Материалдар / "Қобыланды батыр" жыры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қобыланды батыр" жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қобыланды батыр" жыры
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
607
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ:

Мектеп: №26 негізгі орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абенов Думан Муратович

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер бейнесі. 2-сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Шығармадағы кейіпкер бейнесін, іс-әрекетін анықтайды

Оқушылардың басым бөлігі: Кейіпкер образын аша алатын салыстырмалы суреттеулерді таба алады

Кейбір оқушылар: Шығармадағы қарама-қарсы суреттелерді талқылап, пікірін білдіре алады.

Бағалау критерийлері

  1. Шығармадағы кейіпкер образы мен іс-әрекетін ашады

  2. Нақты ақпараттарды салыстырып, қарама-қарсы суреттеулерді анықтай алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Көркем шығармадағы әдеби теориялық ұғымдар арқылы кейіпкер образын ашады.

Негізгі сөдер мен тіркестер: тұяқсыз өту, ақ алмасқа қол салу, енші, қорасан, қамқа, қозы жаурын жебе

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Қазіргі кезде Қобыланды батырдың бойындағы ерлік істер мен адамгершілік қасиеттер кездесе ме?

Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?

Қобыландыға ұқсағың келе ме? Неліктен?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Эссе жазуда сабақта жиналған мәліметтерді пайдаланып, салыстыра суреттейді.

Құндылықтарға баулу


Өз елінің өткен тарихына, ата-бабаларымыздың әдет-ғұрыптарына құрмет көрсету

Осыған дейін меңгерілген білім

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

3 минут


4 минут





3 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды жылы қабақпен қарсы алып, қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыру.

Психологиялық дайындық.

Стикерлерге өзінің көңіл күйін смайлик арқылы көрсетеді.

Сабаққа қызығушылығы оянады.

Топқа бөліну.

Асықтар арқылы топқа бөлу. Қалташадан асық алу арқылы оқушыларды жырда кездесетін кейіпкерлер атымен 3 топқа бөлінеді.

1-топ. Құртқа

2-топ. Қараман

3-топ. Аналық


Үй тапсырмасы.

ЖЖ. «Қобыланды батыр» жырының мазмұны бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады, жауап береді.

1.Қобыландының ерлік істері мен адамгершілік қасиеттері жырда қалай бейнеленген?

2. Құртқаның ақыл парасаты қандай оқиғалардан көрінеді?

3. Жырдағы кейіпкерлерді ата?

ҚБ1. «Басбармақ» әдісімен бірін-бірі бағалайды.


«Ой қозғау» әдісі. Интерактивті тақтада батыр суреті көрсетіліп тұрады. Оқушылар не себепті тұрғанын табады.


Стикерлер







Белсенді тақта

суреттер








Слайд №1





Слайд №2

Сабақтың ортасы



9 минут



































8 минут


























5 минут

1-тапсырма.

Ж. «Портрет» жинақтау.

Мәтіннен өзіңізге тиісті кейіпкерлердің сипаттауларын іздеп тауып, портретін жинақтаңыз.

1-оқушы

Кейіпкер

Жырдағы портреті

Кейіпкердің ең маңызды 3 әрекеті

Кейіпкер образына қатысты көзқарасым

Қобыланды

Кәмшат бөркі басында, Тобылғы торы астында

  1. Алты жасында атқа мінген


2-оқушы

Кейіпкер

Жырдағы портреті

Кейіпкердің ең маңызды 3 әрекеті

Кейіпкер образына қатысты көзқарасым

Тоқтарбай

Сексеннен асқан

1. Халықтан асқан бай


Дескрипторлар:

  1. Әр оқушы кейіпкер портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

  2. Әр оқушы кейіпкерлдің ең маңызды 3 әрекетін анықтайды;

  3. Кейіпкер образына қатысты өз пікірін 1 сөйлеммен жеткізеді.

ҚБ2. «Бағдаршам»

*толықтай келісемін



*қосарым бар



* келіспеймін

Shape1 Shape2 Shape3



2-тапсырма. ЖЖ

Шығармадағы кейіпкерлерге қатысты 5 қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтаңыз.

р/с

Суреттеу

Қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеу

Бейнелеу түрі

1

Сонда Бурыл гуледі, Табаны жерге тимеді...

Астындағы бурылдың, Жоғарғы ерні көк тіреп, Төменгі ерні жер тіреп..."

Әсірелеу

2




Дескрипторлар:

  1. Жырдан кейіпкерлерге қатысты бір суреттеуді анықтайды

  2. Анықталған суреттеуге қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табады

  3. Суреттеулердің көркемдегіш құрал түрлерін ажыратады.

ҚБ3 «Екі жұлдыз бір тілек»


3-тапсырма. «Төрт түрлі сөйлем» тәсілі арқылы кейіпкер әрекетін мысалмен дәлелдеңдер. ТЖ

Бірінші сөйлем «Біздің ойымызша...»

Екінші сөйлем «Себебі біз былай түсіндіреміз...»

Үшінші сөйлем «Осыған байланысты біз мынандай қорытынды шешімге келдік...»

Дескрипторлар:

  1. Шығармадағы іс-әрекетіне мысалмен дәлел келтіреді

  2. Өзіндік қорытынды шығара алдады.

ҚБ4. «Көңіл-күй» смайликтері



Слайд №3



Үлестірме қағаздар

Кесте №1



































Слайд №4

Кесте №2
















Слайд №4


Сабақтың соңы


10 минут



3 минут

4-тапсырма. Ж.

«Біздің қазақ батырлары...» эссе жазу. Жазған эссені «Автор орындығы» арқылы тексеру

Дескрипторлар:

  1. Эссе жазу арқылы сабақта жинақтаған мәліметтерді пайдаланады.

  2. Тапсырмаға сай нақты ақпарат таба алады.

Саралау.

Бейнелі сөздерді пайдаланып, түйінді ой-пікір жазу.

Рефлексия.

«Білемін, білдім, білгім келеді» кестесі.

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үй тапсырмасы.

«Ер қанаты - ат» қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, қазақ халқының әдетиетінде кездесетін тұлпарлар бейнесіне шолу жасау.

Бағалау. Бағалау парақшалары арқылы бағаланады

Слайд №5












Кесте №3

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Анағұрлым қабілетті оқушыларға бейнелі сөздерді пайдаланып, түйінді ой-пікір жазуды тапсырамын.

Меңгеруді бақылау

Сұрақ және жауап


Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды.

ҚБ1. «Басбармақ» әдісімен

ҚБ2. «Бағдаршам»

ҚБ3 «Екі жұлдыз бір тілек»

ҚБ4. «Көңіл-күй» смайликтері

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым

Қосымша 1


Қосымша 2
























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!