Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу
Қызығушылықты ояту
Оқушылар бір қатар бойына тұруды
тапсыру;
Бірінші тұрған оқушының қолына «Зар заман» деп
жазылған қағаз беру;
Шортанбай ақын өмір сүрген заманды сипаттайтын
сөз не сөз тіркесін айтып, қағазды келесі оқушыға беруді
түсіндіру.
Қажетті сөздер: тар заман; азулыға бар, азусызға
тар заман т.б.
Сұрақ: Автор толғауында нені
аңсады?
Сабақтың тақырыбымен, оқу
мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар орнынан тұрып, бір қатар түзеді. Бірінші
тұрған оқушының қолына «Зар заман» деп жазылған қағаз беріледі.
Кезегімен Шортанбай ақын өмір сүрген заманды сипаттайтын белгілерді
танытатын сөз не сөз тіркесін айтып, қағазды келесі оқушыға беріп
отырады.
|
Ауызша бағалау
Жарайсың! Керемет!
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық
жұмыс. «Ішкі және сыртқы шеңбер»
әдісі
1-тапсырма.
Жұбыңызбен бірге сұрақты
талқылаңыз. Өз ойыңызды жеткізуде берілген үзіндіні
қолданыңыз.
Сұрақ: Шығармадағы ел билеушілер
бейнесінен нені аңғаруға болады?
Үзінді:
Ағашты тауға үй салып,
Алды кәпір ақында,
Елді еркіне қоймады
Буыршындай тақымдап.
Дуан басы, болыс тұр
Кәпірдің сөзін мақұлдап,
Бейшараның пұлы жоқ,
Қорыққаннан қақылдап.
Жарысқа кірген жақсылар,
Аша алмассың көзің деп.
Жеке
жұмыс
2-тапсырма.
Толғауда
тағы қандай кейіпкерлер берілген. Олар қалай бейнеленген? Кестені
толтырыңыз.
Кейіпкер
|
Кейіпкер
бейнесі
|
|
|
Жұптық жұмыс
2-тапсырма.
-
Өздеріне ұнаған
үзіндіні жаттаңыз. 10 минут беріледі. Кемінде 3 шумақ
жаттаңыз.
-
Тапсырманы орындау
уақыты аяқталған соң, жаттағанын жұбыңызға айтып
беріңіз.
|
Жұбыңызбен бірге сұрақты
талқылп, өз ойыларын жеткізуде берілген үзіндіні
қолданады.
Оқушылар
толғауда қандай кейіпкерлер берілгенін анықтап, олардың бейнесін
кестеге толтырады. Өзіндік көзқарастарын
білдіреді.
Оқушыларға өздеріне
ұнаған үзіндіні жаттауға 10 минут беріледі. Олар кемінде 3 шумақ
жаттап үлгеруі тиіс.
Тапсырманы орындау уақыты аяқталған соң,
жаттағанын жұбына айтып береді.
|
Дескриптор
-шығармадағы ел билеушілер
бейнесін ашады
- үзіндіні жатқа
айтады
-
өз ойын жеткізуде шығарма үзіндісін орынды
қолданады
Дескриптор
-кейіпкер бейнесін
ашады;
-өзіндік көзқарасын
білдіреді.
Дескриптор
-үзіндіні
жаттайды
-жатқа айтады
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
: 3-2-1
3
...................
2
..................
1
...................
Үйге тапсырма: Үзінді
жаттау
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген
жауаптарына қарай ФБ қойылады
|
|