Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу
Үй тапсырмасын сұрау
Ашық және жабық сұрақтар
құрастыру.
Қызығушылықты таныту
Ой шақыру
Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға бірнеше сұрақ
қояды.
-
Түрік қағанатының негізін құраған
кім?
-
Елтеріс хан дүниеден өткен соң, таққа кім
отырады?
-
Қапаған хан қаза тапқаннан кейін қағанатты кім
билейді?
Сіздер батырлық, ерлік, халқымыздың тарихы туралы
не ойлайсыздар?"
"Күлтегіннің ерлігі сіздерге қандай әсер
қалдырады?"
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру
Бүгін біз "Күлтегін" жырының композициялық
құрылымын талқылаймыз және оның тарихи маңызын түсінуге
тырысамыз.
|
Ашық және жабық сұрақтар құрастырып келу
(жауабымен дәптерге жазып келеді)
Оқушылар ой шақыру сұрақтарына жауап
береді
|
Дескриптор
-Ашық және жабық сұрақтар
құрастырады
-сұраққа жауап береді
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс
1– тапсырма
Шығарманың композициялық желісін
анықтаңыз.
1. Сюжеттің басталуы
2. Сюжеттік байланыс
3.Шиеленісуі
4. Шарықтау шегі
5. Шешімі
Жеке жұмыс
2 –
тапсырма.
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас
тұрғысынан дамытып жазыңыз.
Жеке жұмыс
3-тапсырма. Креативті
жаттығу.
Күлтегін батырдың атынан сөйлеу. Мысалы: "Мен
Күлтегінмін, менің тарихым…" – деген тақырыпта қысқаша жазу немесе
айту.
|
Оқушылар «Күлтегін»
жырының композициялық желісін
анықтайды.
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас
тұрғысынан дамытып жазады.
Оқушылар Күлтегін батырдың атынан сөйлейді.
Мысалы: "Мен Күлтегінмін, менің тарихым…" – деген тақырыпта қысқаша
жазу немесе айту.
|
Дескриптор
-Шығарманың композициялық желісін
анықтаймыз
Қалыптастырушы (өзара)
бағалау: ауызша
Дескриптор
-Шығармадағы оқиға желісін
дамытады;
-Өзіндік көзқарасын білдіреді
Дескриптор
-Күлтегін батырдың атынан
сөйлейді
-жырдағы оқиғаларды қолданады
|
https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «БББ»
Үйге тапсырма: «Синквейн» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ қойылады
|
|