Сабақтың ортасы
(тайм-менеджмент)
9-32мин
|
(С, ҚБ) Білім алушылар жеңіл атлетикамен
айналысу кезінде қауіпсіздік ережесі бойынша жалпы талаптармен
таныстырылады.
Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік
ережелерін түсіндіре отырып, тапсырма шартымен
таныстырады.
(Т, Ж, ҚБ)
«Жүгіріп өту» ойыны өткізіеді, тапсырма шартымен
таныстырады.
|
Жүгіру жаттығуларын орындап,
демдерін қалпына келтіріп, дененің барлық бұлшық еттеріне арналған
ЖДДЖ орындайды.
(С, Ж,ҚБ) Оқушылар шағын
топтарға бөлінеді. Әрбір топ сөре сызығынан әр түрлі арақашықтықта
барлық жүгіру учаскесі бойынша бес конус қойылады. Оқушылар
жүгіретін кез келген конусты таңдап, оған дейінгі және кері қарай
жүгіру қанша уақыт алатынын есептейді. Содан кейін олар
арақашықтықты жүгіріп, есептік және нақты уақытты салыстырады. Олар
әр ретте келесі конусты таңдап, осы үдерісті бес рет қайталайды.
Осыдан кейін оқушылар барлық бес конусқа дейін тоқтаусыз жүгіру
қанша уақыт алатынын есептейді және содан кейін талап етілетін
нақты уақытпен салыстырады.
Алаңның қарама-қарсы жақтарына сызықтармен аралары 10-20м
қашықтықта екі «үй» белгіленеді. Қатысушылар екі топқа тең бөлініп,
«үйлерде» орналасады. Алаңның ортасында «жүргізуші» тұрады.
Ойыншылар бір үйден екіншісіне жүгіріп өту керек. «Жүргізуші»
оларды өткізбей, жугірушілерге қолын
тигізуге тырысады. «Жүргізуші» қолы тиген ойыншы ойыннан шығады.
Ойын келісім бойынша бірнеше рет өткізіледі. Ойынның соңында қай
команданың ойыншылары көп қалса, сол команда жеңіске жетеді.
Оқушыларға осыған ұқсас басқа тапсырмаларды кіші топтарда жасап,
өткізуді ұсынамын.
|
Дескриптор:
- тапсырманы
орындайды
«Бас бармақ»
Дескриптор:
-қауіпті жағдайлар мен жарақаттар
туралы біледі;
-шығармашылық қабілеттерді
түсінеді және қолданады;
-жүгіріп өтеді;
-жүгіру уақытын
есептейді.
Өзара
бағалау
Дескриптор:
-қауіпті жағдайлар мен
жарақаттар туралы біледі;
қауіпті жағдайлар мен
жарақаттардың алдын алу жолдарын біледі;
-ойын шарттарын
орындайды
|
Үлкен бос кеңістік,
фишкалар, конустар, мұғалім үшін ысқырық, бор, секунд
өлшегіш.
http://osh92.ru/publ
/4-1-0-126
http://fizkult-ura.ru/sci/legkay_atletika/6
|