Материалдар / ҚМЖ. "Кеудеден асыра лақтыру"

ҚМЖ. "Кеудеден асыра лақтыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ . "Кеудеден асыра лақтыру" дене тәрбиесі. Мақсатты түрде жетілдіру мен жаттықтыру. Оқушыларға ереже мен мақсат, міндеттермен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2021
340
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-бөлім.

Қазақ күресінің әдіс-тәсілдері.


Мектеп: Спорт комплекс «Тарлан»

Мұғалімнің студент-практиканттың

Т.А.Ж.Тулеуханов Еламан Тулеуханұлы.




Күні:10.12.2021


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Кеудеден асыра лақтыру.

Оқу мақсаттары

4.1.2.2.Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсінеді және көрсетеді.


Сабақ мақсаттары

Барлық балуандар орындай алады:Дене дамуына ықпал ететін жаттығулар орындау сапасын арттыруды түсінеді және көрсетеді.


Балуандардың көпшілігі орындай алады: Жақсартуды қажет ететін жақтарын, қозғалыс сапасын арттыруды көрсетеді.


Кейбір балуандар орындай алады: Кеудеден асыра лақтыру және оның жеңіл элементтерін біледі.




Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады .Гимнастика,қозғалыс,күш,үйлесімдік және тепе-теңдік дағдыларын суреттейді және көрсетеді.



Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Кеңістік /бағыт:артқа,алға,бір жақтан екінші жаққа.

Динамика:жылдам,баяу.Тізе,аяқ,іш,арқа,қол т.б. Байланыс, идеялар ,іс әрекеттер, бір ізділік.Ептілік, тепе-теңдік, үйлесімділік, күш, жылдамдық.



Талқыналуға арналған сұрақтар:

- Дене дамуына ықпал ететін тағыда қандай жаттығулар ұсына аласыңдар?

- Кеудеден асырып лақтыру жаттығуларын орындаудың техникасын үйренуден бұрын нені қатаң сақтау керек?

- Лақтыру кезінде бірінші қай жерге салмақ түседі?

- Шалқайып кеудеден асыра лақтыру кезінде қандай бұлшық еттер қоғалысқа түседі ?

- Балуандар шалқалап лақтырғанда қарсыласына қандай әдіс қолданады?

Не себепті .... деп ойлайсыз?

- Қарсыласын кеудеден асыра лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік техникаларын сақтау керек ?

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың арасында достықты нығайту.Топтық жолдастық сыйластықты арттыру.

Пәнаралық байланыстар

Математика, өзін өзі тану,валеология,тіл дамыту,қазақ тілі

Акт пайдалану дағдысы


Слайд,ноутбук,проектор,экран,саз аппартура,микрафон.

Алдыңғы дамыту

Жалпы дамытуға арналған жаттығулар.


Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтың басы


3-минут



5-минут



8-минут



Сапта тұру,ынтымақтастықтың атмосферасын қалыптастыру, сәлемдесу.


Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау .

Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру.


Саптық жаттығулары:түзулен, тіктел ,оңға,солға,айнал,адымда т.с.с.


Арнайы жүру, жүгіру жаттығулар

(ЖДЖ)

Ресурстар


Сабақтың ортасы:20 минут

13 минут


















7 минут

Кеудеден асыра лақтыру әдіс – тәсілі:

- қарсыласты ұстау;

- артқы жақтағы аяқты аяқты алдыңғы аяқтың қатарына  қою;

- қарсыласты кілемнен көтеріп алу;

- қарсыласпен қоса шалқайып кілемге құлау және кеудені кілемге  қаратып   

  үлгеру.


Кеудеден асыра лақтыру әдісін үйрену үшін алдын ала мынадай жатығулар орындалады:


1). Белдіктен ұстап, бәсекелесінің ішіне ену;

2). Ішке сұғына еніп, кілемнен көтеру;

3). Артқа қарай иіліп құлау.

 

Ең жетік балуандар шалқалап лақтырғанда қарсыласының денесін бұратын тиімді әдіс қолданады. Бұл үшін олар салмағын жақсы пайдаланады, қарапайым қозғалыстарды орындалатын уақыты бойынша тиімді ұштастырады, әрі күшін де ұтымды қолданады. Бұл тәсілдің құрылымы қазір бұрынғыдан да жетілдіріле түскен. Мысалы, қарсыласты тепе-теңдіктен шығарып, оны кілемнен көтеріп алу кезіндегі қимылдар былай ұштастырылады: балуан иілген күйінде басын шалқайтпастан артқа құлай бастайды; артқа өзі шалқайып және басын шалқайтпастан бұрын міндетті түрде қолдарымен әрекет етеді; шалқайып тізелерінен бүгілген аяқтарын тіктеп және өзіне әрі жоғары қарай жұлқу есебінен қарсыласын көтеріп әкетеді. Қимылдарды осындай ретпен жүзеге асырғанда айналуға қолайлы болады, өйткені балуан қарсыласын оның жалпы ауырлық нүктесі   әлде қайда төменнен қағады, ал қарсыласын кеудесіне қысқан қолдары айналуға жақсы мүмкіндік береді. 


Қосымша орындалатын кеудеден асыра лақтыру жаттығулар.


1). Түрегеп тұрып, артқа қарай шалқалай құлап, ауада айналып түсу;

2.) Түрегеп тұрып, аяқтың екі арасында доп ұстап, артқа қарай шалқалай құлап, айналып түсу, допты лақтырып жіберу;

3.) Осыны тұлыппен орындау;

4). Бәсекелесті, алдымен, кілемнен көтеріп, әдісті қолдануға дайындалу.



Әр тапсырмаға арналған

үлкен кең алаң. Мұғалімге

арналған ысқырық,

территорияны белгілеуге

арналған

орындықтар/конустар.











Сабақтың соңы

5-минут


Тыныс алу ағзаларын қайта қалпына келтіру мақсатында демді қалыпқа келтіру жаттығулары.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Әрбірінің еңбегін ескеремін.Қимыл қозғалыс үйлесімділігі мен қолмен , аяқпен итерілу күшін басқаларға үлгі етемін.Қабілетті оқушыларға күрделі тапсырма түрлерін беремін.















Сабақтың мақсаты мен міндеті орындалды. Кеудеден асыра лақтыру әдістері үйретілді . Сабақ жақсы деңгейде өтті.Оқушыларды дұрыс саралау нәтижесінде, сабақ кезінде қиындықтар болған жоқ.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында балуандар туралы немесе жекелеген балуандардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!