Материалдар / Қозғалмалы ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қозғалмалы ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақжоспары № 6

Ұзақмерзімдіжоспарбөлім:Жеңілатлетикаарқылыденсаулық пен фитнес 

Мектеп:

Күні:

Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ тақырыбы: Қазақтың халық ойындары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.6.1. жарыс іс –әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу.

8.2.5.1. өзінің өзгелердің шығармашылық қабілеттерін көрсете білу және салыстыра білу, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну.

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар келесіге қабілетті:

Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын қалыптастырады

- денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кешенін құрадыОқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:

- денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кешенін құра алады және көрсетеді.

Бағалау критериі

Орта қашықтыққа жүгіру үшін денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларының кешенін құрады және көрсетеді,

Денені қыздыру және қалпына келтірудің маңыздылығын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Қауіпсіздікережесі

  • Спринтерлікжүгіріс,

  • стайерлікжүгіріс,

  • қашықтықтажүгіру

  • спринтер, стайер

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Талқылауүшінсұрақтар

  • Алысқашықтықтарғажүгірусіздіңағзаңызғақалайәсеретеді?

  • Осытапсырмақандайденеқасиеттердідамытады?

  • Сізде, ұсынылғанойынкезінде, қандайпайдалықасиеттербайқалды?

Құндылықтардыдарыту

(Өмірбойыүздіксізбілімалу)Оқуғадегенсүйіспеншіліктібілугеқұмарлық, шығамашылық пен оқылатынматериалғасыниқарау, қарым-қатынас пен мінезді, дененіжәнеақыл-ойдыүздіксіздамытуарқылыбойғасіңіру. Оқушылардыңөзбетіменоқуғаболысатындағдылары мен қабілеттеріндамытудықамтиды.

(Ынтымақтастық)Жылықарым-қатынастыорнату, ынтымақтастықдағдыларынқалыптастыру мен құрылымдықұстанымдыдамыту, қарым-қатынасорнатукезіндегісыниойлауқабілеті.

(Академиялықшындық)Басқаадамдардыңойлары мен идеяларынқұрметтеу, академиялықшындықтыңұстанымдарынсақтау, плагиатқажәнеақпараттыңкөзінкөрсетпеугетөзбеушілік.

Пәнаралықбайланыстар

Биология пәніменбайланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Жүгіру техникаларын АКТ арқылы көрсету.

Бастапқы білім

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы.

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0-7







7-8

  1. Мұғалімоқушыларменсәлемдеседі

Мұғалімайтады: «Бізпәндердікіріктіруді, қозғалудағдыларын, денеқасиеттерінқауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақтақырыбыбойыншаайтуарқылыдамытудыжалғастырамыз».

Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды.

Мұғалімоқушылардысабақтақырыбымен, күтілетіннәтижелерменжәнесабақмақсаттарыментаныстырады.

Күтілетіннәтижелер

- қауіпсіздік ережесін біледі.

-төменгі сөре және сөрелік екпін техникасын түсінеді.

-техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі.;

II. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады.

(П) «Теңіз толқындары»

-Балаларды қолдау және мадақтау.

Ойын барысында қажетті көмек және қолдау көрсетеу.

-Саптізбекте бір-бірден жүру, (бірінен кейін бірі жүреді, бағытты сақтайды, саптізбектен шығып кетпеуге тырысады, саптізбекте өзінің орнын табады).

-Шеңбер бойымен сапқа тұру

-Жаттығуларды таяқшалармен жасайды.

-Жалпы дамытушылық жаттығуларды орындау (қажетті бастапқы қалыпты қабылдайды, нұсқаушының көрсетуімен жаттығуларды жасайды

Оқушылар бір-бірін бағалайды

Оқушылар тамырдың ырғағын санайды.

Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды.

Дененіширатыпшынықтырғаннанкейінмұғалімоқушыларға «Көңіл-күйағашы» стратегиясыбойыншажаттығуданкейінгікөңіл-күйдіанықтаудыұсынады.

Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз?

Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.

Мұғалімге ысқырық

Сабақтыңортасы

10-20





20-30


(Т, ҚБ) Жылдамдықты өзгерте отырып қашықтықты жүгіріп өту. Оқушылар топпен алаңды (жүгіру жолында) бір айналым жүгіріп өтеді: алғашқы 100 м орта қарқынмен, 100 м жылдам қарқында, 100 м орта қарқында және соңғы 100 м жоғарғы қарқында аяқтайды. Орындалған тапсырмаға талдау өткізу. Өткізер алдында берілген қашықтықты өтудің оңтайлы уақытын белгілеу. Тапсырманы дұрыс орындай алмаған немесе берілген уақытында үлгермеген оқушылармен тағы бір рет өткізу.

Дескриптор :

- оқушы100 метр арақашықтықта жүгіреді;

- оқушы жүгіру техникасын дұрыс орындайды;

- жүгіру кезеңдерімен қашықтықты орындайды;

Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға өзара бағалау жүргізуді ұсынады.

Мұғалім сұрақ қояды:

- Алыс қашықтықтарға жүгіру сіздің ағзаңызға қалай әсер етеді?

- Осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады?


Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді.

Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады.

Кең ойын алаңы, ысқырық, фишкалар, бор, конустар.

Жүгіру алаңы, төменгі сөреге арналған сөрелік тірегіш, ысқырық, фишкалар, бор, конустар.

Алысқашықтықтарғажүгірутехникасы интернет ресурсынасілтеме: http://geekrunner.org/general/texnika-bega-na-dlinnye-distancii


Сабақтыңсоңы





35-40

VI. Рефлексия: Мұғалімоқушыларға «Жетістіксатысы» стратегиясынұсынып, рефлексияжүргізеді.

Оқушыларрефлексиялықкарточкалардытолтырады.

Зейіндіжәнетынысалудықалпынакелтіружаттығулары.

Оқушылармұғалімніңкөрсеткенінжәнеайтқаныністейді (жалпыдамытушыжаттығулар), қателескеноқушыорнынаотырады. Ергежейлілер алыптар (Ергежейлілер отырды, алыптар тұрды).

Мұғалімүйжұмысынбереді:

- пәнтерминологиясынжаттау;

- таңғыжаттығу, кеуденіжерденкөтеру, пресс, тартылу.

Оқушылартамырдыңырғағынсанайды.

Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін.

Мұғалімге ысқырық

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

  • Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

  • Өз қимылдар сөз қорын тереңдету үшін реттіліктерін құрғанда қабілетті оқушыларға қиындау сұрақтар қойыңыз.

  • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

  • Оқушылариірілу мен бұрылу арасындағы айырмашылықты біле ме?

  • Ғылыммен байланыс – денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!