Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Сен не істейсің?" 1 орыс сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар "Сен не істейсің?" 1 орыс сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Т1.1.2.1 күнд. өмірде қолд. таныс сөздердің мағынасын түсіну А1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру О1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну Тіл1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
1787
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 1 Б

Пән: Қазақ тілі (Т2)

Менің отбасым және достарым

Күні: 23.11.17ж

Мектеп: Пойма БМ

Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Ж.А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сен не істейсің? (4сабақ)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т1.1.2.1 күнд. өмірде қолд. таныс сөздердің мағынасын түсіну

А1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру

О1.3.2.1 мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну

Тіл1.5.1.3 сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлығы: өзінің не істейтінін/істемейтінін айта алады, қатарлас баладан сұрай алады

Көбі: сен не істейсің? деген сұрақты қоя алады, жауап бере алады

Кейбірі: өзінің не істейтіні туралы қосымша ақпарат бере алады

Тілдік мақсаттар

Әдемі, ақылды, күшті, бар, жоқ

Құндылықтарды дарыту

Құрмет көрсету

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары

Бейне, суреттер, аудио

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақ басы 2-5м

(МК)Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Сәлемдесу»

Әуен

Сабақтың ортасы

6-35 минут



(МК; Ұ) 1 тапсырма. (Сен не істейсің? Мен доп ойнаймын)

(МК; Ұ) 2 тапсырма. Тірек сурет бойынша жұмыс

(Ж) 3 тапсырма. Үлгі бойынша сөйлеседі

Сергіту сәті. «Портрет»

(МК; Ұ, ОТ) 4 тапсырма. Өз қалауы бойынша жауап беру.

(МК; Ұ; Ө) дәптермен жұмыс

Оқулық аудио

Сурет



Жұм.дәпт

Сабақ соңы

36-40минут

(Қ) қалыптастырушы бағалау парағы


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.____________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!