Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан көлдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Н.Дүйсенғалиев атындағы НЖББ мектебі |
|||||
Сабақ тақырыбы: Қазақстан көлдері |
|||||
Күні:18.02.2020 |
Мұғалімнің есімі:Абулхайырова Ансаганым Токмаганбетовна |
||||
Сынып:4 |
Қатысқандар саны:6 |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.1.3.1 – шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру; 4.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербальды емес тілдік құралдарды қолдану; 4.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау; 4.2.6.1 – кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау. |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады, жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, өз пікірін білдіруде вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады. Көптеген оқушылар: Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Кейбір оқушылар: Оқушылардың оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. |
||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтай алатын дағдысы жетілдіріледі. Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады, жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі. Көркем шығармаға пікірін білдіруге және оны дәлелдеуге, шығарманың жанрлық ерекшелігіне байланысты өз пікірін білдіруді, сауатты жазу жұмыстарын жалғастырады. Шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетіне сыни баға береді, мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, мүмкін болатын жауаптарды болжап, өзін-өзі бақылауды, өзін-өзі бағалауды, мәтін бөлімдері арасында мағыналық байланысты түсіне отырып, жоспар құруды түрлендіруді үйренетін әдістемені тәжірибеден өткізеді. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері: Әдеби мұра Әдеби көркем сөздер Халық ауыз әдебиеті Даналар нақылы Асыл сөз Шешендік |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды тапсырмалар. |
||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Бұған дейін оқушылар мәтіндегі көркем сөз жөнінде практикалық түрде түсінік, мәтін түрлері, мәтіндегі негізгі ой туралы қарапайым мағлұматтарынан хабардар.Оларда оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып жоспар құру дағдылары қалыптасқан. Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтай алады. Негізгі ойды тұжырымдау, оны мәтін атауымен сәйкестендіру, жоспар бойынша мәтінді мазмұндау дағдысы жүйеленген. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. 2 топқа бөлініп отырады. Ал,қазір мен сендердің алдарыңызға қима қағаздардан сөздер тастадым.Барлығыңыз бір топ болып құрастырсаңыздар өз топтарыңыздың атауы шығады. \Қай топ жылдам\ Қызыл түсті таңдағандар «Балқаш» Көк түсті таңдағандар «Алакөл» тобына отырады. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Қызықты хат» тапсырмалары 1 топ Адам жер бетінде не жасай алады? 2-топ Табиғат адамға не береді? |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату |
|||
Ортасы |
II. Мағынаны тану. Бүгінгі күнде Ө.Тұрманжанов атамыздың «Балқаш көлге барайық» Тұманбай Молдағалиев атамыздың «Көл» атты өлеңдерімен танысамыз 3,Жаңа сабақ Жұмбақ Ауыл сырты сайда, Жатыр үлкен айна. (Көл) Блиц-кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырыңыз. Көл
-Қазақстанның географиялық картасынан көлдерді кім көрсете алады? -Қандай көлдерді білеміз? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақстан көлдері Көл «Портретті жандандыр» -суреттегі кім деп ойлайсын? -Бұл адам туралы не білесің? -Не білгің келеді? Авторы:Ө.Тұрманжанов, Тұманбай Молдағалиев Туралы қысқаша мағлұмат айтылады. Көл туралы мұғалімнің түсіндірмесі. Көл дегенді кім қалай түсінеді? Сыни ойлау Жер бетіндегі суға толған табиғи ойыстарды көл деп атайды.Көлдің теңізден айырмашылығы неде?Мұхит бөлігі болып табылмайды. Ал көлдің өзеннен айырмашылығы неде? Көлдің суы арна арқылы ақпайды. Дүние жүзіндегі ең терең көл- Байкал. Қазақстанда 48мыңнан астам көлдер бар, солардың ішінде ірі көлдер Балқаш, Зайсан Алакөл. Біздің аймақтағы қандай көлді білесіздер? Шалқар көлі III. Оқулықпен жұмыс. 1 –топ«Балқаш көлге барайық» өлеңін мәнерлеп оқу 2-топ «Көл» өлеңін мәнерлеп оқу Түсініп оқы Балқаш көлге барайық Балалар-ау, балалар! Қатар басып, барабар, «Балығы тайдай тулаған, Бақасы қойдай шулаған» Балқаш көлге барайық. Балығын ұстап алайық, Суына салқын түсейік, Күбідей күп-күп пісейік. Күншуаққа жатайық, Көп қызыққа батайық, Ән салып, өлең айтайық, Ауылға сөйтіп қайтайық. Өтебай Тұрманжанов Дескрипторы: Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.
- Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқыту. - Өлең мазмұнынын мән мағынасын түсіндіру. - Оқушылармен бірге ой бөлісу. IV. Сөздікпен жұмыс. Күбідей күп- күп піскен- Барабар- Дәптермен жұмыс. Қазақстанның өзің білетін көлдерінің атауларын жаз. 1.тапсырма- Жетісу көлдерін картадан көрсету. Бес жолды өлең құрастыру 2.тапсырма- Тірек сөздерді пайдаланып,өлең құрастыру. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді. |
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||
Аяқталуы |
Мен түйген ой. \топтастыру\ 1. Балқаш өлеңін жазған ақынымыз? 2. Жетісу көлдерін атаңдар? 3. Балқаш көлінің байлықтарын атаңдар? 4. Болашақта көлдерімізді не істеуіміз керек? Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Оқушыларға кері байланыс постері түсіндіріледі. .
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |