Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Ол қайда барады?" 1 орыс сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар "Ол қайда барады?" 1 орыс сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т 1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру А 1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау О 1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою Тіл 1.5.2.1 әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту Тіл 1.5.2.2 мұғалімнің көмегімен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1710
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 1 Б

Пән: Қазақ тілі (Т2)

Саяхат

Күні: 11.01.18ж

Мектеп: Пойма БМ

Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Ж.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ол қайда барады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т 1.1.5.1 қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру

А 1.2.4.1 шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндау

О 1.3.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою

Тіл 1.5.2.1 әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту

Тіл 1.5.2.2 мұғалімнің көмегімен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу

Сабақ мақсаттары

Барлығы: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді.

Көбі: мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсінеді, қарапайым сұрақтар қояды, таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Кейбірі: қарапайым сұрақтар қояды, сөздердің мағынасын түсінеді

Тілдік мақсаттар

Барамын, барасың,барады, қайда?

Құндылықтарды дарыту

Сыйлау, құрметтеу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Бейне, суреттер, аудио, оқулық, дәптер, смайл

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақ басы 2-5м

(МК)Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Сәлемдесу»

Әуен

Сабақтың ортасы

6-35 минут



(МК; Ұ) 1-2 тапсырма. суретпен жұмыс

(МК; Ұ) 3 тапсырма. барады/бармайды

(Ж) 4 тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеседі

Сергіту сәті. «Молекула»

(МК; Ұ; Ө) дәптермен жұмыс

Оқулық аудио

Сурет


Жұм.дәпт

Сабақ соңы

36-40минут

(Қ) «Чемодан»


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!