Сабақтың басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа
назары аударылады.
Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнінен үзінді
тыңдату .
https://youtu.be/m_HcAu0ujTY
Қызығушылығын ояту
Абай ақынның айтпақ ойынан не түюге
болады?
Өлеңі бар өнерлі, інім, сізге
Жалынамын, мұндай сөз айтпа
бізге.
Өзге түгіл өзіңе пайдасы жоқ,
Есіл өнер қор болып кетер
түзге.
Абай
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылар
түгенделіп, сабаққа назары аударылады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Өлеңді тыңдайды.Абай ақынның айтпақ ойын
түсіндіреді.
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады
|
Дескриптор
-үй жұмысын айтады
-
сұрақтарға жауап
береді
- тақырыппен
байланысын анықтайды
- ақынның
айтпақ ойын түсіндіреді
|
https://youtu.be/m_HcAu0ujTY
|
Сабақтың ортасы
30 минут
|
Сыныппен жұмыс. «Миға шабуыл»
әдісі
1-тапсырма. «Мен жазбаймын өлеңді ермек
үшін» өлеңін бірнеше оқушы кезектесе отырып, мәнерлеп оқыңыз..
Сұрақтарға жауап беріңіз.
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтаңыз.
Сұрақ:
1.«Мен жазбаймын өлеңді ермек
үшін» өлеңінде не туралы
айтылады?
2.Ақын өлеңді не үшін жазады?Мақсаты
не?
3.Ол өлеңді қандай адамдарға арнап
жазды?
Өлеңнің тақырыбы:
|
|
Өлеңнің идеясы:
|
|
Жұптық
жұмыс. «Ассоциация»
әдісі
2-тапсырма.
Шығармада автор айтқан өлеңді түсінетін және
өлеңді түсінбейтін кейіпкерлердің сипатын өзара салыстырып, кестені
толтырыңыз.
Жеке жұмыс «Талдап білу»
әдісі
3-тапсырма.
Шығарманың тарихи және көркемдік
құндылығын анықтап, көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіріңіз.
.........................................................................................................................................................
|
Өлеңді кезектесе мәнерлеп
оқиды, толық мазмұнымен танысады. Сұрақтарға жауап
беріп,ойларымен бөліседі. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын
анықтайды.
Жауабы:
1.Ақын өлеңді
ермек үшін жазып жүрмегенін, бағыт-бағдар, үлгі-насихат беріп, жас
ақындарға өлеңдерінде кездесетін қателіктерден аулақ болу керек
екенін айтады.
2.Мақсаты
жастарға үлгі-өнеге беру.
3.Бұл өлең
ақындық жолға түсем дейтін өзінен кейінгі жас ұрпаққа
арналады.
Тақырыбы:
өлеңнің
құдіреті
Идеясы : өсіп
келе жатқан жас ақындарға өлеңнің құдіретті өнер екенін
түсіндіру.
Оқушылар шығармада автор айтқан өлеңді түсінетін
және өлеңді түсінбейтін кейіпкерлердің сипатын өзара салыстырып,
кестені толтырады.
Оқушылар
шығарманың тарихи және көркемдік
құндылығын анықтап, ондағы көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіреді.
Жауабы:
Туындының
тарихи және көркемдік құндылығы– автордың өлеңнің өнер екенін
ұғындыруы және халық мүддесі үшін қызмет етуін түсіндіруі. Сонымен
қатар ақындық жолға түсем дейтін бүгінгі жеткіншектерге
бағыт-бағдар, үлгі-насихат беру.
|
Дескриптор
-мәнерлеп оқиды
-
сұрақтарға жауап
береді
- ойларымен
бөліседі
- тақырыбын
анықтайды.
- идеясын анықтайды.
Дескриптор:
-
өлеңді түсінетін және өлеңді
түсінбейтін кейіпкерлердің сипатын
анықтайды
-өзара салыстырады.
ҚБ.
Өзара бағалау
Дескриптор
-
тарихи және көркемдік
құндылығын анықтайды
-
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені
түсіндіреді
ҚБ
Бірін бірі бағалау
|
6-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
"Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін"
өлеңі
|