Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4. Қазақ ұлттық және зияткерлік ойындары. | Мектеп: 278 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Абенов Д |
Сынып: 7 БАдам өмір тіршілігінің табиғи және техногендік сипаттағы ( төтенше жағдайлардағы қауіпсіздігіӨҚН) | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Қазақ ұлттық ойындары. |
Оқу мақсаттары | 7.2.7.7 Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу. |
Оқу бағдарламасына сілтеме | 2.7 Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету. |
Сабақ мақсаттары | Барлығы:Білім алушы қазақтың ұлттық ойындарын біледі. Көбі: Білім алушы қазақтың ұлттық ойындарын біледі,түрлерін ажыратады.Кейбірі: Білім алушы қазақтың ұлттық ойындарын біледі,түрлерін ажыратады,атаулларын атайды. |
Жетістік критерийлері | Жарыс кезіндегі ұйымшылдықты көрсетеді.Жаттығуларды бейімдейді, талқылауға қатысады. |
Тілдік мақсаттар
| Ұлттық, зияткерлік стратегия, тактика, жүріс «Тоғызқұмалақ» (құмалақ, тұздық, отау, атсырау), «шахмат», «асық», «қазандық», «ақсүйек». рөлдер: ойыншы, төреші команда, қарсылас, шабуыл, қорғаныс ереже, бағалау, адал ойындопты қағып алу, алып жүру және айырылып қалу «Белбеусоқ», «Көкпар», «Теңге алу»,«Соқыртеке» |
Құндылықтарды дарыту | Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Физики,музыка,биология |
АКТ қолдану дағдылары | Планшет қолдану |
Бастапқы білім
| Гимнастикалық жаттығуларды орындайды және топтарда бірін-бірі бағалады. |
Сабақ барысыБ-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 10мин
| Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды. |
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.
|
Сабақтың ортасы 25мин | Топқа бөлу: Оқушылар реттік нөмірі бойынша 3 топқа бөлінеді.Әрбір сурет бойынша қандай ұлттық ойындар көрсетілген жөнінде және қауіпсіздік ережесін айтып береді.1-топ:2-топ:
3-топ:(Т, Тәж, Ф) Оқушылар «Сокыртеке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды
| Үлкен бос ойын кеңістігі,ысқырықОйын ережелері бойынша ақпарат: |
Сабақтың соңы5 мин | Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі: РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім. | Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.
| Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділіктідамытуға септігін тигізеді.Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:
|