Материалдар / Құжатқа құпия сөз орнату.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құжатқа құпия сөз орнату.

Материал туралы қысқаша түсінік
• Құпиясөздіңқолданылусебебінтүсінеді. • Құжатқақұпиясөздіорнатуәдісінсипаттайды. • Компьютергеқұпиясөздіорнатады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

«Интернеттегікауіпсіздік»

Мектеп: Мұнайлы №2 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні

МуриноваАйсулуТайлекеновна

Сынып: 5

Қатысқандар: 11

Қатыспағандар: 0

Сабақтыңтақырыбы

«Компьютердегідеректеріңіздіқалайқорғауғаболады?»

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтыңмақсаты

5.4.2.2 Құжатқа құпия сөз орнату.

Бағалаукритерийі

  • Құпиясөздіңқолданылусебебінтүсінеді.

  • Құжатқақұпиясөздіорнатуәдісінсипаттайды.

  • Компьютергеқұпиясөздіорнатады

Тілдікмақсаттар


Құжатқажәнекомпьютергеқұпиясөзорнатужолынтүсіндіреалады.

Терминдер:құпия сөз, шифрлау

Құпия сөз-пароль-password

Шифрлау-шипрования-encryption

Құндылықтарға

баулу




Қарым-қатынасжасауқабілеті, өзгелердіңмәдениетінежәнекөзқарастарынақұрметпенқарау, жауапкершілікте болу.

Пәнаралықбайланыс

Ағылшын тілі, орыс тілі, бейнелеу

Алдыңғы білім


Оқушылар нені біледі;

Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын біледі.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин









3 мин








3 мин




5 мин

Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар?

  • Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.

  • Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.

«Топтастыру» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

Оқушылар өлең жолдарын жалғастыру арқылы 2 топқа бөлінеді. Әр оқушы өзі таңдаған өлең жолдарын дауыстап оқып, өзінің тобын табады. (Әкетуралыжыр, Анатуралы )



«Сиқырлы конверт» әдісімен үй тапсырмалары сұралады. Топқа сұрақтар жазылған конверт ұсынылады.



Құжатқа құпия сөз орнату (Бейне жазба арқылы сыни тұрғыдан ойландыру)

Оқулық, карточкалар, стикерлер

























Конверт







АКТ


Сабақтыңортасы


7мин








7мин









































































2мин





7 мин





1-тапсырма. (жұптық жұмыс)

Оқулыққа қарап, құжатқа және компьютерге құпия сөз орнатудың себебін түсіндіріңіз.



ДескрипторБілім алушы

- құжатқа құпия сөз орнатудың себебін жазады;



2-тапсырма. (Жеке жұмыс)

Берілген үлестірмелі қағаздағы суретке қарап құжатқа құпия сөз орнату ретін

көрсетіңіз.

1._______ 2.________ 3._________

4._______ 5.________ 6._________









A







B







C







D







E











F



ДескрипторБілім алушы

- құжатқа құпия сөз орнату әрекеттерінің ретін дұрыс жазады

Сергіту сәті

Ән тыңдау арқылы жаттығу жасау. Интерактивті тақтадан көрсетілген бейнероликтегі қимылдарды оқушылармен бірге қайталау.



3-тапсырма. (топтық жұмыс)

2 топ өздеріне берілген тапсырмамен жұмыс жасайды

1-топ «Компьютерге құпия сөз орнатуды компьютерде орындаңыз»

2-топ «Құжатқа құпия сөз орнату командаларын компьютерде орындаңыз»



ДескрипторБілім алушы

  • Топпен жұмыс жасап біледі

  • Құпия сөз орнату қадамдарын біледі және компьютерде орындай алады






Оқулық, Компьютер, үлестірмелі материалдар









Үлестірмелі қағаздар





























































































































АКТ, үлестірмелі қағаздар.

Сабақтың соңы

3 мин




















3 мин











2 мин


Рефлексия: «SMS» әдісі.Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын досына SMS – арқылы жазып білдіреді




















Қалыптастырушы бағалау (смайликтермен)

















Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу


Қима қағаз

Ұялы телефон

Рефлексия


















Қима қағаз

Бағалау парақшасы

дескриптор




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!