Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу
Үй тапсырмасын сұрау
«Синквейн»
әдісі
Ой
шақыру сұрақтары:
-
"Сіздер үшін батыр болу деген
не?"
-
"Батырдың әрекеттері бүгінгі өмірде қалай
көрінеді?"
-
Портрет дегеніміз не? Еске
түсірейік.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар үй тапсырмасын оқиды
Оқушылар топтарға бөлініп, сұрақтарға жауап
береді немесе постерге жазады.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын оқиды
-сұрақтарға жауап береді
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс
1-тапсырма
Берілген портреттік мінездеме арқылы кейіпкердің
іс-әрекеті туралы жазып, салыстырыңыз.
Портреттік мінездеме
|
Кейіпкердің іс-әрекеті
|
Күлтегін оттай лаулады,
Елдің дауын даулады.
|
|
Бозын мініп Күлтегін,
Алдаспанын сілтеді.
Тоғыз жауын түйреді,
Біразы оның күйреді.
|
|
...
Отызға ол толған-ды.
Салмағы да сан батпан,
Бір
кезде ол қонды атқа.
Баяғыдай қайратты,
Қос батырды жайратты.
|
|
Топтық жұмыс
2-тапсырма
1-топ. Жырдың негізгі
идеяларын анықта: батырлық, адалдық, елге
қызмет.
2-топ.Шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығы неде? "Күлтегіннің әрекеттері
бүгінгі жастарға қандай үлгі болуы мүмкін?" деген тақырыпта
топтарда талқылау жүргіз. Ойыңызды дәлелдермен
көрсетіңіз
ТОптық талдауда мынаны
ескеріңіз:
А)
Шығарманың тарихи құндылығын бағалауда берілген тірек сөздерді
қолданыңыз.
Ә) Шығарманың көркемдік құндылығын
бағалаңыз.
(ерекше сөз оралымдары, халық, ел атаулары,
көне жер атаулары, көнерген сөздер, т.б.)
|
Оқушылар портреттік мінездемені кейіпкердің
іс-әрекетімен салыстырады.
Оқушыларды топтарға бөліп, әр топ жырдың
тәрбиелік мәнін талқылайды.
Әр топ жырдағы тәрбиелік аспектілерді өз
пікірлерімен жеткізіп, постер дайындайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, шығарманың
тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, тірек сөздерді орынды
қолданады. Өз ойын дәлелдеп, баға береді.
|
Дескриптор
-портреттік мінездемені кейіпкердің іс-әрекетімен
салыстырады.
Қалыптастырушы бағалау: ауызша
Кері байланыс
Дескриптор
-сұрақтарға жауап береді
-шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын
анықтайды;
-тірек сөздерді орынды
қолданады;
-өз
ойын дәлелдейді, баға береді.
Қалыптастырушы бағалау: ауызша
Кері байланыс
|
https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI
А3
формат-ты қағаз,
маркер
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: «Ойды аяқта»
1.Бүгін мен білдім...
2.Қиындық тудырды...
3.Мен үйрендім
4.Қолымнан келеді
Үйге тапсырма:
Оқушыларға "Күлтегін"
жырынан ұнаған үзінді таңдап, оның тәрбиелік мәнін
жазуды тапсыру.
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ қойылады
|
|