оқушылардан топқа бөлу кезіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы құрастырған мозайка бойынша өз ойларын айтады

Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз:

Айнымалылар, өрнектер және амалдар






Informatics 8 қостілді оқулығы



Мозайка

Shape1



Тақтамен жұмыс














PowerPoint бағдарламасындағы слайд










Ортасы

Middle

















Жаңа тақырып мазмұны

Main text

















































































Activity



























Тәжірибе

Practice
















Жаңа сабақ мазмұны:

Видео көрсетіледі.

Python программасында тәжірибелік жұмысқа мысалмен түсіндіріледі

Cабақ басында осы сабақта жиі қолданатын термин сөздер мен танысамыз.

Terminology

Operator - оператор

Variables - айнымалы

Addition - қосу

Substraction - азайту

Multiplication - көбейту

Division - бөлу

floor division - бүтін бөлік

power - дәреже

modulus - қалдық бөлік

coofficent - коэффицент

constant - тұрақты



Keep in mind

Айнымалы кіші әріп те, бас әріпте немесе сөз болуыда мүмкін. Дегенмен бас әріптерді пайдаланбаған дұрыс. Өйткені кіші және үлкен әріптерді кодтың ішінен бір-бірінен айыру өте қиын болады. Төмендегі кодтың нәтижесі

6 (5 емес) болады, өйткені екі түрлі айнымалы бар: х (кіші әріп) және Х (үлкен әріп)

х=6

Х=5

Print (х)


«Bob» true 35


Variables

Ішінде зат сақтайтын жәшікті елестетіп көріңізші. Ол сәйкес мөлшердегі кез келген обьектінің контейнері болуы мүмкін. Бағдарламалауда белгілі бір осындай жәшіктерді айнымалылар деп атаймыз.

Айнымалы сан немесе мәнді сақтауға болатын контейнер тәрізді. Олар өзгере алады.

Ойындарда айнымалылар өзгеретін заттарға қолданылады.

Мысалы: ойын есебі, таймер немесе ойыншының қалған өмірлері.

Example 1:

Code: name = ’Dias’

print (“My name is ” name)


Output: My name is Dias

Example 2:

Code: lives = 3

print (“Number of lives: ” , lives)

lives = lives +1

print (“Number of lives: ” , lives)


Output: Number of lives : 3

Number of lives : 4


Operators

Shape3 Shape2 Coefficient Variable

Shape4 Shape5 Shape6 4х – 7 = 5



Operator Constant

A symbol for a number we do not know yet. It is usually a letter like xor y.

Example : in x+2 = 6


Operators are special symbols perform specific operations on two or more variables, and then dive a result.


Here are some common operators:


operator

operation

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ