Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: «Интернеттегікауіпсіздік» | Мектеп: Мұнайлы №2 орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөніМуриноваАйсулуТайлекеновна |
Сынып: 5 | Қатысқандар: 11 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақтыңтақырыбы | «Компьютердегідеректеріңіздіқалайқорғауғаболады?» |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | Білу, түсіну, қолдану |
Сабақтыңмақсаты | 5.4.2.2 Құжатқа құпия сөз орнату. |
Бағалаукритерийі | Құпиясөздіңқолданылусебебінтүсінеді.Құжатқақұпиясөздіорнатуәдісінсипаттайды.Компьютергеқұпиясөздіорнатады |
Тілдікмақсаттар
| Құжатқажәнекомпьютергеқұпиясөзорнатужолынтүсіндіреалады.Терминдер:құпия сөз, шифрлауҚұпия сөз-пароль-passwordШифрлау-шипрования-encryption |
Құндылықтарғабаулу
| Қарым-қатынасжасауқабілеті, өзгелердіңмәдениетінежәнекөзқарастарынақұрметпенқарау, жауапкершілікте болу. |
Пәнаралықбайланыс | Ағылшын тілі, орыс тілі, бейнелеу |
Алдыңғы білім
| Оқушылар нені біледі;Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын біледі. |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы
3 мин
3 мин
3 мин
5 мин | Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.Сәлеметсіңдер ме, балалар? Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.«Топтастыру» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлуОқушылар өлең жолдарын жалғастыру арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр оқушы өзі таңдаған өлең жолдарын дауыстап оқып, өзінің тобын табады. (Әкетуралыжыр, Анатуралы )
«Сиқырлы конверт» әдісімен үй тапсырмалары сұралады. Топқа сұрақтар жазылған конверт ұсынылады.
Құжатқа құпия сөз орнату (Бейне жазба арқылы сыни тұрғыдан ойландыру) | Оқулық, карточкалар, стикерлер
Конверт
АКТ
|
Сабақтыңортасы
7мин
7мин
2мин
7 мин |
1-тапсырма. (жұптық жұмыс)Оқулыққа қарап, құжатқа және компьютерге құпия сөз орнатудың себебін түсіндіріңіз.
ДескрипторБілім алушы - құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады;
2-тапсырма. (Жеке жұмыс)Берілген үлестірмелі қағаздағы суретке қарап құжатқа құпия сөз орнату ретін көрсетіңіз. 1._______ 2.________ 3._________4._______ 5.________ 6._________
ДескрипторБілім алушы- құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін дұрыс жазадыСергіту сәтіӘн тыңдау арқылы жаттығу жасау. Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнероликтегі қимылдарды оқушылармен бірге қайталау.
3-тапсырма. (топтық жұмыс) 2 топ өздеріне берілген тапсырмамен жұмыс жасайды 1-топ «Компьютерге құпия сөз орнатуды компьютерде орындаңыз» 2-топ «Құжатқа құпия сөз орнату командаларын компьютерде орындаңыз»
ДескрипторБілім алушыТоппен жұмыс жасап біледіҚұпия сөз орнату қадамдарын біледі және компьютерде орындай алады
|
Оқулық, Компьютер, үлестірмелі материалдар
Үлестірмелі қағаздар
АКТ, үлестірмелі қағаздар. |
Сабақтың соңы3 мин
3 мин
2 мин |
Рефлексия: «SMS» әдісі.Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын досына SMS – арқылы жазып білдіреді
Қалыптастырушы бағалау (смайликтермен)
Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу |
Қима қағазҰялы телефонРефлексия
Қима қағазБағалау парақшасыдескриптор
|