Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Кел, қайталайық!" 1 орыс сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар "Кел, қайталайық!" 1 орыс сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т1.1.2.1 күнд. өмірде қолд. таныс сөздердің мағынасын түсіну Т1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру О1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну Тіл1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1375
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 1 Б

Пән: Қазақ тілі (Т2)

Менің отбасым және достарым

Күні: 30.11.17ж

Мектеп: Пойма БМ

Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Ж.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Кел, қайталайық! (6сабақ)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т1.1.2.1 күнд. өмірде қолд. таныс сөздердің мағынасын түсіну

Т1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

О1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

Тіл1.5.1.2 мұғалімнің көмегімен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлығы: 3-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Көбі: 3-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбірі: 3-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

3-бөлімде өткен тақырыптар бойынша

Құндылықтарды дарыту

Бірін бірі сыйлау, құрметтеу

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары

Бейне, сюжетті суреттер, аудио

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақ басы

2-5м

(МК) «Шаттық шеңбері»

Әуен.

Сабақтың ортасы

6-35 минут



(МК; Ұ) 1 тапсырма. Суретпен жұмыс. Тыңдау, қайталау.

«Бұл кім?» «Бұл менің анам», «Сен неше жастасың?» «Мен жеті жастамын».

(Т) 2 тапсырма. Сурет арқылы толықтырып айту. Диалогті толықтырып айту.

(МК; Ұ; Ж) 3 тапсырма. Сұраққа еркін жауап беру.

Сұрақ: «Бұл кім?»

Жауаптар:

«Менің анам», «Бұл – менің анам», «Бұл – ана».

(ОТ) 4 тапсырма. Сюжетті суретпен жұмыс. Үлгі бойынша сөйлесу. «Бинго» әдісі

(Ұ) Сергіту сәті. «Портрет»

(МК; Ұ) Дәптермен жұмыс.

Аудио



Бармақ әдісі

Суреттер




«Бағдаршам» бағалау әдісі

1 жұмыс дәптер

Сабақ соңы

36-40минут

(Қ) кері байланыс. «Баспалдақ»


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

1. Сабақ барысына өзгертулер енгізілген жоқ.

2. Жүргізілген жұмыстар оқушылардың жаңа тақырыпты тез қабылдауына, түсіне алуына тиімді болды.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1. «Шаттық шеңбері»

2. «Портрет» ойыны

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1. Фото арқылы өз отбасы туралы айту

2. Өзі туралы айтуы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!