І.Оқушылар қоржыннан кесінді
парақшалар алып, парақшада көрсетілген сөздер бойынша топқа
бөлінеді,парақшадағы сөздер:
«ҮЛГІ»
«ӨНЕГЕ»
«МҰРА»
«ТӘРБИЕ»
Берілген сөздерді өткен
тақырыппен байланыстыра талдау арқылы бүгінгі
тақырып «Қорқыттың нақыл
сөздері» екені таныстырылады. Оқушылар
сабақ тақырыбына орай мақсат қояды, оқушылар мақсатымен
ұштастырып,оқу мақсаты таныстырылады.
Оқушылар ортаға
шығып, «Арқа мен
арқа» әдісі арқылы рқасымен тіресіп
тұрып, Қорқыт өмірі, нақыл сөздері туралы сұрақ-жауап арқылы үй
тапсырмасын пысықтайды.
«Екі жақты түсініктеме
күнделігі» стратегиясы арқылы тапсырмамен
жұмыс.
1.Тапсырма
:Берілген
кестені «Екі жақты түсініктеме
күнделігі» стратегиясы бойынша толтырып
жазыңызы.
Қорқыттың
нақыл
сөздері
|
Қазіргі қолданыстағы Қорқыт
нақыл сөздерінің мәнін ашатын
мақал-мәтелдер
|
Топырақ тау
болмайды
|
Құм жиылып тау
болмас
|
|
|
|
|
дескриптор: - Қорқыттың нақыл сөздерінің
мағынасын ашады;
-
нақыл сөздерінің қазіргі
қолданыстағы мәнін ашатын мақал-
мәтелдерден баламасын
табады;
-Үлгідегідей кестені
толтырады;
2. «Бинго» әдісімен топтық
тапсырмалық жұмыс.
Тапсырма: Берілген сөздерді жинақтап,
Қорқыттың нақыл сөзін шығарыңыздар.
1- топ:Тозған мақта бөз
болмас,ежелгі жау ел болмас.
2-топ:Мыңғырған мал жиғанмен,
адам жомарт атанбас.
3-топ:Өтірік сөз өрге
баспайды.
4-топ: Адам баласы керуен
сияқты:тоқтады,көшті де кетті.
Дескриптор: - жасырылған нақыл
сөзді анықтайды;
«Əңгіме жүргізудің
Сократтық тәсілі» әдісін қолдану арқылы
оқушыларды пікірталасқа тарту,өзара талдау,талқылау
жүргізеді.
Тапсырма: Төмендеберілген нақыл
сөздерге сүйене отырып, алдымен «Ішкі шеңбердегі» оқушылар, сосын
«сыртқы шеңбердегі» оқушылар өз ойларыңызбен бөлісіңіз,өзара
пікірталасқа түсіңіз,жаңаша баға беріңіз.
1,2-топ – «Тәкәппарлықты тәңірі де
сүймес» нақылдың мағынасын ашып, өмірдегі «тәкәппарлық,менмендік»
туралы өз ойларыңызбен бөлісіңіздер;
3,4-топ – «Қанша байлық жисаң да
–бұйырғаннан артық жей алмайсың» нақыл сөзі бойынша ойыңызбен
бөлісіңіз.
дескриптор: –пікірталасқа түседі, өзара
талқылайды;
–өз көзқарасын дәлелдеп,
әңгімелейді;
Тапсырма: Қорқыттың «Анадан өнеге
көрмеген қыз жаман,Атадан өнеге көрмеген ұл жаман» нақыл сөзі
негізінде төменде берілген тақырыптардың біріне эссе
жазыңыз.
1. Бүгінгі ұл мен қыздың
мінез-құлқы қандай болу керек?
2. Ата-ана тәрбиесінің мәні
неде?
Бағалау
критерийі: –100 сөзден тұратын эссе
жазады;
–құндылықтарына заманауи
тұрғыда жаңаша баға береді;
–
Қорқыт нақыл сөздерінің
қазіргі баламасын қолданады;
|