Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Мен мектепке барамын" 1 орыс сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар "Мен мектепке барамын" 1 орыс сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну А 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру А 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру Тіл 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
891
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 1 Б

Пән: Қазақ тілі (Т2)

Саяхат

Күні: 09.01.17ж

Мектеп: Пойма БМ

Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Ж.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мен мектепке барамын.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

А 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру

А 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

Тіл 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру

Сабақ мақсаттары

Барлығы: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.

Көбі: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді, қарапайым сұрақтар қояды, таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Кейбірі: қарапайым сұрақтар қояды, сөздердің мағынасын түсінеді

Тілдік мақсаттар

Барамын, барасың, қайда?

Құндылықтарды дарыту

Сыйлау, құрметтеу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Бейне, суреттер, аудио, оқулық, дәптер, смайл

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақ басы 2-5м

(МК)Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбері»

Әуен

Сабақтың ортасы

6-35 минут



(МК; Ұ) 1-2 тапсырма. суретпен жұмыс

(МК; Ұ) 3 тапсырма. Бар/жоқ

(Ж) 4 тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеседі

Сергіту сәті. «Молекула»

(МК; Ұ; Ө) дәптермен жұмыс

Оқулық аудио

Сурет


Жұм.дәпт

Сабақ соңы

36-40минут

(Қ) «Баспалдақ»


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!