Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Психологиялық ахуал
«Теріс ел» жаттығуы.
Мақсаты: ақылмен жұмыс істеу тәсілін
жаттықтыру
Теріс оқылған сөздің мағынасы болмауы да мүмкін.
Ойынның қиындығы сөздің ұзақтығына байланысты
болады.
Сабақтың тақырыбымен , оқу мақсатымен
таныстыру
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан
жас, Ақтан жас» видеоматериалын тыңдаңыз. Маңызды ақпараттарды
дәптерге жазып отырыңыз.
https://youtu.be/h4OxzpuijNc
|
Жаттығу барысы: балалар шеңбер жасап отырады.
Жүргізуші 3 әріптен тұратын бір сөз айтады да, допты лақтырады.
Допты қағып алған ойыншы жүргізушінің айтқан сөзін теріс қайталауы
тиіс (сок – кос, кот – ток).
Оқушылар Д.Бабатайұлы «О,
Ақтан жас, Ақтан жас»видеоматериалын тыңдайды.. Қажетті
ақпараттарды дәптерге жазып алып
отырады.
|
Ауызша бағалау
Жарайсыі! Керемет!
|
https://youtu.be/h4OxzpuijNc
|
Сабақтың
ортасы
|
Сыныппен
жұмыс
1-тапсырма. «О,Ақтан жас,Ақтан жас»
өлеңінің тыңдаңыз
(оқыңыздар)
https://youtu.be/2lMzT951sdw
Сұрақ:
Сұрақ:
Кестедегі автордың ойын, көзқарасын, үмітін өз
сөзіңізбен түсіндіріңіз.
Өлең үзіндісі
|
Ақын үміті қандай?
|
Сен де жетер ме екенсің?
|
|
Шаруа жиып кенеліп,
|
|
Бала сүйіп, мал жиып,
|
|
Өмір сүрер ме екенсің?
|
|
Жетімдіктен өтерсің,
|
|
Жетерсің, әлі жетерсің.
|
|
Сұрақ:
Жұппен жұмыс
2-тапсырма. Сұраққа жауап бере отырып,
кестені толтырыңыз
Сұрақ:
Үзінді
|
Жақсы өмір сүруі үшін...
|
|
|
|
|
Жеке жұмыс
3-тапсырма.
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын
анықтаңыз.
Тақырыбы:
Идеясы:
Бекіту сұрағы:
|
Өлеңді тыңдап, берілген сұрақтарға жауап бере
отырып, кестені толтырады.
Кестедегі автордың ойын,
көзқарасын, үмітін өз сөзімен түсіндіреді.
Көргісі келетін
қасиеттер жайлы
айтады.
Сұраққа жауап бере отырып,
Мысалы:
Жетімдіктің белінен
Асып өтер ме екенсің?
Жапанға біткен
жапырақ Жамылсан тонар ма
екенсің?
|
Жетімдіктен арылу.
Бақытты, уайымсыз күн кешу.
|
Күрек тісін
қасқайтып Сұлу сүйер ме
екенсің? Бадана көз, тоғыз
тор Сауыт киер ме екенсің? Білтеліні
тұтатып, Түтінін үзбей оқ
атып, Жау қашырар ма
екенсің?
|
Сұлу қызға үйлену
Жауды қашырар, ержүрекбатыр
болу
|
Босағасын
борлатқан, Таңдайға дәмі
татымас Керегесін
торлатқан, Тегерішін
манаттан, Жібектен ызып бау
таққан Үйге кірер ме
екенсің?
|
Баспаналы болу
|
Тең құрбыңмен
теңеліп, Шаруа жиып
кенеліп, Бала сүйіп, мал
жиып, Керсеніңе бал
құйып, Өмір де сүрер ме
екенсің?
|
Ел қатарлы өмір сүру
Балалы болу
Мал
жиып, бай болу
|
Жетімдіктен
өтерсің, Шаң бермей әлі
кетерсің. Қажыма, Ақтан,
қажыма, Жетерсің, әлі
жетерсің.
|
Елдің алды болу
Бақытты, жақсы күндерден үміт
үзбеу
|
Оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын
анықтайды.
Жауабы:
Тақырыбы: жетім бала
тағдыры
Идеясы: Ақтан жасқа тілектер айту
арқылы баланың бақытты азамат болуын тілеу, оған бата
беру.
Оқушылар өз пікірін білдіреді
|
Дескриптор
-
сұрақтарға жауап
береді
-
Ақын үмітін
анықтайды
- көргісі келетін қасиеттерді
анықтайды
Дескриптор
-
Сұраққа жауап
береді
-
Жақсы өмір сүру жолдарын анықтайды
Дескриптор
-
өлеңнің тақырыбын
анықтайды.
-
өлеңнің идеясын
анықтайды
-сұраққа жауп береді
|
https://youtu.be/2lMzT951sdw
|
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
Рефлексия
Үйге
тапсырма: Д. Бабатайұлының «О, Ақтан
жас, Ақтан жас» өлеңін оқып, жаттап келу.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|