Материалдар / Қазақстан қорықтары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан қорықтары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
605
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Өтетін күні:

Пәннің аты: Қоршаған дүниемен

таныстыру

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан қорықтары.

Сабақтың мақсаты: 1.Қазақстан қорықтары және оның маңызы, орналасқан жері туралы балаларға түсінік беру.

2.Қорықтарда атқарылатын жұмыс түрлері, қамқорлыққа алынған жануарлар мен құстар жөнінде әңгімелеу.

3.Табиғатты аялауға баулу.

Сөздік жұмыс: қорық, қаскер және т.б.


Іс – әрекет бөлімдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Ынталандыру.

Сезімді ояту.

Қуаныш шеңберін ұйымдастыру.Әдемі гүлді балалар бір-біріне күлімдеп беріп, жақсы тілектерін айтып, жылы сезімдерін білдіру.

Балалар қуанып, күлімдеп амандасады.

Ізденістер

Сезімді ояту.

Қорықтың не үшін қажет екенін түсіндіру.

Сирек кездесетін хайуанаттар мен өсімдік түрлерін сақтап қалу үшін арнайы ұйымдастырылған орын – қорық деп аталады.

Жануарлар мен құстардың суреттерін пайдалана отырып, олардың қорықтағы тіршілігі жөнінде әңгімелеу.

Азайып бара жатқан аңдарды, құстарды қорғау, ақтау үшін ол жерде, ғалымдар зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Қорықтар әрбір табиғи аймақтардың өзіне тән ерешеліктерін жан-жақты көрсете алатын барлық табиғат байлықтарын қорғауға алған алқаптарды қамтиды. Қазақстанда осындай қорықтардың көптеген түрі бар олар: Ақсу – Жабағылы, Наурызым, Алматы, Барсакелмес, Қорғалжын, Марқакөл, Үстірт және т.б. қорықтар. «Қаскер» сөзіне сөздік жұмысын жүргізу.


Қаскер – жануарларды рұқсатсыз қырып – жоятын адам.


Берілген суреттер бойынша балалар аң-құстардың түрлерін атап береді.


Сергіту жаттығуын өткізу.

Орнымыздан тұрайық,

Құстай қанат қағайық,

Бір отырып, бір тұрып,

Біз тынығып алайық.


Әліппе-дәптердегі тапсырмаларды орындату.

а)Сен тұратын жерде қандай қорық бар, әңгімелеп бер.

ә)Берілген сурет бойынша қорықта кездесетін аңдар мен құстардың, өсімдіктердің аттарын атау.








Балалар еліміздегі қорықтар жөнінде мағлұматтар алады, өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып, түсінуге талпынады.















Жойылып бара жатқан аңдарды, құстарды, өсімдіктерді суреттерге қарап әңгімелеп береді. Өлең жолдарын айтып, дене жаттығуын жасайды.





Қорықтағы жануарларды атап көрсетеді.

Қорытындылау

Өзін – өзі бағалау

Суреттерді көрсетіп алған білімдерін пысықтау мақсатында сұрақтар қою.

Балалар құстарға,аңдарға қамқор болуға келіседі.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!