Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Мен мектепке барамын" 1 орыс сынып

Қысқа мерзімді жоспар "Мен мектепке барамын" 1 орыс сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну А 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру А 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру Тіл 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
877
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 1 БПән: Қазақ тілі (Т2)Саяхат Күні: 09.01.17жМектеп: Пойма БММұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Ж.А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыМен мектепке барамын.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т 1.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінуА 1.2.2.1 сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіруА 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беруТіл 1.5.1.5 мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру
Сабақ мақсаттарыБарлығы: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.Көбі: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді, қарапайым сұрақтар қояды, таныс сөздердің мағынасын түсінедіКейбірі: қарапайым сұрақтар қояды, сөздердің мағынасын түсінеді
Тілдік мақсаттарБарамын, барасың, қайда?
Құндылықтарды дарыту Сыйлау, құрметтеу
Пәнаралық байланыстарДүниетану
АКТ қолдану дағдылары Бейне, суреттер, аудио, оқулық, дәптер, смайл
Сабақ барысы
Сабақ кезеңіСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурс
Сабақ басы 2-5м(МК)Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбері»Әуен
Сабақтың ортасы 6-35 минут



(МК; Ұ) 1-2 тапсырма. суретпен жұмыс(МК; Ұ) 3 тапсырма. Бар/жоқ) 4 тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеседіСергіту сәті. «Молекула»(МК; Ұ; Ө) дәптермен жұмысОқулық аудиоСурет

Жұм.дәпт
Сабақ соңы36-40минут) «Баспалдақ»

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе не?1.____________________________________________________________________________________2.____________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.____________________________________________________________________________________2.____________________________________________________________________________________




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ