Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Бірнеше дұрыс жауапты
белгілеңіз.
1.
«Еңсегей бойлы Ер Есім»
жырының кейіпкерлерінің бірі –
А)Махамбет
Ә)Жиембеттің атасы
Б)Кіші жүздегі ел басқарушы, атақты Алау
батыр
В)Бөрі хан
Дұрыс,
бұрысын белгілеңіз.
Сұрақ
|
дұрыс
|
бұрыс
|
Жиембет өмірінен нақты деректер
жоқ.
|
+
|
|
«Әмірің қатты Есім хан» жырында жырау өзін
арашалап сөйлейді.
|
|
+
|
Сырым батыр жауға шапқанда өз атасы Жиембеттің
атын атап шапқан екен.
|
+
|
|
Жырау өмір сүрген дәуірде қазақтың ең басты
дұшпаны қырғыз манаптары болған.
|
|
+
|
Ханға қарап қарсы сөйлеу – жырау поэзиясына жат
нәрсе.
|
|
+
|
|
Оқушылар үйге берілген жаттауларын
айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Жауаптардың дұрыс, бұрыстығын
ажыратады.
|
Дескриптор:
-үзіндіні жатқа айтады
-интонация, ырғақты сақтайды
-сұрақтарға жауап береді
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. Болжа.
Жырдан берілген үзіндідегі
теңеулерді пайдалана отырып, Жиембеттің ішкі, сыртқы портретін
суреттеп жазыңдар.
Менің ерлігімді сұрасаң,
Жолбарыс пенен аюдай.
Өрлігімді сұрасаң,
Жылқыдағы асау тайыңдай.
Зорлығымды сұрасаң,
Бекіре менен жайындай.
Беріктігімді сұрасаң,
Қарағай менен қайыңдай...
2-тапсырма. Семантикалық картаны толтыра
отырып, негізгі кейіпкерлердің іс- әрекеттері арқылы образдарын
ашыңдар.
«Семантикалық карта»
стратегиясы
Кейіпкерлер
|
Есім хан
|
Жиембет жырау
|
Билеуші
|
+
|
|
Жырау
|
|
+
|
Батыр
|
+
|
|
Озбыр
|
+
|
|
Қолбасшы
|
|
+
|
Қатал
|
|
+
|
Өте
әділ
|
+
|
+
|
Қайратты
|
|
+
|
Көреген
|
+
|
|
3-тапсырма. «Венн диаграммасы»
әдісі
1.
Жырау бойындағы қасиеттер?
2.
Ханның қандай іс-әрекетіне қарсы шығады?
3.
Нені сынайды?
4.
Ханның қолында қашаннан бері қызмет етеді?
5.
Есім ханның тарихтағы орны?
6. Толғауда суреттелген хан
бейнесі.
Есім хан
|
Ортақ қасиеттері
|
Жиембет жырау
|
|
|
|
4-тапсырма. «Бес саусақ» әдісі бойынша
Есім хан жайлы сұрақтарға жауап
беріңдер.
|
Оқушылар жырдан берілген
үзіндідегі теңеулерді пайдалана отырып, Жиембеттің ішкі, сыртқы
портретін суреттеп жазады.
Өзіңді тексер:
Жиембет жыраудың ішкі, сыртқы
портреті:
Алып тұлғалы, күші көп, білімді,
қайратты.
Оқушылар семантикалық картаны толтыра отырып,
негізгі кейіпкерлердің іс- әрекеттері арқылы образдарын
ашады.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып, Есім хан
мен Жиембет жырау жыраудың ерекшеліктерін,
ортақ қасиеттерін салыстырады.
Есім хан
|
Ортақ қасиеттері
|
Жиембет жырау
|
Қатал
Саясатшы
|
Батыр
Алғыр
Ақылды
Қолбасшы
Тапқыр
Көшбасшы
|
Шыншыл
Көреген
Би
Шешен
|
Оқушылар
.
«Бес саусақ» әдісі бойынша
Есім хан жайлы сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-теңеулерді пайдалана отырып, Жиембеттің ішкі,
сыртқы портретін суреттеп жазады.
Дескриптор:
-
семантикалық картаны
толтырады
-
кейіпкерлердің іс- әрекеттері арқылы образдарын
ашады
Дескриптор:
-
екі кейіпкерді
салыстырады;
-ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
ашады.
Дескриптор:
-Есім хан жайлы сұрақтарға жауап
береді.
|
https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия:
Бұрыннан білемін.
Мен
үшін жаңа ақпарат
Білгім келеді
Үйге тапсырма: «Дербес пікір» тәсілі арқылы «Егер
мен Жиембет жырау сияқты Есім хан дәуірінде өмір сүрсем, не істер
едім?» деген сұраққа жауап жазыңыздар.
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ қойылады
|
|