Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:
«Интернеттегікауіпсіздік»
|
Мектеп: Мұнайлы №2 орта
мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні
МуриноваАйсулуТайлекеновна
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар: 11
|
Қатыспағандар: 0
|
Сабақтыңтақырыбы
|
«Компьютердегідеректеріңіздіқалайқорғауғаболады?»
|
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
(оқубағдарламасынасілтеме)
|
Білу, түсіну,
қолдану
|
Сабақтыңмақсаты
|
5.4.2.2 Құжатқа құпия сөз орнату.
|
Бағалаукритерийі
|
-
Құпиясөздіңқолданылусебебінтүсінеді.
-
Құжатқақұпиясөздіорнатуәдісінсипаттайды.
-
Компьютергеқұпиясөздіорнатады
|
Тілдікмақсаттар
|
Құжатқажәнекомпьютергеқұпиясөзорнатужолынтүсіндіреалады.
Терминдер:құпия сөз,
шифрлау
Құпия
сөз-пароль-password
Шифрлау-шипрования-encryption
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қарым-қатынасжасауқабілеті,
өзгелердіңмәдениетінежәнекөзқарастарынақұрметпенқарау,
жауапкершілікте болу.
|
Пәнаралықбайланыс
|
Ағылшын тілі, орыс тілі,
бейнелеу
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушылар нені
біледі;
Біреудің жұмысын көшіріп
алудың заңсыздығын біледі.
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
3
мин
3
мин
5
мин
|
Оқушылардың сабаққа қатысуын,
кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа
аудару.
-
Сәлеметсіңдер ме,
балалар?
-
Балалар сабағымызды
бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең
қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға
келтірейікші.
-
Жақсы жарайсыңдар балалар,
ендеше балалар сабағымызды бастайық.
«Топтастыру» әдісі арқылы
оқушыларды топқа бөлу
Оқушылар өлең жолдарын
жалғастыру арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр оқушы өзі таңдаған өлең
жолдарын дауыстап оқып, өзінің тобын табады. (Әкетуралыжыр,
Анатуралы )
«Сиқырлы конверт»
әдісімен үй тапсырмалары сұралады.
Топқа сұрақтар жазылған конверт ұсынылады.
Құжатқа құпия сөз орнату
(Бейне жазба арқылы сыни тұрғыдан
ойландыру)
|
Оқулық, карточкалар,
стикерлер
Конверт
АКТ
|
Сабақтыңортасы
7мин
7мин
2мин
7
мин
|
1-тапсырма. (жұптық
жұмыс)
Оқулыққа қарап, құжатқа және
компьютерге құпия сөз орнатудың себебін
түсіндіріңіз.
ДескрипторБілім
алушы
- құжатқа құпия сөз орнатудың
себебін жазады;
2-тапсырма. (Жеке
жұмыс)
Берілген үлестірмелі қағаздағы
суретке қарап құжатқа құпия сөз орнату
ретін
көрсетіңіз.
1._______ 2.________
3._________
4._______ 5.________
6._________
ДескрипторБілім
алушы
- құжатқа құпия сөз орнату
әрекеттерінің ретін дұрыс жазады
Сергіту
сәті
Ән тыңдау арқылы жаттығу
жасау. Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнероликтегі қимылдарды
оқушылармен бірге қайталау.
3-тапсырма. (топтық
жұмыс)
2 топ өздеріне берілген
тапсырмамен жұмыс жасайды
1-топ «Компьютерге құпия сөз
орнатуды компьютерде орындаңыз»
2-топ «Құжатқа құпия сөз
орнату командаларын компьютерде орындаңыз»
ДескрипторБілім
алушы
|
Оқулық, Компьютер, үлестірмелі
материалдар
Үлестірмелі
қағаздар
АКТ, үлестірмелі
қағаздар.
|
Сабақтың
соңы
3
мин
3 мин
2 мин
|
Рефлексия: «SMS»
әдісі.Қағаздан жасалған ұялы
телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты
жемісті болғанын досына SMS – арқылы жазып
білдіреді
Қалыптастырушы
бағалау (смайликтермен)
Үй
тапсырмасы: Тақырыпты
оқу
|
Қима
қағаз
Ұялы
телефон
Рефлексия
Қима
қағаз
Бағалау
парақшасы
дескриптор
|