Материалдар / Құқықтық мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құқықтық мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтық мәдениет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
20
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің

аты-жөні:

Аденова В.К.

Күні:


Сынып:



Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Құқықтық мәдениет»

Сабақ мақсаты:

Білім алушыларды адам құқығының жалпыға бірдей декларациясымен таныстыру, заң және құқық сөздерінің мағынасын түсіндіру.

Сабақтың түрі:

Сынып сағаты

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы:

1 минут





Негізгі бөлім:

8 минут



















Ортасы: 15минут















Соңы: 15 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сынып оқушыларымен сәлемдесу.

Қызығушылықты ояту. Құрметті оқушылар, мектебімізде «құқықтық тәрбие – құқық бұзушылықтың алдын алу» айлығы өтіп жатқаны бәрімізге белгілі. Соған орай «Құқықтық мәдениет» тақырыбында өткізілетін тәрбие сағатына қош келдіңіздер!

-   Өте ертеде, бұдан сан мыңдаған жылдар бұрын жер бетінде адам пайда болды. Онымен қоса басты мәселелер де туды. Адамдар нені істей алады, нені істеулеріне болмайды? Олардың не нәрсеге құқы бар, не нәрсеге құқы жоқ? Осы сияқты мәселелерді шешетін адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы дүниеге келді. Енді соның негізгі баптарымен танысайық. (қималарды таратып беру)

«Жигсо әдісі». Топта түсіндіріп, содан соң топ-топқа түсіндіреді.

Адамдар қауымдастығы белгілі бір заңдар, ережелер шеңберінде өмір сүреді. Біз ертемен сабаққа барғаннан түнгі ұйқыға кеткенге дейін белгілі бір ережелердісақтап жүреміз. Мысалы, көшеде жүргенде көше қозғалыс ережелерін сақтаймыз, мектепте мектеп ережелерін ұстанамыз. Біз үйде, ата-аналарымызбен қарым-қатынас жасағанда немесе дүкенге барып зат сатып алғанда, қоғамдық орындардың бәрінде қалыптасқан қағидаларды орындаудан бас тартпаймыз.

Өздерің күнделікті өмірде қандай құқықтарды пайдаланып жүрсіңдер?

Қорытынды:

Заңға бағыну әр адамның міндеті. Оны білу, орындау – құқылымыз.

Заңға бағынбаған адам жазаланады. Заң әділетті болса, адам әділ болады.

Топқа бөлу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

-Адам құқығына үлкен үлестерін қосқан Ш. Монтескье, И. Кант, Т. Джефферсон сияқты ойшылдар адам құқықтарының негізгі ережелерін алғаш рет анықтап, белгілеген. Өзіміздің ойшылдарымыз Төле би, Әйтеке би, Қазыбек би және Абай адам құқықтары мен бостандықтарын қорғаған. Құқық дегеніміз не? Оқушылар топпен тапсырманы қағаз бетіне орындау. (әр топтан бір оқушы постерлерін қорғау)

1. 5-бап. Басқаны қинауға, оған қатал қарауға, кемсітуге және ренжітуге ешкімнің құқығы жоқ.

12-бап. Біреудің атына кір келтіруге, жеке басының тіршілігіне араласуға, рұқсатсыз үйіне кіруге, жазысқан хаттарын оқуға ешкімнің құқығы жоқ.

19-бап. Әрбір адам өз пікірі болуына және ойындағысын еркін айтуға құқықты.

26-бап. Сенің мектепке баруға, ақысыз оқуға және мамандық алуға құқығың бар. Мектеп бала қабілетін жан-жақты дамытып көмектесуге, адамдарды, олардың құқығы мен бостандығын сыйлауға, өзара түсіністікке, бейбітшілікке және халықтар арасындағы достыққа баулуға тиісті.

Адам дүниеге келгеннен кейін оның өмірін, денсаулығын, тыныштығын біздің мемлекетіміздің Ата Заңы қорғайды.

   - Заң деген не? Ол не үшін керек?

- Бала құқықтары туралы халықаралық конвенциядан  

1. Мемлекет әрбір баланың аман-сау өсіп, жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді.

2. Бала өмірге келе салысымен тіркеуге алынады және өзіне  есім мен азаматтық алуға құқылы.

3. Әрбір бала өз отбасында, ата-анасымен бірге өмір сүруге құқылы.

4. Бала мектепте кінәлі болғанда да оны ешкімнің ұрып жазалауға, кемсітіп қорлауға құқығы жоқ.

5. Бала тынығуға және мәдени демалуға, құқылы.

6. Әрбір баланың ой-пікір, ар-ождан және дін еркіндігіне құқығы бар.

7. Бала өзі қалаған спорт түрімен шұғылдануға құқылы.

8. Бала денсаулығын сақтауға, емделуге құқылы.

9. Бала өз ойын еркін айтуға құқылы.  

Туған жер, Отан туралы мақал-мәтелдер және өлеңдерін жатқа айту.



-
















Ауыз екі бағалау.

Жарайсың!

Азаматсың!




































Өзін-өзі бағалау


















































































Сабақтың соңы: Кері байланыс:

Сабақты қорытындылау.

«БББ» әдісі арқылы кері байланыс ұсынады.





Анықтама

Ә.Хасенов атындағы №11 ЖОББ мектебінде 7 «А» сыныбында 28 қазан күні «Құқықтық мәдениет» тақырыбында сынып сағаты өткізілді.

Мақсаты: Білім алушыларды адам құқығының жалпыға бірдей декларациясымен таныстыру, заң және құқық сөздерінің мағынасын сынып сынып сағатының барысы түсіндірілді.

Барысы: Топқа бөліп, ынтымақтастық атмосферасы қалыптасты,

Құқық дегеніміз не? Заң деген не? Ол не үшін керек? деген сұрақтарға жауап беріп, оқушылар топпен тапсырманы қағаз бетіне орындады. Әр топтан бір оқушы постерлерін қорғады. «Жигсо әдісі» арқылы оқушылар өз топтарында түсіндіріп, содан соң келесі топқа түсіндірді. Бала құқықтары туралы халықаралық конвенциядан  баптарды мысал келтіріп айтып шықты.



Ә.Хасенов атындағы №11 ЖОББМ









Сынып сағаты



Shape3

7 «А» сынып

















Сынып жетекшісі: Аденова В.К.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!