Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Айнымалылар, өрнектер және амалдар"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Short term plan
Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Long term plan unit: Бағдармалау негіздері Programming fundamentals |
Мектеп: 148МГ School: 148MG |
|||||||
Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Ш.Н. |
||||||||
Мерзімі/ Date: 3.02.2020 |
Сынып/Grade: 8 «Г |
Тексерілді: Verified: |
||||||
Theme of the lesson: Variables Сабақтың тақырыбы: Айнымалылар, өрнектер және амалдар |
||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: |
Айнымалылар, өрнектер және амалдарды программалу тілінде жазылу жолдарын білу, түсіну, қолдану |
|||||||
Understand and apply variables, expressions, and operations in the programming language |
||||||||
Сабақ мақсаттары: Lesson objectives:
|
1.Барлық оқушылар: Айнымалылар, өрнектер және амалдар ұғымын біледі. All learners will be able to: Knows the concept of variables, expressions and operations.. |
|||||||
2. Оқушылардың көбісі: Программа жолдарына түсініктеме қоса алады. Most learners will be able to: Can add comments to the program line. |
||||||||
3.Кейбір оқушылар: Қарапайым программа кұрайды. Some learners will be able to: Make up simple programs. |
||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Key words and phrases: |
Оператор, айнымалы, өрнек, қосу, азайту, көбейту, бөлу, дәрежелеу,модельдеу |
|||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Points for discussion: |
Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? Бағдарлама жазу үшін бізге не керек? How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? What do we need to write a program? |
|||||||
Терминология Terminology
|
Operator, variables, addition, substraction, multiplicftijn, division, floor division, power, modulus, coofficent, constant |
Оператор, айнымалы, қосу, азайту, көбейту, бөлу, бүтін бөлік, дәреже, қалдық бөлік, коэффицент, тұрақты |
||||||
Пәнаралық байланыстар: Interdisciplinary contacts: |
Russian, English, Mathematics Ағылшын тілі, математика |
|||||||
Жоспар /Plan |
||||||||
Уақыты Time |
Жоспарланған жаттығулар Planned activities |
Ресурстар Resources |
||||||
Басы Beginning Үй тапсырмаларын тексеру Checking homework
Бағыттаушы сұрақ Eliciting
|
Үш топқа бөлінеміз: Мозайка әдісімен
Алдыңғы білімді еске түсіру: Топтық жұмыс «Адасқан жолдар» әдісі 1 топ 1 тапсырма: Бос орынды толықтыр 1-топ 1) >>>print (‘2+3’) >>> 2) >>> print (8+6) >>> 3)>>> print (Hello world) >>> 4) >>> >>> 5.0 2 топ 1)>>> print (‘23+54=’, 23+54) >>> 2)>>> My name is Bolat >>> 3)>>> Hello world >>> 4) >>> >>> 25+54=77 1)>>> print (‘Your new score’ 1030+10) >>> 2)>>> “(2+3)” >>> 3) >>> print (2**4) >>> 4) >>> >>> Error 2 тапсырма: «5 сұрақ 5 жауап» әдісі Сұрақтарға жылдам жауап беру
« Миға шабуыл» әдісі Оқушылардан топқа бөлу кезіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы құрастырған мозайка бойынша өз ойларын айтады Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз: Айнымалылар, өрнектер және амалдар |
Informatics 8 қостілді оқулығы Мозайка
Тақтамен жұмыс PowerPoint бағдарламасындағы слайд |
||||||
Ортасы Middle Жаңа тақырып мазмұны Main text Activity Тәжірибе Practice |
Жаңа сабақ мазмұны: Видео көрсетіледі. Python программасында тәжірибелік жұмысқа мысалмен түсіндіріледі Cабақ басында осы сабақта жиі қолданатын термин сөздер мен танысамыз. Terminology Operator - оператор Variables - айнымалы Addition - қосу Substraction - азайту Multiplication - көбейту Division - бөлу floor division - бүтін бөлік power - дәреже modulus - қалдық бөлік coofficent - коэффицент constant - тұрақты Keep in mind Айнымалы кіші әріп те, бас әріпте немесе сөз болуыда мүмкін. Дегенмен бас әріптерді пайдаланбаған дұрыс. Өйткені кіші және үлкен әріптерді кодтың ішінен бір-бірінен айыру өте қиын болады. Төмендегі кодтың нәтижесі 6 (5 емес) болады, өйткені екі түрлі айнымалы бар: х (кіші әріп) және Х (үлкен әріп) х=6 Х=5 Print (х) «Bob» true 35
Variables Ішінде зат сақтайтын жәшікті елестетіп көріңізші. Ол сәйкес мөлшердегі кез келген обьектінің контейнері болуы мүмкін. Бағдарламалауда белгілі бір осындай жәшіктерді айнымалылар деп атаймыз. Айнымалы сан немесе мәнді сақтауға болатын контейнер тәрізді. Олар өзгере алады. Ойындарда айнымалылар өзгеретін заттарға қолданылады. Мысалы: ойын есебі, таймер немесе ойыншының қалған өмірлері. Example 1: Code: name = ’Dias’ print (“My name is ” name) Output: My name is Dias Example 2: Code: lives = 3 print (“Number of lives: ” , lives) lives = lives +1 print (“Number of lives: ” , lives) Output: Number of lives : 3 Number of lives : 4 Operators Coefficient Variable 4х – 7 = 5 Operator Constant A symbol for a number we do not know yet. It is usually a letter like xor y. Example : in x+2 = 6 Operators are special symbols perform specific operations on two or more variables, and then dive a result. Here are some common operators:
|