Тақырыбы | Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі.
|
Мақсаты | Қазақ тілінің ұлттық нышан екендігі туралы түсінік алады топпен талқылау арқылы тапсырманы орындауға пайдаланады |
Жалпы мақсат | Қазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні екенін білу керек |
Күтілетін нәтиже | Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг | Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.Сәлемдесу
ТүгендеуТопқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.Яғни 1,2,3 3-топқа бөлінеді. | Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді. |
Білу Миға шабуыл
Кім жылдам Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,
| Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Миға шабуыл әдісін пайдалану | Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
|
ТүсінуҚазақ тілі-ардақті тілім» Постермен өткен тақырыпты қорғау
| Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды |
ҚолдануЖигсо пайдалану | Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау |
ТалдауСалыстыру кестесі | Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату | Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
|
ЖинақтауҚазақ тілітуралы Эссе | Білім туралы топ бойынша Эссе жазу, жинақтайды, бір-бірін бағалайды | Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату | Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек | Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды |
Рефлексия | Екі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыру | Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
Үйге тапсырма | Өлеңді мәнерлеп оқу. «Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау. |
|