Материалдар / Қазақстанның - жер асты сулары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның - жер асты сулары

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Су туралы, өзең-көлдер, жер асты сулары туралы білімдерін тереңдету, жер асты суын қорғауды үйрету. 2.Қосымша мәліметтер бере отырып, ой-өрісін тереңдету, жер асты суларының пайдасы мен зияны туралы білімдерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
1080
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жас табиғаттанушы Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп

Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.К

Қатысқандар саны :

Күні : 11.10.2018ж Қатыспағандар саны :

Сынып : 4 «Г»

Сабақ тақырыбы

Қазақстанның жер асты сулары.

Сабақ мақсаттары

1.Су туралы, өзең-көлдер, жер асты сулары туралы білімдерін тереңдету, жер асты суын қорғауды үйрету.

2.Қосымша мәліметтер бере отырып, ой-өрісін тереңдету, жер асты суларының пайдасы мен зияны туралы білімдерін дамыту.

Жетістік критерийлері

1.Су туралы, өзең-көлдер, жер асты сулары туралы білімдерін тереңдету, жер асты суын қорғауды үйренеді.

2.Қосымша мәліметтер бере отырып, ой-өрісін тереңдету, жер асты суларының пайдасы мен зияны туралы білімдері дамиды.

Құндылықтарды дарыту

Салауатты өмір салтына, табиғатты қорғайға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану сабағымен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Ай мектеп

Алдыңғы білім

Жер асты сулары туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин









1.Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал

Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін,назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару.

Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру.

Сұрақтарға жауап береміз.

1.Өзен-көлдер туралы түсініктерін тексеру.

2.Картадан өзен көлдерді көрсету.

Шаттық шеңбер








Сабақтың ортасы

5 мин









10 мин









5 мин






Мұғалім түсіндірмесі. Адам ағзасына пайдалы суларды шипалы сулар деп атайды. Минералды сулар – табиғатта түрлі ауруларға шипа болатын минералды сулар болады. Мұндай суларды ішу, шомылу арқылы емге пайдалану ертеден-ақ белгілі болған. Судың шипалық қасиеті ондағы еріген заттардың мөлшеріне қарай анықталады. Минералды сулар салқын, жылы, ыстық күйінде кездеседі.

Бүгінгі күнге дейін Қазақстанда 100-ден астам минералды су көздерінің шипалық қасиеттері анықталып, көпшілігі пайдаланылуда. Мысалы: «Алмаарасан», «Қапаларасан», «Сарыағаш», «Мерке» т.б. көптеген емдеу-сауықтыру орындары жұмыс істейді.

Алмаарасан минералды суы – жер асты ыстық суы. Алматы облысы Қарасай ауданында орналасқан. Емдік қасиеті бар су. Судың өзіне тән иісі бар. Онда аяқ-қол, буын, тері және асқазан ауруларын емдейді.

Артезиан сулары – жер астынан артезиан суын пайдалану үшін құдық қазған немесе бұрғыланған ұңғымалар жасаған. Қазақстанда артезиан құдығы 19 ғасырдан бастап қазылды.

Оқулық

Дәптер










Сабақтың соңы

15 мин

Оқушылар мағлұматты дәптерлеріне қысқаша жазып алады.

Сұрақтарға жауап береді.



Үйге тапсырма : Қазақстандағы шипажайлар туралы ғаламтордан мағлұматтар жинап келу.


Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сыныпта қабілеті жоғары оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытында және дұрыс орындап отыру қажет.


Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы бағалап отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында

« Білім ағашы » кері байланыс жасадым.





Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.











Сабақ бойынша рефлексия


Сабақтың соңына қарай оқушылардың өз істерін талдауға, сабаққа сапалық және сандық баға беруге бағытталған сауалнама беруге болады. Оның кейбір сұрақтарын сабақтың белгілі бір элементтеріне ерекше көңіл бөлуіне байланысты өзгертуге немесе толықтыруға болады. Оқушылардың өз жауаптарын түсіндіріп, дәлелдеп беруін талап етуге болады.







Тексерілді 11.10.2018ж

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!